Mun mielestä timantit on rumia. Varsinkin sellaset isot molluskat sormuksessa. Omaan vihkisormukseeni haluan korkeintaan ihan pienen kiven, eikä senkään ole pakko olla aito. Onko muita samoilla linjoilla olevia?
Vastaukset 2
- minäkin...
ajattelin ihan samoin, etten halua ainakaan kovin suurta ja näkyvää timanttia. Päädyttiin sitten sormukseen, jossa timantti upotettuna, sattui muuten vain osumaan kohdalle, eli ei olisi tuokaan ollut mikään pakko. Tähän vaihtoehtoon olen sittenkin ollut ihan tyytyväinen, kun tullut katseltua, vihkisormuksen voisikin hankkia sitten vaikka ilman kiveä.
- timantteja ollenkaan
Mulla on kihlasormus ihan tavallinen hopeinen sormus ilman mitään erikoisia juttuja, vihkisormus on myös hopeinen ja siinä kiertää pienen pieniä zirkoniakiviä. Oli ihan oma valinta, en halunnut kalliita rinkuloita sormeen. Eipä tarvi koko ajan miettiä, ett voi kauhistus, jos esim tonnin arvoinen timanttisormus menee hukkaan tai jos kivi tippuu tms. Enkä kaipaa timantteja vakuudeksi siitä, että mieheni rakastaa minua (ostamalla siis kalliin sormuksen) enkä voisi olla onnellisempi.
Ihan turhaa kuluttaa monia satoja euroja sormukseen, jonka hukkaamiseen voi kulua vain sekunti... Tunnearvo ja se avioliittolupaus on paljon tärkeämpiä juttuja, oli sormessa mikä tahansa rinkula.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811214
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä30884Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk19755- 46619
Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?13597Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja181572Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13560Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita123540- 27467
On ollut syyllinen olo viime päivinä
Olen niin täpöllä ollut sinussa kiinni tunteiden tasolla. Unet ja kaikki. Nainen, toisaalta tuntuu pahalta, mutta kun si23460