Missä vika?

tyttönen

Oon kuudentoista, kohta parin kk:n päästä jo 17. En oo vielä koskaan seurustellut. Olen kaunis, silmälasipäinen, hyväkroppainen, en lautakaan, symppis ja nauran paljon. Pukeudun tavallisesti, ennen varsin poikamaisesti, mutta nykyään olen sporttinen ja naisellinen, mutten mikään keikistelijä. Mun kavereistkaan ei seurustele ku pari, mut silti asia vaivaa mua. Mikä mussa on ku pojat ei tee mitään? Oonko jotenki pelottava, ku aina lauon vitsejä kamujen kanssa ja nauraa hohotan päälle? Oon katellu muijia joilla on jätkäfrendit ja usein he ovat varsin tyylittömiä, lantiohousuista pursuaa lihat ja muutenkaan ei kovin viehättäviä useatkaan ole. Jätkät kertokaa, mikä teitä sitten viehättää? Älkääkä sanoko että yritän liikaa, sillä olen varsin ujo, enkä uskalla ees puhua jätkille kovinkaan helposti.

4

383

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jukka´

jos kokeilisit mennä juttelemaan jollekin mukavalle pojanjolpille josta tykkäät, vaikka menet ruokalassa istumaan pöytään?

innit.

sitäpaitsi, en usko, että puoletkaan sinun ikäisistäsi ovat koskaan "seurustelleet". Halailu röökipaikalla ei laske.

• m16

Olen saman ikänen kuin sinä, enkä ole vielä muijien kanssa seurustellut...omasta mielestä ei oo helppoo mennä juttelee muijille...mulla on jokseenkin toimiva tilannetaju ja ymmärrän milloin on oikee hetki tehdä aloite, mutta semmosta saumaa ei ihan tuu helposti...varsinkin jos menee(yksin)jonkin muijaporukan luo. Siinä vaiheessa pitää olla helvetisti lahjakkuutta ja tahdon voimaa että se homma menis ees puoliks putkeen. Mutta ilahtuisin myös itse jos joku tyttö tulili juttelemaan...mitään kiirettä ei mulla ainakaan oo, onnea sulle!

• oneandonlyman

Kiinnostavalta vaikutat ainakin. Missä asustelet?
      Täytyy sanoa ettei se pelkkä ulkonäkö aina riitä. Muutkin asiat kuten käyttäytyminen vaikuttaa.
      Ja ei kai se mikään sääntö ole että jätkien pitää tehdä aloite. Mene juttelemaan jos näet jonkun kiinnostavan. Tuskin kukaan vähänkin järkevä pahastuu jos kaunis nainen tulee juttelemaan. Ja ns. hyvännäköisistä moni voi ajatella ettei tuohon kuitenkaan ole mitään mahiksia eikä sitten tee mitään.

• D.O.M.

Rohkeasti juttelemaan mielenkiintoiselle pojalle. Tuskin se tykkää kyttyrää. Äläkä ihmeessä sulloude niihin matalavyötäröisiin housuihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5931
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe