Mitä kaikki varkauden 18-> nuoret tekevät viikonloppuisin kun kaupungin yöelämä on kertakaikkisen mitätöntä? Muutamia vuosia sitten joka lauantai ilta oli oscariin ja monttuun pitkät jonot ja asiakkaita riitti. Nyt tuntuu että missään ei käy ketään. En jaksa uskoa että varkaudesta olisi niin paljon muuttanut ihmisiä pois. Siis missä kaikki viettää viikonloppujaan? Mitä täällä kaupungissa pitäisi olla että yökerhot edelleen vetäisi porukkaa samalla tavalla kun varkauden "hyvinä vuosina"??
Varkauden nuoret aikuiset...
7
1607
Vastaukset
- last step
Sedun tai Tikkasen pitäisi laittaa hommat hoituu.
- Doc Bone
Tikkasella on ihan tarpeeksi miettimistä tekosissaan. Tuskin mies enää kahvilaakaan pystyyn laittaa.
- rukous
Eivät tarvii kapakoita.Jeesus riitää.
Kun Zone tuli ei koko itäsuomesta löydy vastaavaa biletys keskusta kuin Päiviöntori. Käy Kuopiossa niin huomaat millaista on muualla. Täällä on sentään melkoisesti populaa. Moni tulee nykyisin jo !00km:n säteeltä tänne kun on kunnon bändejä. Käy joskus viikonloppuna esim. perjantaina niin jonotat 100m mm. Zoneen.
- sama kuin
Kauhanen itse?
- Jonossa seisonut
Niin on siinä jonossa tullut seistyä. Että on se ainakin välillä ollut olemassa. Ainut vaan mitä itse olen sisällä ihmetellyt on se, että missä ihmeessä on kaikki 20-30v naiset? Jotkut menee baariin vetämään pään täyteen ja joillakin on ajatus tutustua uusiin ihmisiin\pitää hauskaa. Jälkimmäiseen tuntuu olevan todella heikot mahdollisuudet, joten ei ole oikein vaihtoehtoa kuin suunnistaa kaveriporukalla Kuopioon. Omasta mielestä tämä on iso syy yöelämän köyhtymiseen.
- naiset..
Jonossa seisonut kirjoitti:
Niin on siinä jonossa tullut seistyä. Että on se ainakin välillä ollut olemassa. Ainut vaan mitä itse olen sisällä ihmetellyt on se, että missä ihmeessä on kaikki 20-30v naiset? Jotkut menee baariin vetämään pään täyteen ja joillakin on ajatus tutustua uusiin ihmisiin\pitää hauskaa. Jälkimmäiseen tuntuu olevan todella heikot mahdollisuudet, joten ei ole oikein vaihtoehtoa kuin suunnistaa kaveriporukalla Kuopioon. Omasta mielestä tämä on iso syy yöelämän köyhtymiseen.
No siellähän mä olin baarissa eilenkin ;) Ja tais siellä muitakin samaan ikä haarukkaan osuvia naisia olla. Voisi tuo zone vaan pitää sen paikan K-20....teinejä aina vähän liikaakin liikenteessä. Onhan niillä se q-life :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3492997Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841292- 1081291
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591235- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781037Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837