apua

kestoiluun

minä olin ennen lapsen syntymää henkeen ja vereen kestoilija-ajatuksella liikkeellä ja haluasin olla edelleen, mutta jokin tässä nytten tökkii...varmaan oma osaamattomuus.

vauva on nyt 6vkon ikäinen ja kestoja käytetty todella vähän.neuloin villavaippahousuja hahtuvasta 7kpl ja ne falskaavat käytössä. en tiedä olenko osannut käyttöönottaa niitä oikein. pesin ne marseille saippualla ja sitten lanolinitin ne villa-aineella...kuinka te pesettä villahousut marseille-saippualla?paljon hankausta vai kevyt pesu niihin?
käytettävät harsot ovat käytön jälkeen ihan litimärkiä myös kuoren kanssa käytettynä, takapuolta myöten? hikoileeko takamus vauvalla kn käytän bummis super wisper wrappiä ja äitiyspakkauksen kuoria vai onko kaikki vaan pissaa?
harso tuntuu pukea vauvalle niin erilaiselta kuin vaippavaippa, tuntuu kuin olisivat pieniä. mulla on mams- harsoja ja sit kaupan pikku-piia harsoja.harsot lisäksi tuntuvat haisevan hyvästi pissille käytön jälkeen...
mulla ei ole mitään lisäimuja käytössä.kangaskaupasta vissiin saa kangasta mistä ommella näitä imuja?

auttakaa minua ja pitäkää minut kestojen maailmassa neuvoillanne...
mitä minä teen väärin...
kertokaa myös kuinka te teette kestojen kanssa...

1

601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähän kestoillut

      Olen vasta itsekin muutaman kuukauden kestoillut enkä osaa tuohon vaippafalskaukseen juurikaan neuvoa... Mutta imujen osalta voin lämpimästi suositella bambu- ja hamppuimuja, eli esim. tilaa nettikaupasta vaikka bambuhamppufleeceä ja teet siitä taittoimuja, imevät tosi hyvin pissan :) Lisäksi siihen voi laittaa jonkun kuivaliinakankaan ettei vauvan peppu ole märkä. Paljon hyvää tietoutta löytyy kestovaippayhdistyksen ja kestovaippainfon sivuilta, lisäksi olen materiaaleja tutkinut ihan noiden kestovaippoja myyvien nettisivustojen kautta (kuinka monta kerrosta mitäkin materiaalia jne). Toivottavasti kestoilusi jatkuu :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1018
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    6. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      246
      665
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      574
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe