Timantit

Muskottipähkinä

Mun mielestä timantit on rumia. Varsinkin sellaset isot molluskat sormuksessa. Omaan vihkisormukseeni haluan korkeintaan ihan pienen kiven, eikä senkään ole pakko olla aito. Onko muita samoilla linjoilla olevia?

2

749

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäkin...

ajattelin ihan samoin, etten halua ainakaan kovin suurta ja näkyvää timanttia. Päädyttiin sitten sormukseen, jossa timantti upotettuna, sattui muuten vain osumaan kohdalle, eli ei olisi tuokaan ollut mikään pakko. Tähän vaihtoehtoon olen sittenkin ollut ihan tyytyväinen, kun tullut katseltua, vihkisormuksen voisikin hankkia sitten vaikka ilman kiveä.

• timantteja ollenkaan

Mulla on kihlasormus ihan tavallinen hopeinen sormus ilman mitään erikoisia juttuja, vihkisormus on myös hopeinen ja siinä kiertää pienen pieniä zirkoniakiviä. Oli ihan oma valinta, en halunnut kalliita rinkuloita sormeen. Eipä tarvi koko ajan miettiä, ett voi kauhistus, jos esim tonnin arvoinen timanttisormus menee hukkaan tai jos kivi tippuu tms. Enkä kaipaa timantteja vakuudeksi siitä, että mieheni rakastaa minua (ostamalla siis kalliin sormuksen) enkä voisi olla onnellisempi.

Ihan turhaa kuluttaa monia satoja euroja sormukseen, jonka hukkaamiseen voi kulua vain sekunti... Tunnearvo ja se avioliittolupaus on paljon tärkeämpiä juttuja, oli sormessa mikä tahansa rinkula.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4747
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2053
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1752
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      174
      1380
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1241
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1086
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      16
      987
    8. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      983
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      956
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      288
      940
    Aihe