kestovaippoja

ulkomailta tilattuna

Olen vasta aloittamassa kestovaippojen kokeilun ja nyt mietityttää voisiko noita kestovaippoja tilata halvemmalla ulkomailta eli oletteko tilanneet kestovaippoja ulkomailta? Olen ajatellut kokeilla all in one vaippoja niiden helppouden vuoksi ja lähinnä Kushies vaipat kiinnostaisivat. Kertokaa kokemuksistanne te jotka olette tilanneet vaippoja.

5

943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4:n äiti

      Vaippoja voi tilata ulkomailtakin. En ole itse tilannut, mutta tiedän monien tilanneen. Niissä kannattaa huomioida se, että jos tilaa EU:n ulkopuolelta, ja tialuksen hinta ylittää tietyn rajan, menee tullimaksut siitä paketista.

      Tiesithän, että monissa AIO vaipoissa on sellainen "ominaisuus", että ne kuivuvat todella hitaasti, eikä niitä (yleensä) saa laittaa kuivausrumpuun. Itse tykkään kotimaisista Tiris AIO vaipoista, joiden rakenne on sellainen, että ne kuivuvat yhdessä yössä, tai hyvällä säällä jopa nopeamminkin. Mutta joidenkin mielestä 3 vuorokauden kuivumisaika on kohtuullinen. Minusta se on ikuisuus.

      Ja vielä se, että jos käyttää vain hitaasti kuivuvia vaippoja, tulee se kalliimmaksi kuin nopeasti kuivuvat vaipat, koska niitä hitaasti kuivuvia pitää olla enemmän.

    • kestoilija

      Suomessa kestovaippailu on aika edistynyttä verrattuna moneen muuhun paikkaan, joten mitään kovin hienoa ja ihmeellistä (jota täältä ei saisi) ei ulkomailta löydy. Ja harvoja vaippoja saa ulkomailta juurikaan halvemmalla. Nyt dollarin kurssin vuoksi voi kannattaa ostaa amerikkalaisia vaippoja (esim. fuzzeja tai swaddlebeesejä) jos löydät kaupan joka toimittaa tänne ja tilaat tarpeeksi pieniä satseja välttääksesi tullit.

      Oletko lukenut kestovaippainfon tietokannoista kommentteja kushies-aio:sta? En itse noita hankkisi ollenkaan, en ainakaan kokeilematta. Ovat senverran vanhanaikaisia (istuvat harvalle, sisältävät pvc:tä, eivät ime kunnolla, ovat tönkköjä eivätkä toimi kauaa ilman ylimääräistä kuorta...) että muita vaihtoehtoja kokeilisin ennenkuin isommin investoisin. Toki noistakin jotkut tykkäävät.

      Vaikka aio:t tuntuvat ensimietinnällä helpoimmilta vaihtoehdoilta, taskuvaipat voivat silti olla kätevämpiä. Ne kuivuvat nopeammin ja imun määrää on helppo säätää tarpeen mukaan. Hyviä aio-vaippojakin kyllä löytyy, mutta pelkästään niiden varaan en ehkä vaippakaappia rakentaisi.

    • mametsu68

      mulla ois 4 kpl Kushies all in one vaippoja, kaks ihan uutta ja kahta oon kokeillu pojalla yhdesti. Yks äitiyspakkauksen kestoki ois ihan käyttämättömänä. Tee tarjous? Kushiesit maksoi 65e/4kpl ku ostin ne. 040-8411183/Tiina

      • vastaa

        Vertailin nettikauppoja ja tilasin Kanadasta niitä kushenin vaippoja 5 kpl postikuluineen hintaan 40 €. Kannatti siis vertailla hintoja hetken netissä.


      • mametsu68
        vastaa kirjoitti:

        Vertailin nettikauppoja ja tilasin Kanadasta niitä kushenin vaippoja 5 kpl postikuluineen hintaan 40 €. Kannatti siis vertailla hintoja hetken netissä.

        saat multa ne neljä kushienia ja sen yhden äippäpakkauksen vaipan 30 eurolla. puh.040-8411183/Tiina. Ne on mulla ihan ylimääräsinä tilanviejinä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      165
      6911
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4087
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2065
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1999
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1849
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1591
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1583
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      20
      1564
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe