Alaskan Klee Kai

Niin mikä?

Näin tv:stä juuri ohjelman jossa kerrottiin desing koirista :D Siellä mainittiin Alaskan Klee Kai, joka teki minuun erityisen vaikutuksen huskyn ystävä kun olen :) Mitästähän tälläisiä koiria saa ostettu? Suomesta? Ulkomailta? Onko tietoa hinnoista tai suomenkielisistä sivuista josta saisi lisätietoja? :) Kiitos kaikeasta informaatiosta jo etukäteen:)!

33

12551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • L.A.M.H

      eipä taija suomessa noita olla... jenkeistä saisi varmaan tuotua, eikä ole hinnatkaan mitään ihan älyttömiä kun lennättää koiran tänne.

      ps minusta ei muistuta kyllä huskyä juuri ollenkaan kyseinen koira

    • klee kai

      hei katsoin varmaan samaa ohjelmaa mtv3 faktalta . niitä myydään amerikassa luultavasti , en ole asiasta kovin varma . minäkin haluaisin klee kain ne on todella suloisia ...

    • Suffelli88

      Noi alaskan klee kait on aivan ihanan oloisia koiria ja itskkin rupesin haaveilemaan tästä rodusta. Kyllä se rotu suomeenkin rantautuu jossain vaiheessa pitää vain tyytyä odottamaan... Ja kun kyselee siittä niin eiköhän joku innostu rodun hakemaan suomeen ja kasvattamaan...

    • Suffeli88

      Luin tos just et ruotsissa olisi Alaskan klee kaita

    • M V

      Olen tuomassa kahta Alaskan Klee Kai rotuista koiraa suomeen, urosta ja narttua, joiden molempien vanhempien puolelta periytyy punavalkeaa klee kaissa vielä harvinaista väriä.
      Olen rakentamassa nettisivuja, joilta saa suomenkielistä tietoa tästä rodusta ja tulevista pentueista suomessa.

      • jepjepjepejpe

        kuulin että näitä koiria on lennätetty suomeen. Kiva pistäppä tänne sitten nettiosoitetta : )


      • hakit?

        Heippa, mistä ostit koirat? Paljonko maksoivat? Mistä itse voisi kysellä koiria? Oletko teettämässä pentuja? Tässä olisi varma ostaja, kahden huskyn omistaja :)
        Laitatko vaikka sähköpostia asiasta? Olisi mukava saada tietää asiasta lisää!

        [email protected]


      • Suffeli88

        Hei viitsisitkö ilmoittaa sitten kun saat ne sivut valmiiksi sillä olisin kiinnostunut hankkimaan alaskan klee kain heti kun saan oman asunnon mieheni kanssa. Rakastuin tähän koirarotuun täysin..


      • K. Ojala

        Moi

        Laitatko www-sivujen osoitteet ja yhteystietosi.

        Olisin kiinnostunut tulevista pentueista.
        Mitä pennut mahdollisesti maksaisivat.

        Itselläni on 2 Schipperke urosta.

        T: Kristian Ojala 040-7274271


      • minhusky ;)

        Siis olet tuomassa Klee Kaita suomeen?! :D Voi että miten ihanaa! Tässä sinulle varma pennun ostaja ;) Kiinnostuin rodusta heti nähtyäni niistä jutun MTV3Factalta. Olin jo vähän ennen sitä nähtyäni aikonut hankkia itslleni Huskyn, mutta totesin harmikseni etten millään voisi ottaa sellaista. Kun sitten näin ohjelman toiveeni minihuskystä heräsivät(sitä paisi kuulemani mukaan Klee Kai on hiukan sopivampi luonteensa vuoksi minulle). Voisitko ilmotella näille sivuille heti kun koirat ovat Suomessa? Kiinnostaa niin tietää ;D ja pistäthän nettisivusi osoitteen mahdollisimman nopeasti :) Kiitos jo etukäteen


      • Nimetön

        hei!
        itse olen jo vuoden katsellut tätä rotua, mutta ikinä en ole jenkeistä raaskinut/uskaltanut lähteä hakemaan, joten olisin todella kiitollinen jos saisin tulevista pennuista lisä infoa. sähköpostini on [email protected].. todella hienoa että joku on rohejnnu lähteä hakemaan tätä todella suloista rotua.. suomessa on varmasti monia jotka ovat kiinnostuneet tästä rodusta.. olisin todella kiitollinen lisä infosta. terv. johanna


      • KikkisT

        Näin myös juuri tuon Maikkarin dokkarin, taisi tulla uusintana. Kun olet saanut www.sivut valmiiksi, laitathan linkin minulle kikkis.t(at)hotmail.com, rotu kiinnostaa luonteensa vuoksi. Menisi yksi uros hyvin tässä kiinanharjakoiralaumassa! Myöskin jossain vaiheessa kun rotu on hyväksytty, näyttelytoiminta voisi kiinnostaa.


      • tonza21_

        terve... tietäisikkö että löytyy suomesta klee kain pentuja? tai sit mistä päin maailmaa ite oot hakenut?


      • Haluaahauvan

        Hei!! Saitko sitten ikinä tuotua niitä koiria tänne Suomeen??:)


      • tueen
        Haluaahauvan kirjoitti:

        Hei!! Saitko sitten ikinä tuotua niitä koiria tänne Suomeen??:)

        Olen tuomassa alaskan klee kain suomeen, tosin vaan itsellenni kotikoiraksi, en kasvatus mielessä ainakaan vielä. Pentue syntyy viikon päästä ja saan selville, että saanko koiran siitä pentueesta. Olen ollut kasvattajaan yhteydessä kolme vuotta sitten ensimäistä kertaa ja nyt jo vuoden verran ollaan odotettu oikeaa pentua perheeseemme.

        Onko kellään muullaa klee kaita Suomessa? Olisi mielenkiintoista tietää!


      • Midde

        Moi.
        Oletko tuomassa vielä Alaskan klee kai koiria suomeen? Vai onko kellään pentuja?.

        Olisin kiinnostunut.


    • Klee kai<3

      näin saman ,ihana rotu se alaskan klee kai

      • riessu

        Onko se samanlainen 'rotu' kuin yorkiepoo ja labradoodle yms. vai oikea hyväksytty rotu. Aktiivinenhan se ainakin on. Yksi nainen sen kai kehitti vuosisadan alussa. Melko voimakastakin sisäsiitosastetta taitaa esiintyä...


    • H&M

      Moi, Oltaisimme kiinnostuneet antamaan kodin yhdelle kleelle, tietääkö kukaan onko suomessa kasvattajaa? Sähköpostia voi laittaa [email protected]

    • Luna1234

      Heips, täällä olis yks onnellinen Klee kain omistaja. Jos täältä löytyy muita joilla on kyseinen koira tai tuntee jonkun jolla olis Klee kai täällä suomessa, niin olisi kiva tietää! :) Mulle saa laittaa sähköpostia [email protected]!

    • Essixx

      MV:n viestistä on kohta pari vuotta.. onko jotain sivustoa kasattu rodusta tai onko muita onnellisia omistajia kuin Carolina?

    • .....

      alaskan klee kai on arka ja haasteellinen koulutettava! koiraa ei pidä ottaa vain sen söpön ulkomuodon takia. akk:sta saa ihanan harrastuskaverin ja perheenjäsenen, mutta en todellakaan suosittele ensimmäistä koiraansa hankkiville. akk on luonteeltaan aivan eri luokkaa huskyn kanssa. pitkäaikainen kokemus mm. schipperkeistä on hyvä pohja. jokainen koira on kuitenkin yksilö eivätkä kaikki koirat täytä rodun luonnekuvausta.

      • Luna12345

        puhutko ihan kokemuksesta? Eli oletko ollut Alaskan klee kaiden kanssa tekemisissä? Paljon ihmiset näyttää täällä tietävän Klee kaista vaikka eivät ole koskaan sellasta nähnytkään! Mielenkiintoista :)


    • Tuntematon Vierailij

      Oon wikipediasta kattonu,nii siellä luki,että ei Suomesta löydy yhtään.

    • asdmolossi

      ...wikipedia on vapaasti muokattava sivusto, sinne voi kuka tahansa kirjoitella mitä haluaa, esim sinä. Joten en luottaisi siihen jos jotakin tietoa jostain alkaisin etsimään.

    • kiinnostunut rodusta

      Paljonko rotu maksaa?

    • Randomihminen

      Itse tulen nyt puhumaan vasta 8 vuotta tän keskustelun perustamisen jälkeen mutta siis tietääkö kukaan nyt että mistä näitä saisi ja kun joku sanoi että tekee sivun jossa myisi pentuja niin voisiko kertoa tänne :3 ?
      Kuittaan ja kiitän :DD

      • kainiitälöytyy

        Löytyy niitä jostain kun koirapuistossa käy tuollainen, tosi herttainen koira.


      • Tuusulasta

        Suomessa yksi hyvin vastuullinen kasvattaja Mäntsälässä.
        Itsellä yksi suloinen narttu. Uskomattoman älykäs rotu. Utelias ja seurallinen.
        Vaatii luonnollisesti paljon liikuntaa.


      • hmar

        Kasvattajan nimi Mäntsälässä?


    • 1111111111111

      En suosittele tätä rotua missään nimessä ensimmäiseksi koiraksi, todella vaativa luonteeltaan. Täysin eri maata sosiaalisen ja avoimen huskyn kanssa, niin kuin joku aiemmin mainitsi. Vaikka minihuskeiksi kutsutaakin, ei juurikaan näytä sellaiselta, naamasta enemmän chihuahualta. :D

    • Anonyymi

      Moi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4336
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1724
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1400
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1195
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe