Läsnäoloa ja olemattomuutta

Pidän eilisen hetkistä kiinni
huomisen halutuista unista
sellaisista
joissa ikävä on puhuttu puhki
rypyt on oiottu hyväilyin
ja surut on surtu loppuun.

On unia
joissa nuoruus tuoksuu
tuska on tuntematon
ja elämän maneesi on makujen taivas.

On balladeja eroista
kivuista
ja kaikesta siitä
jota rakkauden haavoiksi kutsutaan.

Mutta kosmos
se on Sinun ravistava intohimosi minuun.

30

737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukkakeiju

      Jälleen kerran herätit aamuun ihanalla runolla.Kiitos!

      • lindalinda1

        salaiselle kirjoittajalle.

        Sinä hellit sanoillas, kiitos.


    • AmandaK

      läps, kops, muks! osui ja uppos!

      niin, sanoit taas sen mitä pitikin.

      minä taasen en osaa tähän mitään sanoa.

      • lindalinda1

        olipas makoisa viestisi Mandy. Sanoithan,
        et paljoa mutta riittävästi saadaksesi minun aa-
        muuni taas kerran ilon.

        Kiitos.


    • Copo

      on tässä
      ja nyt,

      toivon

      että
      sytytyt.

      Peace

      • lindalinda1

        mennen tullen.
        Jos tuosta ei syty, niin ei sitten mistään.

        Se on Love, Love ja vielä kerran Love Copo.

        Ja kiitos.


    • *runo64*

      ..elämä pursuaa sinusta.
      nyt on haavoittunut enkeli
      ottanut lopputilin sinusta
      ja rakkauden intomielnen jumalatar
      tullut tilalle.
      ei voi olla kysymättä;onko rakkautta
      ilmassa? ja varisuttanut kaiken kuten
      ilon sinuun yms
      ei voi sanoa kuin mahtavaa rakas ystävä!!!

      • lindalinda1

        voi miten kauniisti sanot 64:n.

        Palautteesi antaa uskoa huomiseen, rakkauteen ja
        kaikkeen siihen minkä avuin jaksan yhä edelleen-
        kin kirjoittaa ja tuoda runojani tänne.

        Kiitos tuntuu vähäiseltä sanojesi edessä, mutta
        enempäänkään en pysty.


    • Minänoita

      Olipa mukava aamunavaus,ilmiselvästi
      rakkautta ilmassa.Pidin kovasti pidin,
      varsinkin tuo viimeinen säkeistö "ravisteli"
      Kiitos lukuelämyksestä!

      • lindalinda1

        saada vaihteeksi hiukan keveämpää tekstiä.

        Mukavaa jos ilahdutin Sinua,
        kiitos.


    • Liona

      latasit täysillä ja osuit kymppiin.
      Mahtavia lausevalintoja jotka antoivat
      ihanan lukuelämyksen, kiitos siitä Linda!

      • lindalinda1

        ihanaa että Sinäkin pitkästä aikaa olet käynyt
        jättämässä arvokkaan ja aina yhtä lämpimän pa-
        lautteesi.

        Kiitän ja pokkaan.


    • Oho! Kaunis kuin parhain laulu. Viattomuuden lähteillä oli herkkää olla hetkikin vain.
      Kiitos,
      Tarkkis

      • lindalinda1

        toit mielihyvää sanoillasi, Sinun sanoissasi on
        taikaa jonka toivon pysyvän pitkään.

        Kiitos Tarkkis.


    • Viime yönä planeetat olivat lähellä törmätä??
      Tämä runo on kosmoksen tähtipölyn loistava tuote...

      Sinä olet tämän galaksin runokuningatar!

      • lindalinda1

        käsittämättömiä sanoja, hiveleviä lauseita Sisko.
        Punastelen täällä, olet puhunut painavasti ja
        sisintäni lämmittävästi.

        Kiitos, tästä puhutaan vielä :D


    • mies-v57

      Elämä jättää arpia,
      mutta mitä olisimme ilman.

      Mitään kokemattomia,
      Katkeria,tuskaisia koko ajan.

      Miten voisimme iloita,
      jos emme tietäisi kipua.

      Miten voisimme juopua nautinnosta,
      jos emme tietäisi millaista on luopua.

      Rakkaus on joskus oven avaamista
      ja vapaaksi päästämistä.

      Kaipausta mutta ei unohtamista,
      sielun arvet kaipaavat hellimistä.

      Sellaista elämä on.

      • lindalinda1

        miten kauniisti runoilit vastauksesi, aivan iha-
        naa luettavaa kuten tekstisi aina.
        Olen etuoikeutettu saadessani " omistaa " Sinun-
        kaltaisesi runoilijan tässä elämässäni.

        Kiitos.


    • iivari

      ..voi elää hetken kuvien maailmassa, se teksti on elävää. Niin kuin Sinun =)
      Ja tätä saatoin kosketella.

      • lindalinda1

        on se prkl ettei tätä saittia saada toimimaan.
        Kaksi olematonta viestiä piti laittaa, ennen kuin
        sain viestisi näkymään.

        Kiitos Iivari, Sinun palautteesi lämmittää aina
        yhtä paljon.


    • Kössi-eno

      Olipa kerta kaikkisen hieno runosi!Ei voi muuta kuin ihastella,,

      • lindalinda1

        nöyrä kiitos palautteestasi ja lempeää iltaa
        toivottaen,
        linda


    • verditti

      Tästä en uskalla sanoa mitään ennen kuin olen vääntänyt piikkilangasta selityksen edellisestäsi.
      Eikö kaikki teksti olekkin tarkoitettu vaikuttamaan? Runotkin.
      Vaikutuin. Mielestäni sait parhaan palautteen juuri minulta. Aivan totta!
      Tulin lohduttomaksi ja tunsin pahaamieltä.
      Vääristit totuuttani muokkaamalla tekstiesi perusteella luomani kuvan verevässä keski-iässä voimalla elävästä naisesta.
      Ja mitä tilalle?
      Tarjosit riippurintaisen, kuihtuvan hieman katkeran ämmänläyskän! Tällainen on anteeksiantamatonta!
      Peräänkulutan edelleenkin sitä idealismia.

      • lindalinda1

        Tottakai on tarkoitettu vaikuttamaan, olet jäl-
        leen kerran niin hemmetin oikeassa.

        Jaa, no tietenkin voimme vääntää peistä siitä
        oliko eilinen palautteesi parhain. Jos SINÄ tulit
        lohduttomaksi siitä ja pahalle mielin, niin eihän
        se suinkaan tarkoita sitä että se pätisi muihin
        kun sanoit jotenkin että " luot lohduttomuutta "
        tai jotain sinne päin.

        Hemmetin puhelin soi AINA, kun tulen tänne ja
        katkasee ajatukseni. Yritän niputtaa vielä sano-
        mastasi jotain.

        Karzeeta tekstiä " hieman katkeran ämmänläyskän "
        huh ! Joopa joo. Minoon minä ja Sinoot Sinä, me
        olemme arvokkaita molemmat omine mielipiteinemme.

        Kiitos suorasukaisuudestasi, se on kaikesta huo-
        limatta terevtullutta.


    • padme_amidala

      ..kosmos..
      Näissä runoissasi on sellaista sanataidetta, että se mykistää tälläisen arkisen piipertäjän täysin.
      Kiitos taasen taiteellisesta lukuhetkestä : )

      • lindalinda1

        Höpöhöpö, mitään taidetta ole.

        Äläkä Sinä yhä uudelleen ja uudelleen alenna it-
        seäsi. Sinun runoissasi hersyy huumori, mutta
        taidat kyllä hyvinkin tunnelmalliset runot joihin
        minä olen mieltynyt.

        Kiitos.


    • -merluza-

      Tämä runosi on yksi kauneimmistasi, josta
      pidin erikoisesti. Nuo sanat upposi minuun
      täysin, ihanasti etenevä ja ajatuksellisesti
      erittäin osuva, mitäpä tuohon enää lisäisi -
      siinä on kaikki hyvän Runon edellytykset.

      "Sanasi kirposivat täyteläisinä ja
      raikkaina, kuin auringossa kypsyneet
      hedelmät - mielihyvällä nautittaviksi."

      Suurkiitos lukuelämyksestä!

      *merluza*

      • lindalinda1

        Mielettömän kaunista, kertakaikkiaan.
        Tuohan olisi ollut jo oman aloituksen paikka,
        runosi. Upeaa, kuten sanankäyttösi aina.

        Sinulle kiitokseni annan,
        ihanaa luettavaa.


    • ..mitä voisi sanoa..
      upeaa..
      ..sanoja käytät taitavasti..
      niin..

      60:)

      PS ehdin ekaks koneelle, kohta nuorimies valtaa koneen..

      • lindalinda1

        Sinä harvinainen, mutta sitäkin mieluisampi vie-
        railijani.

        Mitä minä osaan Sinulle sanoa muuta kuin sydämel-
        lisen kiitoksen. Olet aina hellinyt minua sanoil-
        lasi, niin nytkin.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe