Rintojen koko

Mortti

Minkä kokoiset on mielestänne "isot"-rinnat? Itselläni ei oo mitkää minit ja laudaksi on haukuttu.. hassua eikö? no, jos osaatte sanoo kuppikoon ni antaa tulla vaan! Jos tyttö on muute kaunis ja hyväkroppanen PAITSi rinnat ovat pienent/keskikokoiset, nii mitäs mieltä ootte siitä?

12

2422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sunny :)

En tiiä minkä kokoset ovat isot rinnat! Mut mulla on 75A ja ei oo haukuttu laudaksi ym. Poitsu frendin mielestä ne on sopivat ja se sanoo et EI RINNAT OLE PÄÄASIA VAAN LUONNE RATKASEE!!!

• Iso-E

Vaikka tyttö on kuinka kaunis ja hyväkroppanen niin jos rinnat on pienet/keskikokoiset niin ei muuta kuin saunantaakse.

• Cheyenne

Juu, mulla on 75c ja olen ihan tyytyväinen. Toisaalta, olen kyllä aika pienikokoinen, että siihen nähden ovat rinnat aika isot. Mutta en valita:)

• Samppa

Älä kuule ressaa. Poika joka välittää susta ei välitä vaikkei sulla olisi rintoja ollenkaan. Kyse on silloin sun suhteesta häneen. Ei hänen suhteesta sun rintoihin. Sama se minkä kokoset ne on, ne on sille oikeelle juuri sopivat...

Ei muuta ku keep =)

• Totuus

Ei kaikki tykkää isoista ja roikkuvista löllörinnoista.

• Socko

Isot valahtaa kainaloihin. Terhakkuus on ihanaa. Vellovat rellukat alastomalla ei sytytä. Isot voi olla aika hyvät vaatetetulla mutta valuu ja roikkuu kun otetaan ne liivit ja paidat pois.
        lisätietoja os. [email protected].

• ;;;

Riippuu siitä,mitä isoilla tarkoitetaan.Ei mun mielestä C-kuppi välttämättä vielä tarkoita kovin isoja.Mutta kun normaalit on ne beet,niin onhan ne siihen verrattuna isommat.C on vähän siinä rajoilla,joillain ne näyttää iso(hkoi)ilta ja toisilla ihan tavallisilta.
      D on ainakin iso :)

Se laudaksi haukkuminen nyt taas ei välttämättä liity rintojesi kokoon,vaan joku kiusanhenki vaan on tiennyt mihin se pilkka tytöillä pahiten kolahtaa.

"Jos tyttö on muute kaunis ja hyväkroppanen PAITSi rinnat ovat pienent/keskikokoiset, nii mitäs mieltä ootte siitä?"
      No voi olla ihan jees.Riippuu vähän niiden rintojen muodosta,ei se koko ole aina kaikki kaikessa.

Ja muistathan,että nyt puhuttiin vain ulkonäköasioista.Luonne ym.jutskat on sitten oma lajinsa ja niilläkin voi olla oma arvaamaton merkityksensä ;)

• tyttö jkl

mulla on kuppikoko 85 c...pojat on sanonu että se on todella hyvä koko. niistä sa hyvän otteen :). mun kaverilla on d...ne on jo aika suuret.....mä oon ihan tyytyväinen mun rintojen kokoon :)

• Nick
        tyttö jkl kirjoitti:

mulla on kuppikoko 85 c...pojat on sanonu että se on todella hyvä koko. niistä sa hyvän otteen :). mun kaverilla on d...ne on jo aika suuret.....mä oon ihan tyytyväinen mun rintojen kokoon :)

Paljonko sinä painat? Entäs kaverisi?

Tai no, ihan sama. Et sinä ny enää kuitenkaan totuutta kerro!

• Tytteli...
        Nick kirjoitti:

Paljonko sinä painat? Entäs kaverisi?

Tai no, ihan sama. Et sinä ny enää kuitenkaan totuutta kerro!

Mul on kans 85c... Mut kukaan ei oo niitä koskaan kehunu... =/ johtuu kai mun painosta... =7 Mut onneks löysin kullan joka välittää niistä ja musta!

• mie18

kelpaa silti, rinnat ovat vain kudosta

• Assman

tiukkakroppa ja pienet rinnat kuin isot lollot ja leveä perse. Leveä perse on kauhia...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2752
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2581
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2297
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1875
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1453
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1063
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe