B-veriryhmän maantieteellisen

sofia

esiintymisen alue on nykyisin selväpiirteinen: sitä esiintyy Japanissa, Mongoliassa, Kiinassa ja Intiassa aina Uralille asti. Länsi-Euroopassa B-veriryhmän osuus on pieni, yleisempi kuitenkin Itä-Euroopassa. Juutalaiset muodostavat mielenkiintoisen ryhmän. Kaikkialla juutalaisissa yhteisöissä B-veriryhmä on erittäin yleinen.

Huvittuneena kirjoitin sydänverestäni - nimittäin B- veriryhmän.

13

6109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sofia

Minä olen- lehdestä. Unohdin mainita siitä, vaikka tietysti se ilman mainitsemistakin on itsestään selvää kun en ole tutkija.
      Vain toteamus lopussa on minun.

• Ruuneperi

Itse pääministeri on väitteiden mukaan samaa sukujuurta.

• alunperin

Aasian puolelta tullut turkinsukuinen heimo.Kasaarit kääntyivät 600 luvulla jkr.juutalaiseen uskoon ja perustivat valtakunnan Volgan suiston ympärille.

Venäläiset tuhosivat kasaarivaltakunnan 1000 jkr.ja kasaarit levisivät ympäri Euroopan ja heitä alettiin uskon mukaan sanoa "juutalaisiksi"

Eli juutalaisista vain pieni osa polveutuu Palestiinan juutalaisista.Suurin osa polveutuu
      aasialaisista kasaareista joilla luonnollisesti on
      B-veriryhmä yleinen

• vidalis

Olen aina pitänyt itseäni supisuomalaisena, vaaleaihoinen,-ja hiuksinen kun olen sekä sinisilmäinen. Silti, vaikka veriryhmäni on B en tunne itseäni yhtään esim. mongoliksi :) Hemoglobinini on 147- 179 välillä, mikä sinun on; kuuluuko tähän "harvinaiseen" veriryhmään myös korkea hb ? ;))

• sofia

ja silmät ovat vihreät. Olen supisuomalaisen näköinen. Hemoglobiini oli nuorena noin 120-125, nyt korkeampi.
        Ei ollut mainittu mitään korkeasta hemoglobiinista. Sehän on ruokavaliosta johtuva terveillä ihmisillä. Eikö?

• vidalis
        sofia kirjoitti:

ja silmät ovat vihreät. Olen supisuomalaisen näköinen. Hemoglobiini oli nuorena noin 120-125, nyt korkeampi.
        Ei ollut mainittu mitään korkeasta hemoglobiinista. Sehän on ruokavaliosta johtuva terveillä ihmisillä. Eikö?

En tiedä ruokavalion vaikutuksesta hb:n, minulla kun on ollut nuoresta asti se mainitsemissani arvoissa söin tai en, ja mitä tahansa; kaikkiruokainen kun olen ;) Pitkähköjä kasvisruokajaksojakin on elämääni mahtunut, silti lukemat säilyy ;) Vereni on tutkittu vuosien myötä moneen kertaan, eikä se onneksi ole "paksua", kolesteroliarvo on 4,1 ja senkka 2.
        Ps. taitaa täytyä ryhtyä harrastamaan sukututkimusta, tiedä mitä ylläreitä löytyy ;))

• MdK

kertoi, että Japanissa ollaan hyvin kiinnostuneita kaikenlaisesta "mystillisestä", mm. veriryhmistä. Heille on kuulemma tärkeätä, mikä veriryhmä tulevalla puolisolla, tai jopa ystävillä on. Jotta ystävyys-, liike- tai muu tärkeä suhde onnistuisi kitkattomasti, on hyvä tietää näin tärkeä asia.

• sofia

kaivonkatsojalla pitää kuulemma olla O-veriryhmään kuuluva veri ja saman tietolähteen mukaan muurahaispesät ovat vesisuonten risteyksissä.
        Sisareni miehellä on O-veri. Lähdimme kolmisin metsään testaamaan, onnistuisiko pajun varvulla kaivonpaikkojen katsominen.
        Minulla varpu ei taipunut, ei myöskään siskollani, mutta ihme tapahtui; siskoni miehellä sormen paksuinen varpu taipui 90 astetta. Vahdimme tarkasti että vilpin mahdollisuus tuli pois suljettua.

• Saskia
        sofia kirjoitti:

kaivonkatsojalla pitää kuulemma olla O-veriryhmään kuuluva veri ja saman tietolähteen mukaan muurahaispesät ovat vesisuonten risteyksissä.
        Sisareni miehellä on O-veri. Lähdimme kolmisin metsään testaamaan, onnistuisiko pajun varvulla kaivonpaikkojen katsominen.
        Minulla varpu ei taipunut, ei myöskään siskollani, mutta ihme tapahtui; siskoni miehellä sormen paksuinen varpu taipui 90 astetta. Vahdimme tarkasti että vilpin mahdollisuus tuli pois suljettua.

kaikkein yleisempään a-ryhmään, mutta silti varpu taipuu minullakin - ja kaivossa on vettä tänäkin päivänä.

• sofia
        Saskia kirjoitti:

kaikkein yleisempään a-ryhmään, mutta silti varpu taipuu minullakin - ja kaivossa on vettä tänäkin päivänä.

Itselläni ei tosiaan ole tuota kykyä, on vain kuulopuheet ja yksi silminnäkijäkokemus.
        Kiitos lisätiedosta!

• Saskia
        sofia kirjoitti:

Itselläni ei tosiaan ole tuota kykyä, on vain kuulopuheet ja yksi silminnäkijäkokemus.
        Kiitos lisätiedosta!

sitä ei voi ymmärtää miksi se varpu toisilla vetää vesisuonen päällä mutta toisilla ei. Olemme joskus olleet isossakin porukassa ja kokeilleet ja niin siinä käy että toisilla onnistuu ja toisilla ei.
        Mitään selitystä siihen en löydä, mutta ehkä joku neropatti senkin selittää.

• 1234
        Saskia kirjoitti:

minun kanssani samassa huoneessa kuljeskeleva kuuluu A veriryhmään, mutta kyllä omat kaivot on vitsan väännöllä löytyneet.

• Anne B+

esiintymisen aluetta on muistaakseni myös Amerikoissa, intiaaneilla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      186
      1395
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      921
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      788
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      772
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60