Mikähän ois avuksi kun xD-kortti toimii kamerassa ihan OK, mutta kortinlukijassa se on kirjoitussuojattu?
Mistään ei XP Pro:ssa nyt löydy mitään millä sen vois muuttaa. Mekaanista vipua tässä kortissa ei ole.
Kamerassa sen voi formatoida ja otella kuvia ja tyhjentää, mutta PC:n kortinlukijassa ei voi poistaa eikä formatoida.
Kiitos jo!
xD-kortin kirj.suojaus?
2
1282
Vastaukset 2
- HöpöHessu
En suosittele formatoimaan tai tyhjentämään korttia kortinlukijalla.
tallenna kuvat koneellesi lukijalla ja sit tyhjennä kortti kamerassa.
näit säästyt ikäviltä ongelmilta, jos tietokoneesi formatoi kortin jollain tavalla väärin.
tämän jälkeen kamerasi ei välttämättä enää toimi kortin kanssa kunnolla.- S9500
Tässä onkin nyt tarkoituksena ollut ottaa vanha ja pieni kortti korppujen korvaajaksi ja tietokoneessa käytettäväksi ikäänkuin muistitikku.
Kamerassa ei ollut eikä ole mitään ongelmia, mutta kortinlukijassa siihen korttiin ei voi kajota.
Samassa lukijassa CF-, SM-, SD-, ja microkortit toimivat normaalisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851236
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475