Julkkistulva

Suomeen

47

12631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TULEE..

      SAUNOMAAN

      kirjoitettu on:Jumala on jumalien tuomari

      • näihin...

        natotussuunnitelmiin


    • vitsit...

      en kumarru

    • Stargazer5

      Samuel L. Jackson on kuules sammumaton tähti ;]

    • geron

      Katsos niitä roudataan tänne vain käymään mökkibisnestä vauhdittamaan,levihän on nykyisin sijoituskohde ei enää laskettelukeskus,viihtyisyys on tuhottu täysin.

    • were

      kiinnostaa niin maan perkeleesti...

      • 32112121

        Ei tänne tartte tuoda nuita B-luokan staroja. Ei ketään kiinnosta vähempää.


    • on viimeinen

      paikka maapallolla, jossa tuollasia sekundatähtiä malutaan vielä nähdä. Saavatpaman tähdet ilmaista ruokaa viinaa ja seksiä.

      • kirjoitusvirheinesi..

        olet oikeassa.


    • Eikö Suomella ole muuhun ra...

      No johan on kanattava tuoda vanhoja julkisksia Suomeen..Olisi varamaan kannatavampaa tehdä jotain hyödylisempää... vanhat rämät... pois kadulta!

      • Nimetön

        Syövät,paskovat,piereksivät siinä missä muutkin,joten evvk,jos kiinnostaa niin kvg=katotaan vittu googlesta :)


    • vain hullu ei voi seota

      Ilmastonmuutos tulee ja nuo muutttavat suomeen turvaan!

      • sinäpäs

        sen sanoit!


    • tä hä?

      Mitä höpäjät? Brucenko? Jos Bruce tulee tänne, minä ainakin menen katsomaan ja kirkumaan! :)

      • maggi-53

        Minä myös, olen katsonut kaikki hänen elokuvat jo monesti.


    • Pelle2008

      Kyllä niitä olisi mukava nähdä ennemmin kuin Sinua, joka tämän kirjoitit. Suomalaista kateutta mitä. Oletko ollut julkkis...tai paremminkin taidat olla epäonnistunut muusikko, joista yleensä tulee kriitikoita eli paska jätkiä tai akkoja.

      • KELE =)(/&%¤#...

        aika fiksua porukkaa,,eikö lapissa ole hytyköitä jos jlkkikset tulee niitä ruokkimaan.


      • Pohojalaanen
        KELE =)(/&%¤#... kirjoitti:

        aika fiksua porukkaa,,eikö lapissa ole hytyköitä jos jlkkikset tulee niitä ruokkimaan.

        Tyhmäkö olet...saa suomeen julkkiksia tulla. Se saa liikettä niveliin niin pororosvoille kuin etelän variksillekin. Pohojalaasista puhumattakaan...tyhmä.


    • Suomi piox

      Tuosta jutun otsikosta voisi päätellä, että ulkolaiset julkkikset suorastaan nelijonossa tulvivat pieneen Suomeen. Voi perkele teitä tyhmiä! Pari elähtynyttä näyttelijää ja sitten syksymällä joku povipommi suvaitsee saapua maahamme. Ja Pamela on kuulemma jo käynyt Suomessa. Ei voi muutakuin nauraa teidän tyhmyydelle. Ostakaa nyt sitten Ilta-Sanomia hysteerisesti.

    • eikö niistä perkeleistä vois kirjotella vaikkei ne täälä suomessa edes kävis. ketä oikeasti kiinnostaa joku julkkis ja missä se menee ??? ainoastaan lehdet saa töitä kun tollasta tapahtuu

    • jeeeeeeeeee

      MAHTAVAAA!

    • lehdet

      kiinnostavat, jos ei uusia ole mistään saatavilla.

    • rahat

      julkuilta pois se on se idea

      • pieni suomi

        Kaikki raha mikä kulkee Suomeen päin on vain positiivista...


    • katjamari

      Siis höpö höpö.. Kateellisten panettelua.
      Bruce on ikuinen sankari, aineski valkokankaalla. Ja mun mielestä Bruces on vieläkin vetovoima tallella.. Mä en jaksa teitä nalkuttajia menkää kotiinne jupisemaan seinillenne.

    • NUL.

      JOS EI KIINNOSTA NIIN EI OLE PAKKO, VAPAA MAA. OMASTA MIELESTÄNI KYLLÄ OVAT YKSIÄ PARHAIMPIA NÄYTTELIJÖITÄ IKINÄ.

    • John mäk kein

      hoh,hoijaa...ihanko rahalla saadaan tänne pari parhaat päivänsä nähnyttä julkkista...

      How much??

      Kysytään niiltä sitten että tykkäävätkö Suomesta ?
      Jookosta joo?

      Viedään savusaunaan ja syötetään niille mämmiä,Jess!!!

      Voi per...suti mitä touhua!!
      Tulisivatpa omalla ajalla ja rahalla VAPAAEHTOISESTI Suomeen niin voisi asian jotenkin noteeratakin...pienesti senkin...

    • että kukaan

      julkkis yulee vapaaehtoisesti suomen kamaralle

    • sdfghjk

      "Myös povipommi Victoria Silvstedt saapuu Suomeen loppukesästä."

      • Q-tamo

        Täysin varma, että näin Victoria Silvstedt:n eilen Turun Ikeassa... Oi, oi, oi. Kuumaa, kuumaa!!!!


    • *-*

      Bruce sais tulla useamminkin, se mieshän on aivan syötävä vieläkin! Eikai niitä nyt väkisin tänne kammeta, kai ne ihan ite kävelee koneesta maankamaralle? :O

    • on tietysti

      amerikkalaistaa meidän kulttuuriamme
      kukahan niiden matkat lopulta maksaa?
      minä en niitä tänne kaipaisi sillä eivät kelpaa minulle esikuviksi

    • ajatukset...

      pois leivän hinnasta...heh

    • Nimetön

      Julkkikset tuolta lännestä tulee tänne kattomaan tälläst takapajulaa niinku Suomi onkin.
      Täällä on sauna ja ihan sairaan kylmä...
      Ne tykkää tulla tänne sielt Losin ja Miamin auringon paahteesta tänne.

    • julkis julkkareita

      kuinka moni julkkis ja vähemmän on jo käynyt sivuilla,www.neocard.fi.
      ilmaisia kesäisiä
      kakkureseptejä,donitsi sellaisia poliiseille,hä?

    • oon=

      Ei voisi vähempää kiinnostaa.

      On aivan tarpeeksi kun näkee elokuvissa. Jos joku Pamela levittelee haarojaan miestenlehdessä, niin onko se jotenkin muiden yläpuolella? Ei se, että on päässyt lehteen, leffaan, tv:seen tee kenestäkään mitään yli-ihmistä.

      Kunnioitan kyllä, jos joku osaa näytellä hyvin tai laulaa hyvin, mutta se siitä. Ihan samalla tavalla nekin syö ja paskoo kuin muutkin.

    • määäääääääää

      Kyl mä hallunn nähä Brusen jos se tulee suomeen se on vaan niin ihku....................

    • haluun kattoo ja olla siel

      Ihanaa jos se Brus Willis tänne tulee mä oon ainaki heti ihan siin sen liki...............oon kattonu kaik sen leffat ja se on ihan BEST!

    • Nimetön

      HALUAISIN NÄHÄ EMINEMIN

    • Kuollut mies

      Veri virtaa ja emme tee mitään. Miettineet olemme aina miten sen saisimme loppumaan. Syynä olemme me jotka emme välitä, tuhoamme ja tapamme, raiskaamme ja silvomme, vain veri virtaa, mutta ei vain suonissamme, ympärillämme veri matelee ja leviää ympäriinsä, se syö mieltämme ja rakkauttamme toisiamme kohtaan, emme enää välitä mistään muustakuin että saisimme elää, emme välitä elämmekö vankeudessa vaiko vapaudessa, syynä olemme me jotka annamme sen veren virrata. Tee muutos asiaan, muutu!

      http://www.thepetitionsite.com/takeaction/529287855

    • *minä*

      hitto jos bruce tulee suomeen ni kyl se pakko nähdä on! bruce on legenda!!!

    • olisi.......

      hyvä nostaa,koska suomi maksaa joka vuosi jotain yli 400 miljoonaa euroa EU:uulle

    • Mandy

      En käytä keskustelupalstoja mutta tämän, kun huomasin, oli ihan pakko kirjottaa. Kyllä minua kiinnostaa amerikkalaiset julkkikset, etenkin näyttelijät ja laulajat. Itse haluaisin nähdä suurimman suosikkini, jota olen fanittanut koko ikäni, Richard Dean Andersonin. Siitä, jos mies paranee ja komenee niin se on jo pienoinen ihme.

    • karttumies

      Siis onko tuon julkkispromoottorin nimi muka oikeasti Lars Sonck? Usch, hyva nimi vedetaan lokaan kylla tuommoisessa Paris Hilton -toiminnassa. Sietaisi haveta. Ja vaihtaa nimensa.

      • 7+7¨-14

        robert de niro
        scarlett johansson
        keira knightley
        kelli garner
        lindsay lohan
        sean connery
        eddie murphy
        fran drescher


      • Hurme88
        7+7¨-14 kirjoitti:

        robert de niro
        scarlett johansson
        keira knightley
        kelli garner
        lindsay lohan
        sean connery
        eddie murphy
        fran drescher

        Ei nuo ole sammumassa, osaavat asiansa.

        http://idanblogi.com/


      • Q-tamo
        Hurme88 kirjoitti:

        Ei nuo ole sammumassa, osaavat asiansa.

        http://idanblogi.com/

        Victoria Silvstedt pongattu eilen Turun Ikeassa. Melko näyttävä paketti on;)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      222
      1910
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1699
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1496
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1189
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1100
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1065
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      4
      988
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe