Ahvenanmaa naurattaa

Jopel

"Ahvenanmaa kielsi tv-pornon virkamiehiltään työmatkoilla." (Hs tänään)
Tarkoittaa sitä, että virkamies ei saa asua hotellissa, jonka tv:stä voi katsoa pornoa.

Voi mitä kaksinaismoraalia tai suurta tietämättömyyttä., jolla ei ketään auteta.

Ilmeisesti jotkut täysin vanhanaikaiset, tekniikasta tietämättömät, tantat halusivat saada jotain raflaavaa aikaan ja saivat kanssa.

Me kaikki tiedetään, että tarvitaan vain läppäri ja "mollukka" ja taito kirjoitta hakusana sex ja pornoa riittää ilman maksullista tv-kanavaakin.
Tuskin ne läppäriä sentään kieltävät.

Saatiinhan tästäkin jutunaihe,

17

785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maalaismies*

      Eräät kulttuuriministerimme (nimiä mainitsematta) astuessaan virkaansa ilmoittivat poistavansa pornon ja varsinkin lapsipornon nettisivustoista. Se todistaa ainoastaan kuinka vähän he siitäkään "kulttuurista" tiesivät.

      Kiina on vaikeuksissa Oulympialaisten kanssa paitsi Tiibetin asiassa, myös netin rajoittamisessa. Ei nimittäin käy päinsä etteivätkö ulkomaiset journalistit pääsisi sivustoille kisojen aikana.

      Internet on tullut jäädäkseen hyvine pahoine ominaisuuksineen.

      • Olettamus,

        joka ei ainakaan minun kohdallani pidä paikkaansa.


    • hyvä yrityshän

      se on.

      Moraalia pitää alkaa määrittelemään, kun näköjään ministerismieskään ei osaa tehdä viisaita ratkaisuja omin päin.

      Pornofilmit kai näkyvät huoneen laskuissa erikseen. Sikäli kun olen elokuvista tullut tähän tulokseen. Muuten en tiedä asiasta mitään.

    • noin yksinkertainen

      Kysehän on Ruotsin matkimisesta ja näpäytys hotelleille jotka ylläpitävät pornokanavia.
      Virkamiehet matkustavat paljon, eli hotelille tämä on tappiota.
      Nk. aikuiskanavista maksetaan erikseen, eikä maksu varmaan mene läpi matkalaskussa, sama koskee minibaarin käyttöä. Vielä 80-luvulla siinä valtion virastossa missä työskentelin, virkamies ei saanut minibaarin avainta vaikka minibaari huoneessa olisi ollut.

      • seksistejä

        Nehän ovat kuuluisia vapaan seksin uranuurtajia. Lapsesta asti sitä on suositeltu niille. Onko sielläkin kelkka kääntynyt?

        Hotellin tappio ei sureta. Siellä voisi olla tupakoimattomien huoneiden lisäksi pornottomia huoneita. Voisi olla vuodevaatteet siistimpiä. Yök.


      • Ei minibaarin sulkeminen alkoholismia poista.
        Sen kiellon keksijä on arka ihminen, joka pistää päänsä pensaaseen ja sanoo sieltä,"minähän tein kaikkeni, kielsin minibaaritkin."


      • .....
        Jopel kirjoitti:

        Ei minibaarin sulkeminen alkoholismia poista.
        Sen kiellon keksijä on arka ihminen, joka pistää päänsä pensaaseen ja sanoo sieltä,"minähän tein kaikkeni, kielsin minibaaritkin."

        .....


      • kaiken

        lisäksi, luojanluomaa!


      • olisit voinut jättää tuon linkin pois.
        Se oli asiaton, eikä liity keskutelun aiheeseen millään lailla.


    • Tyttö sohvan pohjalta

      Jos näin pahsti rikotte YLLÄPIDON antamia sääntöjä,
      niin
      tänne määrätään taas joku debiili vahtimaan teitä,
      kuin
      pahaisia kakaroita.

      Jos haluatte pornoa katsella, niin katselkaa kahden kesken
      rakastettunne kanssa, - älkää täällä.

      • Kiitos kinnostuksesta ja galleriakäynnistä.
        Valitettavasti jotkut eivät tajua, mitä saa tehdä ja mitä ei.
        Aloituksessa ei ole mitään sääntöjä rikkovaa, vaikka siihen huomautuksesi kohdistatkin.
        Aloittaja ei voi vastata, mitä jotkut rekisteröitymättömät puskistaan tai vaikkapa sohvan pohjalta tekevät.


      • mitään sopimatonta.
        Jopel kirjoitti:

        Kiitos kinnostuksesta ja galleriakäynnistä.
        Valitettavasti jotkut eivät tajua, mitä saa tehdä ja mitä ei.
        Aloituksessa ei ole mitään sääntöjä rikkovaa, vaikka siihen huomautuksesi kohdistatkin.
        Aloittaja ei voi vastata, mitä jotkut rekisteröitymättömät puskistaan tai vaikkapa sohvan pohjalta tekevät.

        Kyseinen henkilö kirjoitta kivasti, sääntöjä noudattaen ja huumorilla.

        Sinulla on rekisteröity nikki,
        ja siis SINULLA on mahdollisuus poistaa nuo
        sääntöjä rikkovat osat ketjusta.

        Tekisin sen itse, jos olisin siihen kykenevä.


      • Olitkin jo
        mitään sopimatonta. kirjoitti:

        Kyseinen henkilö kirjoitta kivasti, sääntöjä noudattaen ja huumorilla.

        Sinulla on rekisteröity nikki,
        ja siis SINULLA on mahdollisuus poistaa nuo
        sääntöjä rikkovat osat ketjusta.

        Tekisin sen itse, jos olisin siihen kykenevä.

        poistanut ne.


      • mitään sopimatonta. kirjoitti:

        Kyseinen henkilö kirjoitta kivasti, sääntöjä noudattaen ja huumorilla.

        Sinulla on rekisteröity nikki,
        ja siis SINULLA on mahdollisuus poistaa nuo
        sääntöjä rikkovat osat ketjusta.

        Tekisin sen itse, jos olisin siihen kykenevä.

        Rekisteröity voi poistaa vain omat kirjoituksensa. Samalla lähtee siihen suoraan kytköksissä olevat jutut, ei muut.

        Tai tietysti poistamalla koko ketjun, siis myös aloituksen.
        Olen joskus tehnyt senkin ja siitä ei kaikki ketjuun kirjoittaneet tykänneet.


      • yhtymä

        tuli minulle jälkeen päin tuosta debilistä
        ja BilManista, debilMan.

        En tiedä, lukivatko muut hänen viestejään.


      • ......
        yhtymä kirjoitti:

        tuli minulle jälkeen päin tuosta debilistä
        ja BilManista, debilMan.

        En tiedä, lukivatko muut hänen viestejään.

        ...


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe