Jos rakastaa veljeään...

Minni94

... niin onko siin jotain pahaa?

37

12132

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kymppimikko

      Voiko olla se väärin,
      jos rakastaa?
      Kerran itsekin päätin
      jään sulattaa.
      Räävitön kusipää!

    • -------

      Mitä pahaa siinä on jos rakastaa omaa perhettään.. niinhän sun vanhemmatkin rakastaa sua.
      Niin jos siinä mielessä rakastaa ei se nyt niin harvinaista ole, jos tunne on molemmin puolinen ni mikä estää...!

      • lakikin estä?

        Asiasta en tiedä yhtään mitään, mutta luulisi että sukurutsaus on laissa kielletty. Jo sen takia, että jälkeläiset olisivat mitä olisivat, mutta eivät terveitä. Jos taas tarkoitat tässä sitä rakkautta, jota on kaikissa perheissä perheenjäsenten välillä niin eihän siinä mitään pahaa ole. Et vain taida tarkoittaa sitä kun tuollaista asiaa täällä kysyt.


    • 146517

      minun meilestä on todellakin paha jos rakastaa veljeään muullakin tavalla kuin niin kuin sisarustaan voi rakastaa... jos rakastaa sitä niin kuin äiti ja isä keskenään niin se opn huono juttu... silloin sinä et on NORMAALI jo RAKASTAT VELJEÄSI!!!!

      • ..............

        Jos enemmistö ihmisistä olisi pedofiilejä ja sarjamurhaajia, niin jäljelle jäävä sakki ei olisi normaali. Mutta onko se hyvä vai ei?


      • nimini

        Miten voit sanoa mikä on normaalia?? Ei ole edes olemassa "normaalia" ihmistä! että siinä sulle


      • lainen...
        nimini kirjoitti:

        Miten voit sanoa mikä on normaalia?? Ei ole edes olemassa "normaalia" ihmistä! että siinä sulle

        Ai ei vai? On melko omituista jos ei enää edes ymmärretä mikä on normaalia ja mikä ei...

        NORMAALIA on sellainen...

        -mikä on YLEISESTI JA YLEENSÄ HYVÄKSYTTYÄ
        -minkä tekemisestä ei tule omantunnon syytöksiä -mikä ei ole yleisesti tuomittavaa
        -mikä ei ole laitonta
        -mitä ei tarvitse hävetä
        -minkä tekemistä ei katsota paheksuen
        -mitä voi myöntää tehneensä

        ...että siinä muutamia määritelmiä.


      • Abi 2009
        lainen... kirjoitti:

        Ai ei vai? On melko omituista jos ei enää edes ymmärretä mikä on normaalia ja mikä ei...

        NORMAALIA on sellainen...

        -mikä on YLEISESTI JA YLEENSÄ HYVÄKSYTTYÄ
        -minkä tekemisestä ei tule omantunnon syytöksiä -mikä ei ole yleisesti tuomittavaa
        -mikä ei ole laitonta
        -mitä ei tarvitse hävetä
        -minkä tekemistä ei katsota paheksuen
        -mitä voi myöntää tehneensä

        ...että siinä muutamia määritelmiä.

        Homot ja lesbot eivät ole normaaleja ja 60-luvulla runkkarit eivät olleet normaaleja.

        Että siinä sulle...


      • Ihminen on eläin
        nimini kirjoitti:

        Miten voit sanoa mikä on normaalia?? Ei ole edes olemassa "normaalia" ihmistä! että siinä sulle

        Se, että ihmiset ovat erilaisia, on melko normaalia.


    • valoviikate

      Se, että rakastat veljeäsi, on kaunis ja hyvä asia, mutta jos rakastat häntä siinä mielessä, että haluaisit pussailla ja panna häntä, niin... Insesti on AINA väärin, eivätkä mitkään olosuhteet voi oikeuttaa siihen.
      En tiedä, voitko pelastua, mutta kannattaa yrittää.

      • ..............

        miksi se on väärin. Satukirjaa on turha vetää tähän mukaan, uskis kun olet, kun höpiset pelastuksista.
        Ihmisten polttaminen roviolla on väärin, samoin tiettyjen ihmisryhmien syrjiminen.


      • ...

        Onko sekin väärin jos siihen ei sisälly "mitään enempää"?


      • valoviikate
        .............. kirjoitti:

        miksi se on väärin. Satukirjaa on turha vetää tähän mukaan, uskis kun olet, kun höpiset pelastuksista.
        Ihmisten polttaminen roviolla on väärin, samoin tiettyjen ihmisryhmien syrjiminen.

        "miksi se on väärin. Satukirjaa on turha vetää tähän mukaan, uskis kun olet, kun höpiset pelastuksista.
        Ihmisten polttaminen roviolla on väärin, samoin tiettyjen ihmisryhmien syrjiminen."
        Olen pahoillani käyttämästäni harhaanjohtavasta ilmauksesta. En tod. ole uskovainen.

        "Onko sekin väärin jos siihen ei sisälly "mitään enempää"?"

        Olen pahoillani, jos viestini ovat häiriöksi, mutta haluan vain sanoa, että nuo kaksi viestiä olivat todella huonoa pilaa. Jos minäkin todella järkytyin noista, saatte luvan miettiä, miltä tuntuu heikkohermoisesta 9-vuotiasta, sillä aina joku sellainenkin viestinne näkee. Ikäänkin katsomatta ihan kuka tahansa ei ymmärrä halpamaista huumorianne. Olette vastuuttomia.
        Oksettavaa.


      • ..............
        valoviikate kirjoitti:

        "miksi se on väärin. Satukirjaa on turha vetää tähän mukaan, uskis kun olet, kun höpiset pelastuksista.
        Ihmisten polttaminen roviolla on väärin, samoin tiettyjen ihmisryhmien syrjiminen."
        Olen pahoillani käyttämästäni harhaanjohtavasta ilmauksesta. En tod. ole uskovainen.

        "Onko sekin väärin jos siihen ei sisälly "mitään enempää"?"

        Olen pahoillani, jos viestini ovat häiriöksi, mutta haluan vain sanoa, että nuo kaksi viestiä olivat todella huonoa pilaa. Jos minäkin todella järkytyin noista, saatte luvan miettiä, miltä tuntuu heikkohermoisesta 9-vuotiasta, sillä aina joku sellainenkin viestinne näkee. Ikäänkin katsomatta ihan kuka tahansa ei ymmärrä halpamaista huumorianne. Olette vastuuttomia.
        Oksettavaa.

        Ei tämä mitään pilaa ole. Enkä ymmärrä mitä järkyttävää viestissäni oli. Taidat vaan itse olla herkempi kuin kukaan koskaan ja siksi sinun kannattaisi pysyä poissa näiltä palstoilta.


      • valoviikate_eijaksakirjautua
        .............. kirjoitti:

        Ei tämä mitään pilaa ole. Enkä ymmärrä mitä järkyttävää viestissäni oli. Taidat vaan itse olla herkempi kuin kukaan koskaan ja siksi sinun kannattaisi pysyä poissa näiltä palstoilta.

        "sinun kannattaisi pysyä poissa näiltä palstoilta."
        Kiitos sen taidan tehdäkin. Itse asiasta en halua puhua enempää.


    • ...........................

      Voithan sä kysyä silt joskus jos se antais sun runkata itseään tai vilautat vähän pimppiä...

      Kuhan ette mitään lapsentekoa tai vastaavaa suunnittele; tulee vain vammaisia, sellaisia yksilöitä joita luonto ei tarvitse.

      Ikinä ei ole mitään lapsenteko tai hää- yms. fantasioita ollut mutta kyllähän sitä joskus ois kiva vähän viettää laatuaikaa...

    • Klaf

      Ei ole väärin rakastaa veljeään, sanoisinpa että se ei ole millään tavalla. Kuitenkin Lapsien teko ei todellakaan ole suositeltavaa. Ihmisiä ei ole tehty lisääntymään perheenjäsenien kesken ja lakikin sen kieltää. Kuitenkaan mikään ei voi kieltää rakkauttasi, ei laki tai edes Jumala.

    • :))))))

      no ei! minäkin rakastan minun veljeä, TOTTAKAI!!

      • pimple

        Insesti EI ole väärin. Ihmiset ovat vain ihmisiä ja me olemme itse luoneet tämän "käsityksen" perheestä. Mitä helvetin vikaa insestissä on, enlighten me, please? Se on pelkkää seksiä kahden ihmisen välillä, jos sanot, että se on väärin niin on sinulla on ongelmia ja olet todella lyhytnäköinen paska.

        ATRKY YOU ARE MY IDOL 123 asd


      • pikkuveli---17
        pimple kirjoitti:

        Insesti EI ole väärin. Ihmiset ovat vain ihmisiä ja me olemme itse luoneet tämän "käsityksen" perheestä. Mitä helvetin vikaa insestissä on, enlighten me, please? Se on pelkkää seksiä kahden ihmisen välillä, jos sanot, että se on väärin niin on sinulla on ongelmia ja olet todella lyhytnäköinen paska.

        ATRKY YOU ARE MY IDOL 123 asd

        siis meinaatko että sisko ja veli muka vois harrastaa keskenää seksiä???!!!
        nyt tässä ajateltuna se on aika kuvottavaa ajateltavaaa :S


      • 19-v
        pikkuveli---17 kirjoitti:

        siis meinaatko että sisko ja veli muka vois harrastaa keskenää seksiä???!!!
        nyt tässä ajateltuna se on aika kuvottavaa ajateltavaaa :S

        En näe siinä mitään pahaa, jos tyttö ja poika (olivatpa sisaruksia tai ei) harrastaa seksiä keskenään. He ovat sinut kehonsa kanssa ja haluavat jakaa nautintoa keskenään. Raiskaaminen on aina rikos, koska silloin toinen osapuoli kärsii. Mikäli seksikumppani on oma sisko/veli, on parempi keskittää suhde pelkkään seksiin, sillä seurustelu ei todennäköisesti tule onnistumaan.


      • et sinä
        pimple kirjoitti:

        Insesti EI ole väärin. Ihmiset ovat vain ihmisiä ja me olemme itse luoneet tämän "käsityksen" perheestä. Mitä helvetin vikaa insestissä on, enlighten me, please? Se on pelkkää seksiä kahden ihmisen välillä, jos sanot, että se on väärin niin on sinulla on ongelmia ja olet todella lyhytnäköinen paska.

        ATRKY YOU ARE MY IDOL 123 asd

        Sulla ei oo varaa puhua kenellekään mistään "lyhytnäköisyydestä", kun itselläsi ei ole vielä minkäänlaista perspektiiviä elämän suhteen. Vaikka voit kuvitella jotain tietäväsi, kun olet avain kaulassa luuhannut 5v:sta asti kavereitten kaa, etkä ole saanut mistään mitään käsitystä, mikä on oikein, mikä väärin, ei se silti tarkoita että niitä ei olisi olemassa...

        Jos sinulla ei ole jotain, tai et tiedä jotain, ei se silti tarkoita että sitä ei ole olemassakaan ja että saisit päättää kaikesta itse. Pelisäännöt on kuitenkin olemassa, ja vaikka kuvittelisit että sinä olet se joka saa luoda ne, aina tilanteen mukaan, niin et sinä ole... Älä petä itseäsi elämällä illuusiossa.

        Seksi kahden ihmisen kesken ei ole koskaan mitään "pelkkää seksiä". Se on aina myös sielullinen ja mielen alueen kokemus, vaikuttaen myös niillä alueilla, vaikka se ei siltä tuntuisikaan. Ja insesti on aina ihmistä sielullisesti vammauttava kokemus, vaikka sitä kuinka yrittäisi pitää "vain seksinä", se ei ole koskaan mitenkään "VAIN"...

        Mutta ihmisellä, joka on alentunut sellaiseen, yrittää kai toimia sellainen puolustusmekanismi, joka yrittää selittää sen olevan vain jotain vastaavaa, kuin toisille on masturboiminen. Ts. siinä käytetään toista ihmistä, VAIN ikään kuin masturboimisobjektina. On siis erittäin ihmisarvoa alentavaa touhua tuollainen "VAIN seksi"...!!! -Se on siis sekä omaa, että myös toisen osapuolen ihmisarvoa alentavaa...


    • nimini

      Onhan se vähän erikoista, mutta kun ottaa huomioon sen että olet noin 12v niin eikö se kuulu tuohon ikään, että saattaa ihastua sukulaiseensa. itse ihastuin ala-asteella serkkuuni, mutta se lakkasi sitten pian.

      • nimini

        aah sori oletkin noin 14v, mutta silti ei se muuta asiaa :p


    • Rakkaat pikkuveljet! ;)

      Moi kaikki! mitä pahaa siinä on jos tykkää pikkuveljestä/ pikkuveljistä.. sehän on hyvä asia! Tuleehan niitä riitoja välillä, mutta se kuuluu asiaan.

      • ........

        Insesti on oikein ja ihanaa ;). Mahtavaa kun pääsen panemaan mutsia kun se tulee kotiin, syötävä pillu ja perse. Faija ei tiedä tästä mitään, on jo jatkunut n. 2kk. on se hienoa kun saa blowjobin samaan aikaan kun on koneella ;)

        ONNEA JA MENESTYSTÄ!


      • yksvaann
        ........ kirjoitti:

        Insesti on oikein ja ihanaa ;). Mahtavaa kun pääsen panemaan mutsia kun se tulee kotiin, syötävä pillu ja perse. Faija ei tiedä tästä mitään, on jo jatkunut n. 2kk. on se hienoa kun saa blowjobin samaan aikaan kun on koneella ;)

        ONNEA JA MENESTYSTÄ!

        Ei ole mitään mikä salassa pysyisi.

        Lopettaa se.


      • i am your father
        ........ kirjoitti:

        Insesti on oikein ja ihanaa ;). Mahtavaa kun pääsen panemaan mutsia kun se tulee kotiin, syötävä pillu ja perse. Faija ei tiedä tästä mitään, on jo jatkunut n. 2kk. on se hienoa kun saa blowjobin samaan aikaan kun on koneella ;)

        ONNEA JA MENESTYSTÄ!

        väärin poikani! Olen kohta 2kk pukeutunut äitisi vaatteisiin! Luulin, että tiedät. Anteeksi etten kertonut aiemmin. Luulin, että me molemmat pidimme siitä, kun työnnyin hunajanappiisi.


    • pikkuhutsu

      On siinä todella paljonkin pahaa, jos alat katselemaan veljeäsi, seksuaalisesti häntä himoiten. Sellaiset tunteet on tarkoitettu kohdistettavaksi ihan eri suuntaan, kuin perheen sisällä toisiin perheenjäseniin...

      Mene mieluummin sitten tyrkyttämään itseäsi mihin tahansa muualle, jos olet niin huoramainen pikkuhutsu että haluttaisi jo kovasti päästä panemaan, mutta älä sekoita veljeäsi siihen soppaan. Omaa elämääsi ei kai kukaan voi estää sinua pilaamasta, ennen aikaisilla seksisekoiluilla, mutta jätä tosiaankin veljesi rauhaan...!!!

    • mitään pahaa

      rakkaudessa. Lähisukulaisten väliset seksuaaliset suhteet tosin katsotaan sopimattomiksi, mutta normaalisti sellaiset suhteet eivät edes kiinnostakkaan lähisukulaisia. Rakkaus on eri laatuista laatuista ja luonto pitää huolen seksuaalisesta hylkimisreaktiosta.

    • :)

      no normaali ! :o itekki rakastan isovelii-

      • jants0n

        Kyl mäki rakastan mun isosiskoo :)


    • yks sisaruksista

      Rakastan omia veljiäni ja siskoa myös! mutta minun kohdalla se on sisar rakkautta

      • ******

        Siskoni laittoi äsken tekstarin, pyysi tapani aamuna saunomaan, muistutti myös ottaa kortsut mukaan,
        Joka jouluinen perinne, saunotaan ja sen jälkeen rakastellaan.


      • ///
        ****** kirjoitti:

        Siskoni laittoi äsken tekstarin, pyysi tapani aamuna saunomaan, muistutti myös ottaa kortsut mukaan,
        Joka jouluinen perinne, saunotaan ja sen jälkeen rakastellaan.

        Kyllä minä ainakin rakastan minun isosiskoa oikeasti :)


    • subuliini

      ei siinä ole mitään pahaa. mulla on itel pikkuveli ja rakastan sitä tosi paljon!

    • 2yh65

      te, jotka uskotte raamattuun, niin jo aatamin ja eevan lapset joutuivat harrastaa insestiä lisääntyäkseen. So that's it about the good plan"...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8316
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe