onkohan kellään mitään tietoa loviisan naapurissa olevasta suur-sarvilahden kartanosta? ketähän siellä nykyisin asuu ja pääseeköhän sinne vierailemaan.
sarvilahti
9
1870
Vastaukset
- "sarvlax gård"
löytyy tietoa ;o)
- tämän kerran.
Voit tietysti googlettaa myös "sarvilahden kartano"
- oskari
googlesta ei löydy asukkaista tietoa,ois kiva jos joku kertois joka tietää.
- ....
Nykyään sen omistaa Svenska Litteraturssälskapet.
- oskari
ketähän siellä nykyään asustelee?
- ....
oskari kirjoitti:
ketähän siellä nykyään asustelee?
Nykyään Kartanon omistaa Svenska Litteraturssälskapet, jolle lapseton Ernst von Born testamenttasi kartanon sillä ehdolla, että päärakennuksessa saa asua joku hänen isänsä jälkeläinen. 2000-luvulla kartanoa asustaa Katarina Michelsson, jonka isoäiti oli Ernst von Bornin sisko.
- paunno
asuukohan vieläkin michelsson,luulen että ois joku muu mutta en ole varma. jospa joku jolla ois tietoa kertoisi sen meille.
- jukka
JeppeII kirjoitti:
kartanosta pistän linkin niin voit katsella kuvia.
http://www.geocities.com/vonborn2003/kertakaikkiaan mahtava rakennus...hienoa että tuollaisia pidetään vielä yllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758