..kahdelle rottapojalle Lappeenrannassa. Ainoat vaatimukset: terveitä, reippaita ja mieluusti käsikesyjä.
Koti tarjolla..
5
357
Vastaukset
- Leena
SKeY:n poikasvälitys, siellä on vauvoja vailla koteja. Kasvattajat saavat yleensä kuljetuksen järjestymään. http://personal.inet.fi/yhdistys/skey
- kotivalo
..nyt etitään kamuja sille miun vanhemmalle rottikselle (keskustelu rottaongelma vai ongelmarotta..), selvis että poikani ei oo allerginen joten perhe kasvaa. Tulin siihen tulokseen että tämä miun "macho"-poika saa elää yksinään, ellei sitten pikkurotat saa meininkiä muuttumaan. Kokeilu osoitti jottei siitä ole kaveriksi edelleenkään tälle vanhemmalle (aiheuttaa liikaa ahdistusta ja pelkotiloja)
- Emilia
kotivalo kirjoitti:
..nyt etitään kamuja sille miun vanhemmalle rottikselle (keskustelu rottaongelma vai ongelmarotta..), selvis että poikani ei oo allerginen joten perhe kasvaa. Tulin siihen tulokseen että tämä miun "macho"-poika saa elää yksinään, ellei sitten pikkurotat saa meininkiä muuttumaan. Kokeilu osoitti jottei siitä ole kaveriksi edelleenkään tälle vanhemmalle (aiheuttaa liikaa ahdistusta ja pelkotiloja)
Mulla olisi poikia, luovutusikäisiä ja paljon hellittyjä. Lappeenrantaan on matkaa meiltä 100 kilsaa noin suurin piirtein, ja olen kyllä valmis tuomaan pojat kotiin asti, jos et itse saa kyytiä järjestymään. Naperot ovatamberin ja agoutin värisiä. Laita sähköpostia, jos et vielä löytänyt omia rottuleita!
- kotivalo
Emilia kirjoitti:
Mulla olisi poikia, luovutusikäisiä ja paljon hellittyjä. Lappeenrantaan on matkaa meiltä 100 kilsaa noin suurin piirtein, ja olen kyllä valmis tuomaan pojat kotiin asti, jos et itse saa kyytiä järjestymään. Naperot ovatamberin ja agoutin värisiä. Laita sähköpostia, jos et vielä löytänyt omia rottuleita!
No kuinkas ollakaan, miulla ei vielä oo rottalapsosia, eli kiinnostaa kyllä :) Kyytiä en valitettavasti saa järkättyä eli kotiinkuljetus kelpaa paremmin kuin hyvin. Laita meiliä osoitteeseen: [email protected]
- Jaska
Täältä löytyisi 5kpl poikarottia.
Ovat todellakin käsikesyjä, eivätkä ole arkoja.
eikä tarvitse ottaa kaikkia jos ei halua ;)
rotanpoikaset on orivedellä (40km tampereelta pohjoiseen)
annetaan ilmaiseksi jos on kiinnostusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062581Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182297Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948