uimapaikka nyykaapista ?
Storsanderes
13
4328
Vastaukset
- ......................
Storsand löytyy, ilmeiseti tarkoitit sitä.
- se mesta...
Voisitko vähän kertoa ajaohjeita mistä sinne paikkaan pääsee pikenmiten ?
Oon tulossa Vaasan suunnalta ja on kuulemma huippu suosittu kesaäisin ja varsinki viikon loppuisin... - jeesnguhipjoåkojug
se mesta... kirjoitti:
Oon tulossa Vaasan suunnalta ja on kuulemma huippu suosittu kesaäisin ja varsinki viikon loppuisin...Pietarsaaren torilta on fäboda 10km seuraa viittoja.
- .............................
jeesnguhipjoåkojug kirjoitti:
Pietarsaaren torilta on fäboda 10km seuraa viittoja.
En kyllä tiedä tarkkaan ajo-ohjetta nyykaabin storsandille, mutta tais olla jossain Munsalassa päin. Pietarsaaressakin kyllä on storsand, mutta kyselijä tais tarkoittaa tuota nyykaabin.
- käännyt
............................. kirjoitti:
En kyllä tiedä tarkkaan ajo-ohjetta nyykaabin storsandille, mutta tais olla jossain Munsalassa päin. Pietarsaaressakin kyllä on storsand, mutta kyselijä tais tarkoittaa tuota nyykaabin.
Hirvlaxiin ja Hirvlaxista oikealle ehkä 5-10 km tulee viitta stordand.
- on säpinää
käännyt kirjoitti:
Hirvlaxiin ja Hirvlaxista oikealle ehkä 5-10 km tulee viitta stordand.
jo näin kesän kynnyksellä ?
- kielitaitosi ??
se mesta... kirjoitti:
Oon tulossa Vaasan suunnalta ja on kuulemma huippu suosittu kesaäisin ja varsinki viikon loppuisin...Häh ?
- mene kokeeksi
Juupajoelle !
- juhlii jussina
aika railakkaasti ! Ei oo Suomen kielisten mitää asiaa mennä sinne louskuttamaan leukoja
- tämä mesta
täyttyy jussina juhlijoista kaikenmaailman börjeistä yms..
Eiköhän käydä valtaams koko paikka hurreilta pois :) - juntti jaakkola
tämä mesta kirjoitti:
täyttyy jussina juhlijoista kaikenmaailman börjeistä yms..
Eiköhän käydä valtaams koko paikka hurreilta pois :)Uskomatonta,joku kirjoittaa palstalle ja suomeksi
- meinaan mennä
juntti jaakkola kirjoitti:
Uskomatonta,joku kirjoittaa palstalle ja suomeksi
storsandeen huomenna ja lyön kylmän viileästi teltan pystyyn eli siitä alkas mun juhannus bileet ja tietysti rokki raikaa 8)
Unohtamatta sitä, että vetelen sveduja pataan mennen tullen :)
- munsalan.
souturykmentin naisjaoston kevättempaus http://i1143.photobucket.com/albums/n637/Adof_Hitler/Munsalan-souturykmentin-naisjaostotoimii.gif
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2684665Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343030Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442847Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k232800Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 591400
- 951282
- 471169