apua

kestoiluun

minä olin ennen lapsen syntymää henkeen ja vereen kestoilija-ajatuksella liikkeellä ja haluasin olla edelleen, mutta jokin tässä nytten tökkii...varmaan oma osaamattomuus.

vauva on nyt 6vkon ikäinen ja kestoja käytetty todella vähän.neuloin villavaippahousuja hahtuvasta 7kpl ja ne falskaavat käytössä. en tiedä olenko osannut käyttöönottaa niitä oikein. pesin ne marseille saippualla ja sitten lanolinitin ne villa-aineella...kuinka te pesettä villahousut marseille-saippualla?paljon hankausta vai kevyt pesu niihin?
käytettävät harsot ovat käytön jälkeen ihan litimärkiä myös kuoren kanssa käytettynä, takapuolta myöten? hikoileeko takamus vauvalla kn käytän bummis super wisper wrappiä ja äitiyspakkauksen kuoria vai onko kaikki vaan pissaa?
harso tuntuu pukea vauvalle niin erilaiselta kuin vaippavaippa, tuntuu kuin olisivat pieniä. mulla on mams- harsoja ja sit kaupan pikku-piia harsoja.harsot lisäksi tuntuvat haisevan hyvästi pissille käytön jälkeen...
mulla ei ole mitään lisäimuja käytössä.kangaskaupasta vissiin saa kangasta mistä ommella näitä imuja?

auttakaa minua ja pitäkää minut kestojen maailmassa neuvoillanne...
mitä minä teen väärin...
kertokaa myös kuinka te teette kestojen kanssa...

1

581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähän kestoillut

Olen vasta itsekin muutaman kuukauden kestoillut enkä osaa tuohon vaippafalskaukseen juurikaan neuvoa... Mutta imujen osalta voin lämpimästi suositella bambu- ja hamppuimuja, eli esim. tilaa nettikaupasta vaikka bambuhamppufleeceä ja teet siitä taittoimuja, imevät tosi hyvin pissan :) Lisäksi siihen voi laittaa jonkun kuivaliinakankaan ettei vauvan peppu ole märkä. Paljon hyvää tietoutta löytyy kestovaippayhdistyksen ja kestovaippainfon sivuilta, lisäksi olen materiaaleja tutkinut ihan noiden kestovaippoja myyvien nettisivustojen kautta (kuinka monta kerrosta mitäkin materiaalia jne). Toivottavasti kestoilusi jatkuu :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      126
      1690
    2. 105
      1185
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1071
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      969
    5. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      51
      870
    6. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      128
      867
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      240
      838
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      70
      745
    9. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      178
      719
    10. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      55
      709
    Aihe