Olen ollut huorana kohta 20 vuotta. Miesten kanssa on tullut kokeiltua vaikka mitä. He ehdotti minulle aikoinaan peppuseksiä ja minä suostuin sitä kokeilemaan.
Pian "tavallinen" yhdyntä jäi miltei kokonaan pois. Harrastin yleensä vain anaaliseksiä. Tästä seurasi sulkijalihakseni veltostuminen. Nyt minulla on pidätysongelmia. Olen joutunut moneen erittäin noloon tilanteeseen kun en hallitse suoltani. Kroonikkkovaippoja joudun pidemmillä ostosreissuilla nyt käyttämään.
Tämä olkoon varoitus teille, joita peppuseksi kiinnostaa.
huorana kohta 20 vuotta
4
10804
Vastaukset
- jou
Laita törppö tulppa perseeseen ni ei vuoda ja jos ei auta ni vaihda isompaan ni kyl se jossain vaihees lakkaa tippumasta.
- Laivahuora
Omasta kokemuksesta en ymmärrä miten joku voi pitää peppu seksistä..itseäni sattui mielettömän paljon kun eräs poikaystäväni halusi kokeilla sitä ja menin suostumaan..en ole ikinä tuntenut suurempaa tuskaa kuin silloin, kaikki halut lähti enkä ole sen jälkeen siihen hommaan suostunut..joten miten pirussa olet kestänyt sitä niin paljon että sinulle on tullut siitä oikein tuollaisia seurauksia..?
- Tietoviisas
Laivahuora kirjoitti:
Omasta kokemuksesta en ymmärrä miten joku voi pitää peppu seksistä..itseäni sattui mielettömän paljon kun eräs poikaystäväni halusi kokeilla sitä ja menin suostumaan..en ole ikinä tuntenut suurempaa tuskaa kuin silloin, kaikki halut lähti enkä ole sen jälkeen siihen hommaan suostunut..joten miten pirussa olet kestänyt sitä niin paljon että sinulle on tullut siitä oikein tuollaisia seurauksia..?
*lol* Sun pitäis olla nyt about 40 , jos oisit ollu 20 vuotta huorana . Nelikymppiset tuskin täällä käy , joten ... HUIJAAAT !
- kismy
Tietoviisas kirjoitti:
*lol* Sun pitäis olla nyt about 40 , jos oisit ollu 20 vuotta huorana . Nelikymppiset tuskin täällä käy , joten ... HUIJAAAT !
moi siis voisitko kertoo omista kokemuksistasi mulle sähköpostissa jotain?
[email protected]
lähettäkää muutkin omista sexi kokemuksista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576394
- 501826
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381514- 521097
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241039Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48961Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14887Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75885