uimapaikka nyykaapista ?
Storsanderes
13
4238
Vastaukset
- ......................
Storsand löytyy, ilmeiseti tarkoitit sitä.
- se mesta...
Voisitko vähän kertoa ajaohjeita mistä sinne paikkaan pääsee pikenmiten ?
Oon tulossa Vaasan suunnalta ja on kuulemma huippu suosittu kesaäisin ja varsinki viikon loppuisin... - jeesnguhipjoåkojug
se mesta... kirjoitti:
Oon tulossa Vaasan suunnalta ja on kuulemma huippu suosittu kesaäisin ja varsinki viikon loppuisin...Pietarsaaren torilta on fäboda 10km seuraa viittoja.
- .............................
jeesnguhipjoåkojug kirjoitti:
Pietarsaaren torilta on fäboda 10km seuraa viittoja.
En kyllä tiedä tarkkaan ajo-ohjetta nyykaabin storsandille, mutta tais olla jossain Munsalassa päin. Pietarsaaressakin kyllä on storsand, mutta kyselijä tais tarkoittaa tuota nyykaabin.
- käännyt
............................. kirjoitti:
En kyllä tiedä tarkkaan ajo-ohjetta nyykaabin storsandille, mutta tais olla jossain Munsalassa päin. Pietarsaaressakin kyllä on storsand, mutta kyselijä tais tarkoittaa tuota nyykaabin.
Hirvlaxiin ja Hirvlaxista oikealle ehkä 5-10 km tulee viitta stordand.
- on säpinää
käännyt kirjoitti:
Hirvlaxiin ja Hirvlaxista oikealle ehkä 5-10 km tulee viitta stordand.
jo näin kesän kynnyksellä ?
- kielitaitosi ??
se mesta... kirjoitti:
Oon tulossa Vaasan suunnalta ja on kuulemma huippu suosittu kesaäisin ja varsinki viikon loppuisin...Häh ?
- mene kokeeksi
Juupajoelle !
- juhlii jussina
aika railakkaasti ! Ei oo Suomen kielisten mitää asiaa mennä sinne louskuttamaan leukoja
- tämä mesta
täyttyy jussina juhlijoista kaikenmaailman börjeistä yms..
Eiköhän käydä valtaams koko paikka hurreilta pois :) - juntti jaakkola
tämä mesta kirjoitti:
täyttyy jussina juhlijoista kaikenmaailman börjeistä yms..
Eiköhän käydä valtaams koko paikka hurreilta pois :)Uskomatonta,joku kirjoittaa palstalle ja suomeksi
- meinaan mennä
juntti jaakkola kirjoitti:
Uskomatonta,joku kirjoittaa palstalle ja suomeksi
storsandeen huomenna ja lyön kylmän viileästi teltan pystyyn eli siitä alkas mun juhannus bileet ja tietysti rokki raikaa 8)
Unohtamatta sitä, että vetelen sveduja pataan mennen tullen :)
- munsalan.
souturykmentin naisjaoston kevättempaus http://i1143.photobucket.com/albums/n637/Adof_Hitler/Munsalan-souturykmentin-naisjaostotoimii.gif
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696901
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes622452- 562138
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se611271Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3531244- 561234
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141121Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79970Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384958Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14957