Olen ollut huorana kohta 20 vuotta. Miesten kanssa on tullut kokeiltua vaikka mitä. He ehdotti minulle aikoinaan peppuseksiä ja minä suostuin sitä kokeilemaan.
Pian "tavallinen" yhdyntä jäi miltei kokonaan pois. Harrastin yleensä vain anaaliseksiä. Tästä seurasi sulkijalihakseni veltostuminen. Nyt minulla on pidätysongelmia. Olen joutunut moneen erittäin noloon tilanteeseen kun en hallitse suoltani. Kroonikkkovaippoja joudun pidemmillä ostosreissuilla nyt käyttämään.
Tämä olkoon varoitus teille, joita peppuseksi kiinnostaa.
huorana kohta 20 vuotta
4
10891
Vastaukset
- jou
Laita törppö tulppa perseeseen ni ei vuoda ja jos ei auta ni vaihda isompaan ni kyl se jossain vaihees lakkaa tippumasta.
- Laivahuora
Omasta kokemuksesta en ymmärrä miten joku voi pitää peppu seksistä..itseäni sattui mielettömän paljon kun eräs poikaystäväni halusi kokeilla sitä ja menin suostumaan..en ole ikinä tuntenut suurempaa tuskaa kuin silloin, kaikki halut lähti enkä ole sen jälkeen siihen hommaan suostunut..joten miten pirussa olet kestänyt sitä niin paljon että sinulle on tullut siitä oikein tuollaisia seurauksia..?
- Tietoviisas
Laivahuora kirjoitti:
Omasta kokemuksesta en ymmärrä miten joku voi pitää peppu seksistä..itseäni sattui mielettömän paljon kun eräs poikaystäväni halusi kokeilla sitä ja menin suostumaan..en ole ikinä tuntenut suurempaa tuskaa kuin silloin, kaikki halut lähti enkä ole sen jälkeen siihen hommaan suostunut..joten miten pirussa olet kestänyt sitä niin paljon että sinulle on tullut siitä oikein tuollaisia seurauksia..?
*lol* Sun pitäis olla nyt about 40 , jos oisit ollu 20 vuotta huorana . Nelikymppiset tuskin täällä käy , joten ... HUIJAAAT !
- kismy
Tietoviisas kirjoitti:
*lol* Sun pitäis olla nyt about 40 , jos oisit ollu 20 vuotta huorana . Nelikymppiset tuskin täällä käy , joten ... HUIJAAAT !
moi siis voisitko kertoo omista kokemuksistasi mulle sähköpostissa jotain?
[email protected]
lähettäkää muutkin omista sexi kokemuksista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422472Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423012054- 231852
- 241615
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘241465- 431348
- 1001339
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391295Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371261- 361066