Osaako joku neuvoa, löytyykö Linnan Täällä Pohjantähden alla sähköisenä kirjana? Esim. Seitsemän veljestä löytyy nettiversiona.
Täällä Pohjantähden alla e-kirjana?
2
699
Vastaukset
- Joutenolija
Mikä se semmoinen e-kirja oikein on? Tarkoitatko netistä luettavia maksuttomia versioita. Niitä on pilvin pimein esim. Project Gutenbergillä monella kielellä. Linnaa ei taatusti ole. Koska kirjan oikeudet ovat voimassa eikä sitä saa jaella ilmaiseksi. Mitähän iloa on lukea jotain kirjaa netistä? Tuskin mitään. Tulostaminenkin tulee pirun kalliiksi, kun on muste hintavaa. Ja mitä sillä irtolehtipainoksella tekee? Osta divarista, nettihuutokaupasta, uutena tai lainaa. Mä katon nettikirjoja lähinnä, että mitäs siinä lukee. Ohkasia runokokoelmia voi jopa tulostaa. Muuten paras hankkia kaupasta vaan.
- Finski plituski
Täällä Pohjantähden alla löytyy myös äänikirjana. Lukija Veikko Sinisalo, yhteensä 72 CD:tä.
Uuden lukukerran sijaan päätin kuunnella Pohjantähden. Kirjastoista löytyy levypaketit.
Veikko Sinisalon väkevää tulkintaa, varsinaista yhden miehen teatteria. Tosin lukijan suoritus vähän epätasainen, olisiko ikä ja terveydentila vaikuttanut asiaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311021
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452473- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6916