Suositelkaa lukemista

:)))

Hei, olis kiva jos joku vois vinkata hyvää luettavaa, tykkään Jonathan Stroudin Bartimeus-trilogiasta ja Stephenie Meyerin kirjoista eli jotain tuon tyylistä, ei kovin raskasta. Kiitti jos joku viittii :)

8

890

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tomi vuan

Neil Gaimanilta joku kirja tai vaikka kaikki kirjat. Mies kirjoittaa todella hyvää modernia fantasiaa. Suosittelen häneltä vaikkapa Neverwhereä tai Tähtisumua.

• Anno

Philip k Dickin hämärän vartijaa.

• Dolly<3

Suosittelen Derek Landyn "Keplo Leutokalmaa"

• Mazor

Jos pidät korkeasta fantasiasta, niin suosittelen parhaimpina DragonLance sarjaa, Forgotten Realms sarjaa, Ajan Pyörää ja David Eddingsin kirjoja mm. Mallorean ja Belgarionin Tarut. :) Jos klassikon haluat lukea, niin ehdottomana valintana Taru Sormusten Herrasta. ;P

• Mrs. Jace Wayland

Jos tykäsit meyerin kirjoista, niin suosittelen Cassandra Claren saagaa Varjojen kaupungit joista eka osa on nimeltään luukaupunki. Kerrassaan mukanaan vievä sarja ja kirjaa ei voi laskea käsistä.

• raskaampaa
      • Taik

Christopher Paolinon Perillinen kirjasarja.
        1.Eragon
        2.Esikoinen
        3.Brisingr
        4.?
        Olen lukenut eragonin ja esikoinen melkein lopussa, tosi hyvä kirjasarja. Sain eragonin joululahjaksi ja nyt jo esikoine melkei lopussa.

• IvoryMoon

Joku tuossa jo mainitsikin Forgotten realmsit, mutta ajattelin vielä laittaa pari nimeä...

R. A. Salvatore... ensmäinen kirja sarjassa Kotimaa.. siitä löytyy hyyvin paljon lisää... aivan mahtavaa taekstiä tuottaa hän :)))

ja Elaine Cunnignham, esmes Velhohurtta... hauskoja tarinoita molemmilla :))

Mitä raskaslukuisuuteen tulee, molemmat THS:n vastakohtia :) ( mun mielipide! :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4980
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      96
      3013
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2896
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2412
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      30
      2140
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1979
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1570
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1511
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1419
    10. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      17
      1335
    Aihe