apua

kestoiluun

minä olin ennen lapsen syntymää henkeen ja vereen kestoilija-ajatuksella liikkeellä ja haluasin olla edelleen, mutta jokin tässä nytten tökkii...varmaan oma osaamattomuus.

vauva on nyt 6vkon ikäinen ja kestoja käytetty todella vähän.neuloin villavaippahousuja hahtuvasta 7kpl ja ne falskaavat käytössä. en tiedä olenko osannut käyttöönottaa niitä oikein. pesin ne marseille saippualla ja sitten lanolinitin ne villa-aineella...kuinka te pesettä villahousut marseille-saippualla?paljon hankausta vai kevyt pesu niihin?
käytettävät harsot ovat käytön jälkeen ihan litimärkiä myös kuoren kanssa käytettynä, takapuolta myöten? hikoileeko takamus vauvalla kn käytän bummis super wisper wrappiä ja äitiyspakkauksen kuoria vai onko kaikki vaan pissaa?
harso tuntuu pukea vauvalle niin erilaiselta kuin vaippavaippa, tuntuu kuin olisivat pieniä. mulla on mams- harsoja ja sit kaupan pikku-piia harsoja.harsot lisäksi tuntuvat haisevan hyvästi pissille käytön jälkeen...
mulla ei ole mitään lisäimuja käytössä.kangaskaupasta vissiin saa kangasta mistä ommella näitä imuja?

auttakaa minua ja pitäkää minut kestojen maailmassa neuvoillanne...
mitä minä teen väärin...
kertokaa myös kuinka te teette kestojen kanssa...

1

601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähän kestoillut

      Olen vasta itsekin muutaman kuukauden kestoillut enkä osaa tuohon vaippafalskaukseen juurikaan neuvoa... Mutta imujen osalta voin lämpimästi suositella bambu- ja hamppuimuja, eli esim. tilaa nettikaupasta vaikka bambuhamppufleeceä ja teet siitä taittoimuja, imevät tosi hyvin pissan :) Lisäksi siihen voi laittaa jonkun kuivaliinakankaan ettei vauvan peppu ole märkä. Paljon hyvää tietoutta löytyy kestovaippayhdistyksen ja kestovaippainfon sivuilta, lisäksi olen materiaaleja tutkinut ihan noiden kestovaippoja myyvien nettisivustojen kautta (kuinka monta kerrosta mitäkin materiaalia jne). Toivottavasti kestoilusi jatkuu :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1499
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1126
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      47
      961
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      180
      837
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      605
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      588
    9. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe