2-vuotiaan

kanssa...

helppiä..olen 2 vuotiaan kanssa lähdössä toukokuun lopulla kultahietikolle,tuli semmonen ihan pikkunen juttu mieleen että osaako kukaan sanoa löytyykö sieltä lasten vaippoja..siis ei vauvakokoa vaan isommille lapsille? toi omakinkun painaa 17kg niin suomesta saa välillä pienemmistä kaupoista etsiä..:) vai kannattaako kantaa suomesta mukana? muuta kysyttävää ei oikee mieleen tulekkaan, aika paljon tullut keskusteluja luettua..:) mutta kiitoksia jos joku viittii vastata ja mielellää asiallisestikkin..;)

9

1102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säälittävää

      vaippoja Bulgariassa eikä edes lastenruokia kun sielläe ei ole lainkaan lapsia. Ota järki vielä kerran käteen ja kysy itseltä voisiko näin olla vai onko Suomi ainoa paikka maailmassa jossa on esim. vaippoja? No....

      • potalla ???

        Eipä tietenkään, jos ei ole opetettu. Ilmeisesti vanhemmatkin on vielä vaipoissa ???
        Sen verran vaippoja mahtuu matkalaukkuunkin, että hätävaraksi riittää ?


      • .............

        olihan taas asiallisia viestejä..:D haha, että osaa ihmiset olla tyhmiä..eli tää meidän likka just täyttäny 2v, potalla osaa käydä jotenkin mutta ei vielä ite osaa kertoa kun on hätä, eli vaipat viellä, kun noi lapset nyt vaan sattuu kehittymään vähän eriaikoihin ja eritavalla..näillä kahdella ei taida lapsia ollenkaan ollakkaan..ruokia ei kyllä sinne raahata tms kun tiedetään että sielläkin maassa jotain syödää! vaipoista kysyin siksi kun jokamaassa ei ole noita isompia kokoja, kun lapset siellä pikkasen ehkä pienempiä? en tiedä mut oletan..ja vaippojen laatu vähän eri kun suomessa...mutta jos joku saa jotaa kiksejä vittuilusta niin siitä vaan, hölmöähän se on..:D


      • idiootit
        potalla ??? kirjoitti:

        Eipä tietenkään, jos ei ole opetettu. Ilmeisesti vanhemmatkin on vielä vaipoissa ???
        Sen verran vaippoja mahtuu matkalaukkuunkin, että hätävaraksi riittää ?

        ... tosi hyviä vastauksia! jeee! tuliko muuten kenellekkään mieleen että saataa myöskin olla takana ehkä joku sairaus tms....minun oma lapsi käytti vaippoja aina viisivuotiaaksi asti... ja kyseessä ei ollut potalle opettelun puute.

        että osaatte olla idiootteja!


    • dvd

      Löytyy kyllä. Ihan samoja merkkejä kuin meilläkin. Ota jonkun verran mukaan ja osta loput sieltä. Mukavaa matkaa!!!

      • lasten kaa

        kyllä sieltä löytyy isompaakin kokoa vaippoja .
        onhan siellä lidl aivan keskustassa.


      • ap....
        lasten kaa kirjoitti:

        kyllä sieltä löytyy isompaakin kokoa vaippoja .
        onhan siellä lidl aivan keskustassa.

        kiitoksia..:) ite ei koskaan matkustellut mihikkään "kauemmas" ja joistain paikoista kuullut että ei löydy ja toisista taas löytyy...eli voi ottaa ihan vaan muutamia vaippoja mukaan ja ostaa sitten sieltä.. niin ja noista pottailuista...bulgaariasta olen kuullut että sieltä aika hankala välillä löytää ees vessaa ja vielä vaikeampi pottaa jos lapsi osaa käydä vaan potalla eikä esim pöntöllä..meil kyl tosin osaa käydä molemmilla mut sitä hätää ei osaa vielä sillee ilmasta että se auttas jotain, yleensä sanoo vasta kun pisut vaipassa..:)


      • pamb
        ap.... kirjoitti:

        kiitoksia..:) ite ei koskaan matkustellut mihikkään "kauemmas" ja joistain paikoista kuullut että ei löydy ja toisista taas löytyy...eli voi ottaa ihan vaan muutamia vaippoja mukaan ja ostaa sitten sieltä.. niin ja noista pottailuista...bulgaariasta olen kuullut että sieltä aika hankala välillä löytää ees vessaa ja vielä vaikeampi pottaa jos lapsi osaa käydä vaan potalla eikä esim pöntöllä..meil kyl tosin osaa käydä molemmilla mut sitä hätää ei osaa vielä sillee ilmasta että se auttas jotain, yleensä sanoo vasta kun pisut vaipassa..:)

        Olet ihan oikeassa! Ei aina tiedä näistä turistipaikkojen tarjonnasta. WC:t tunnetusti "vähän niin ja näin", puhumattakaan, että potta löytyisi ja että sitä viitsisi käyttää! Kauan aikaa sitten (v.2000) olimme Albenassa ja varta vasten varasimme huoneiston, jotta olisimme saaneet taaperolle joitain ruokia/puuroja laitettua. Eka päivänä läksimme "ruokaostoksille", oikeastaan mitään ei löytynyt. Jostain syrjäkylältä sai ostettua leipää, muttei oikeistaan muuta. Ja sekin oli "kiven alla". Ehkäpä tarjonta kuitenkin muuttunut 8 vuodessa?!?


      • epez69
        pamb kirjoitti:

        Olet ihan oikeassa! Ei aina tiedä näistä turistipaikkojen tarjonnasta. WC:t tunnetusti "vähän niin ja näin", puhumattakaan, että potta löytyisi ja että sitä viitsisi käyttää! Kauan aikaa sitten (v.2000) olimme Albenassa ja varta vasten varasimme huoneiston, jotta olisimme saaneet taaperolle joitain ruokia/puuroja laitettua. Eka päivänä läksimme "ruokaostoksille", oikeastaan mitään ei löytynyt. Jostain syrjäkylältä sai ostettua leipää, muttei oikeistaan muuta. Ja sekin oli "kiven alla". Ehkäpä tarjonta kuitenkin muuttunut 8 vuodessa?!?

        Juu kultahietikolta kyllä löytyy vaippoja ja näitä tuttuja merkkejä,ovat tosi kalliimpia kuinmitä suomessa,me otimme viimekesänä 2 vuotiaalle paketin mukaan suomesta ja se riitti mainiosti koko viikon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      238
      5411
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      124
      4363
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2122
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1452
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      179
      1080
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      837
    10. 46
      813
    Aihe