uimapaikka nyykaapista ?
Storsanderes
13
4223
Vastaukset
- ......................
Storsand löytyy, ilmeiseti tarkoitit sitä.
- se mesta...
Voisitko vähän kertoa ajaohjeita mistä sinne paikkaan pääsee pikenmiten ?
Oon tulossa Vaasan suunnalta ja on kuulemma huippu suosittu kesaäisin ja varsinki viikon loppuisin... - jeesnguhipjoåkojug
se mesta... kirjoitti:
Oon tulossa Vaasan suunnalta ja on kuulemma huippu suosittu kesaäisin ja varsinki viikon loppuisin...Pietarsaaren torilta on fäboda 10km seuraa viittoja.
- .............................
jeesnguhipjoåkojug kirjoitti:
Pietarsaaren torilta on fäboda 10km seuraa viittoja.
En kyllä tiedä tarkkaan ajo-ohjetta nyykaabin storsandille, mutta tais olla jossain Munsalassa päin. Pietarsaaressakin kyllä on storsand, mutta kyselijä tais tarkoittaa tuota nyykaabin.
- käännyt
............................. kirjoitti:
En kyllä tiedä tarkkaan ajo-ohjetta nyykaabin storsandille, mutta tais olla jossain Munsalassa päin. Pietarsaaressakin kyllä on storsand, mutta kyselijä tais tarkoittaa tuota nyykaabin.
Hirvlaxiin ja Hirvlaxista oikealle ehkä 5-10 km tulee viitta stordand.
- on säpinää
käännyt kirjoitti:
Hirvlaxiin ja Hirvlaxista oikealle ehkä 5-10 km tulee viitta stordand.
jo näin kesän kynnyksellä ?
- kielitaitosi ??
se mesta... kirjoitti:
Oon tulossa Vaasan suunnalta ja on kuulemma huippu suosittu kesaäisin ja varsinki viikon loppuisin...Häh ?
- mene kokeeksi
Juupajoelle !
- juhlii jussina
aika railakkaasti ! Ei oo Suomen kielisten mitää asiaa mennä sinne louskuttamaan leukoja
- tämä mesta
täyttyy jussina juhlijoista kaikenmaailman börjeistä yms..
Eiköhän käydä valtaams koko paikka hurreilta pois :) - juntti jaakkola
tämä mesta kirjoitti:
täyttyy jussina juhlijoista kaikenmaailman börjeistä yms..
Eiköhän käydä valtaams koko paikka hurreilta pois :)Uskomatonta,joku kirjoittaa palstalle ja suomeksi
- meinaan mennä
juntti jaakkola kirjoitti:
Uskomatonta,joku kirjoittaa palstalle ja suomeksi
storsandeen huomenna ja lyön kylmän viileästi teltan pystyyn eli siitä alkas mun juhannus bileet ja tietysti rokki raikaa 8)
Unohtamatta sitä, että vetelen sveduja pataan mennen tullen :)
- munsalan.
souturykmentin naisjaoston kevättempaus http://i1143.photobucket.com/albums/n637/Adof_Hitler/Munsalan-souturykmentin-naisjaostotoimii.gif
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851