En ole vuosiin ollut etelässä, nyt lähdössä. Missä nykyään kuljetetaan rahoja siellä määränpäässä? Vyölaukku on "out" eli siis missä???
Lompakkohan lähtee välimeren maissa aika helposti...
Rahojen paikka?
2
1754
Vastaukset
- joku
Rahat kannattaa säilyttää kaulapussissa,tai rahavyössä,joka on ihoa vasten vyörätöllä. Niihin varkaat eivät kovin helposti pääse käsiksi,kun ovat vaatteiden alla. Itse oon käyttänyt kaulapussia,eikä kertaakaan olla viety rahoja,kun päällä on vaatteita. Lisäksi rahoja kannattaa pistää eri paikkoihin,kuten rintsikoihin (naisilla),minigrip pussiin,jonka voi teipata kiinni ihoon....
Paljon on myös kiinni siitä,miten itse käyttäytyy,kuinka pukeutuu ym. Jos on humalassa,taatusti lompakko viedään. Samaten jos on esim. kalliita koruja näkyvillä....semmoset kannattaa jättää kotiin. Yritä näyttää mahdollisimman köyhältä ja älä kulje yksin myöhään illalla,pimeillä kujilla....siellä varkaat liikkuu yleensä. Tungoksessa pitää myös olla tarkkana (asemat,bussit,kassajono)...näillä pärjää pitkälle. - helppo kysymys
No voi hyvänen aika. Rahojen oikea paikkahan on taskussa, nimittäin minun taskussani.
Terv. Luikuri-Luigi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle443052Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362651Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532604Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1052324Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle512163Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3451916- 1501566
- 741423
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231258Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281185