minä olin ennen lapsen syntymää henkeen ja vereen kestoilija-ajatuksella liikkeellä ja haluasin olla edelleen, mutta jokin tässä nytten tökkii...varmaan oma osaamattomuus.
vauva on nyt 6vkon ikäinen ja kestoja käytetty todella vähän.neuloin villavaippahousuja hahtuvasta 7kpl ja ne falskaavat käytössä. en tiedä olenko osannut käyttöönottaa niitä oikein. pesin ne marseille saippualla ja sitten lanolinitin ne villa-aineella...kuinka te pesettä villahousut marseille-saippualla?paljon hankausta vai kevyt pesu niihin?
käytettävät harsot ovat käytön jälkeen ihan litimärkiä myös kuoren kanssa käytettynä, takapuolta myöten? hikoileeko takamus vauvalla kn käytän bummis super wisper wrappiä ja äitiyspakkauksen kuoria vai onko kaikki vaan pissaa?
harso tuntuu pukea vauvalle niin erilaiselta kuin vaippavaippa, tuntuu kuin olisivat pieniä. mulla on mams- harsoja ja sit kaupan pikku-piia harsoja.harsot lisäksi tuntuvat haisevan hyvästi pissille käytön jälkeen...
mulla ei ole mitään lisäimuja käytössä.kangaskaupasta vissiin saa kangasta mistä ommella näitä imuja?
auttakaa minua ja pitäkää minut kestojen maailmassa neuvoillanne...
mitä minä teen väärin...
kertokaa myös kuinka te teette kestojen kanssa...
apua
1
460
Vastaukset
- vähän kestoillut
Olen vasta itsekin muutaman kuukauden kestoillut enkä osaa tuohon vaippafalskaukseen juurikaan neuvoa... Mutta imujen osalta voin lämpimästi suositella bambu- ja hamppuimuja, eli esim. tilaa nettikaupasta vaikka bambuhamppufleeceä ja teet siitä taittoimuja, imevät tosi hyvin pissan :) Lisäksi siihen voi laittaa jonkun kuivaliinakankaan ettei vauvan peppu ole märkä. Paljon hyvää tietoutta löytyy kestovaippayhdistyksen ja kestovaippainfon sivuilta, lisäksi olen materiaaleja tutkinut ihan noiden kestovaippoja myyvien nettisivustojen kautta (kuinka monta kerrosta mitäkin materiaalia jne). Toivottavasti kestoilusi jatkuu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä6712030Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san675109Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2983136Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1963059- 1372220
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo221437Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en301428- 1021382
Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri49135140 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.2321326