Isännöinti j koskela

jüzzipüzzi

Tosi surkea. Ei tee mitään vastikkeen vastineeksi. vain kaks työntekijää ja kymmeniä yhtiöitä.....

31

7005

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on p-suomest

      tämä ns. isännöintifirma toimii p-suomes kuulemma peittelee ja vähättelee ongelmia asukkaiden vahingoks. ihan suolesta koko surkea nyrkki paja

      • oulusta ????

        onko ky.firma oulusta


    • Minä täältä Pohjoisesta

      Et sitteen vissiin ole ollut koskaan tekemisissä tosi tohelon isännöitsijän kanssa. Omassa taloyhtiössä homma parani kun vaihdettiin varsinainen helppoheikki k.o. firmaan. Nyt pystyy jopa maksamaan vastikkeet ilman pankkilainaa ja niitä on vaan 12/vuosi.
      Itselläni ei tosiaan ole ollut mitään valittamista, muistelen vaan kauhulla sitä entistä menoa.

      • Tästä firmasta

        Itse olen kuullut pelkkää pahaa tästä firmasta. Todellakin vain ukko poika duunissa kys. lafkassa ja monia kymmeniä taloyhtiöitä. Perusti kuulemma oman firman kun ei tullut toimeen muissa firmoissa.


      • Asukassss
        Tästä firmasta kirjoitti:

        Itse olen kuullut pelkkää pahaa tästä firmasta. Todellakin vain ukko poika duunissa kys. lafkassa ja monia kymmeniä taloyhtiöitä. Perusti kuulemma oman firman kun ei tullut toimeen muissa firmoissa.

        ..meidän taloyhtiötä on isännöinyt esimerkillisesti. Ei ole ollut valittamista.


      • Anonyymi
        Asukassss kirjoitti:

        ..meidän taloyhtiötä on isännöinyt esimerkillisesti. Ei ole ollut valittamista.

        Erittäin asiantunteva ja osaava isännöitsijä. Huolehtii hommat!


    • luotto meni

      eipä ole häävejä kokemuksia kyseisestä firmasta ja en suosittele. Hyvä veli järjestelmä suosii ketkuja... olkaa varovaisia puheiden suhteen varsinkin remonttien suhteen. Haalineet liian paljon kohteita niin se kyl näkyy ja kuuluu.

    • 54546kjk

      maksakaa kunnolla ettei tarvitse haalia taloja liikaa!

    • kokemus

      rahalla saa vastikkeeksi valehtelua päin naamaa eikä todellakaan ajatella taloyhtiön tai asukkaiden etua

    • huono kokemus

      Hyvin menee niinkauan kun tulee jotain ongelmia vastaan. Puheluihin ei vastata ja kun soittaa lankanumeroon niin siellä vastaa hämmentynyt naisihminen ja lupaa välittää soittopyynnön.
      Sanomattakin on selvää että soittopyynnöstä ei ole mitään hyötyä. Isännöitsijä ei koskaan soita takaisin. Alkaa mittari olla täynnä....

      • haiskahtaaongelmilta

        Ei sille Isännöitsiälle tarvitse soittaa. Minulle sanoi huoltoyhtiö näin:

        Soita tai laita suoraan sähköpostilla viesti, niin pojat tulevat hoitamaan asian kuntoon.
        Niin ovat tehneetkin.
        Siellä konttorilla on jotain mätää ja paljon. Jotkut eivät ymmärrä lähteä, vaikka aika olisikin.


      • Anonyymi

        Juu. Näin tekee


    • ISO.TJ

      Oulun parhain isännöintitoimisto.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä! Turhaan räkyttävät...


    • asukastalossa

      Eivät puhelimessa vastaa kysymyksiin vaan pyytävät sähköpostia, johon jättää vastaamatta. Laskuttaa osaa, asioita hoitaa ei. Suosittelen välttää taloyhtiötä, jota hoitaa koskela.

      • tekstiviest

        Ei ne siellä toimistoissakaan tiedä, kun puhelimeen vastaamisesta ja tauoistaan.
        Päästelevät suustaan vaikka mitä Sammakoita : ) Huh huh.
        Helppo lupaamaan, mutta....... siinä se onkin. Joutaisi......................mutta sanonpa vain, Että herrallakin on Herra. Ja kamerapuhelit on nykyaikaa.


      • kumpipää

        Tarkoitat varmasti, että: Aivan sama kumpipää puhuu. Sitä samaa tulee ulos.


    • töihintöihin

      Tähän voisi sanoa ja sanonkin.

      Ei MAKSA mitään, olla Ihminen.

      Mutten Isännöitsiä on Asiakaspalvelija, huonosta sellaisesta nykyaikana saa/tulee Kenkää.

      Eräässä kunnassa on joka vuosi tehty vuokra-asukkaiden mielipide kysely, yhteistyössä Seinäjoen Ammattikorkeakoulun kanssa.
      Siellä palvelut pelaa ja muutkin asiat.

    • Vaihtoon

      Ei voi suositella kellekkään. Ei vastaa puheluihin tai sposteihin. Syyksi toimiston tyttö antaa aina kiireen. Epäselvyyksiä ja ylilaskutusta talonyhtiön remonteissa. Yhtiökokouksia ei kiireen takia järjestetä ajallaan eikä niistä tai niiden peruuntumisesta ilmoiteta. Kiertäkää kaukaa!

    • Tosityytyvänen

      Omituisia kannanottoja. Varmaan siitä syystä, että kirjoittajat ovat esittäneet vaatimuksia, joita isännöitsijä ei ole voinut vastoin yhtiölakia toteuttaa. Meidän taloyhtiö on vuosia ollut erittäin tyytyväinen.Kaikki sujuu joustavasti ja korvaus monipuolisesta työstä on kohtuullinen. Aiomme jatkaa saman isännöintifirman kanssa, koska ei ole mitään syytä siirtyä toiseen. Muuten, siellä on useita työtekijöitä, tiedän, kun käyn siellä usein kahvillakin!

    • luonnetta

      ei todella vastaa soittopyyntöihin ei sähköposteihin vaikka asia olis kysyjän kannalta tärkeä ja kiireellinen ei ajattele toisten hätää ja kiireellisyyttä.alkaa olla okei mä oon pomo,sori menetit asunnon,en vain viittinyt ottaa kantaa,ei tullu soitettua.

    • 64hilkka

      Ovat todellakin lestaadiolaisia kusettajia, ei vastaa eikä kuulu, ja suosivat remonteissa omaa piiriään, eli lestoja, välttäkää kaukaa kyseinen isännöitsijä firma, laskutuks räikeitä, kirjaavat puhelutkin taloyhtiön piikkiin, mikäli isännöitsijä sattuu vastaamaa ja saa selville mistä talosta kyse, ja jos on jokin ongelma niin tarkastamaan tulee jokin lesta firma. ja t6aas lisätään taloyhtiölle kuluja !!!!! KUSETTAJA TOIMISTO ISÄNNÖINTI J KOSKELA OULU

      • kempeleestä

        On muuten vihoviimeinen isännöinti firma johon jättäisin asiotani hoidettavaksi. Täys kusetus meininki.Toimii mm. lestadiolaisuus periaatteelle.Esim kaikki tarjouspyynnöt menee jostain syystä lesta taustaisten hoidettavaksi.Jos pyydät tarjous jäljennösiä et varmasti saa.Karttakaa tätä yhtiöyä mahdollisimman kaukaa.Älkää missään nimessä ottako heitä hoitamaan taloyhtiön asioita.


      • Puh.johtaja

        64Hilkka suoltaa täyttä valhetta. Miten kehtaat? Eikö hyvin koulutettu, monta tutkintoa suorittanut, todella pätevä isännöitsijä ole suostunut teettämään remonttiasi taloyhtiön laskuun taijaksanut kuunnella tyhjänpäiväisiä valituksiasi kiireensä työpäivänä vai oletko mennyt sekaisin? Eivät kaikki, jotka asuvat Oulunasossa ole vanhoillislestoja. Eivät nämäkään Koskelat! En ole vuosien aikana kokenut mitään tuollaista, jota 64Hilkka tai nimimerkki Kempeleestä valheellisesti väittävät. Isännöitsijät eivät todellakaan ole sitä varten, että he toteuttavat jokaisen tärähtäneen asukkaan toivomukset vastoin lakeja ja asetuksia!


      • Anonyymi
        kempeleestä kirjoitti:

        On muuten vihoviimeinen isännöinti firma johon jättäisin asiotani hoidettavaksi. Täys kusetus meininki.Toimii mm. lestadiolaisuus periaatteelle.Esim kaikki tarjouspyynnöt menee jostain syystä lesta taustaisten hoidettavaksi.Jos pyydät tarjous jäljennösiä et varmasti saa.Karttakaa tätä yhtiöyä mahdollisimman kaukaa.Älkää missään nimessä ottako heitä hoitamaan taloyhtiön asioita.

        Kuule, tämä ei ole L porukkaa! Kyllä se on se toinen firma, jossa on kyseistä porukkaa. Ja ei kai se usko miestä tai naista pahenna - hommat hoidetaan sielläkin ihan ok-periaatteella. Kokemusta on molemmista. Hyviä ovat!


    • kempeleestä

      NImimerkki tosityytyväinen on itse Koskela.

      • Puh.johtaja

        Ei missään tapauksessa ole. Väärä tieto taas. Se olen minä . Katso nimimerkki.


    • hkkkk

      monta kertaa pyydetty laittamaan nimet,mistä tarjousta pyydetty,mutta laitamatta on aina jäänyt ja urakat meneet esim pitkälällle, hyvä veli järjestelmää suositaan loppuun asti tämä firma .mile nkiinolla odotan ensi viikkoa,kuulee, kelle tarjouskia kysytty taas talon yhtiöön .....

      • Puh.johtaja

        Taloyhtiön hallitus sen päättää, miltä firmoilta tarjoukset pyydetään! Eikö teillä hallitus osaa hoitaa tehtäviään. Vaihtakaa hallitus.


    • Anonyymi

      Autolle sattui vahinko heidän isännöimällä pihalla. Ei kuulemma kuulu heille vaikka maksavat kyseisen kohdan aurauksetkin.

    • Anonyymi

      Eivät ole lestaadiolaisia todellakaan yksikään työntekijä. Mitä ihmettä porukka psykooseissa täällä kirjottelee oikein. Ihan pätevää isännöintiä ollut meidän yhtiössä mitä nyt välillä tulee haasteita kun ei remonteista osata päättää että tehdäänkö vai ei. Kilpailuttavat ne yritykset mitä taloyhtiö haluaa ja taloyhtiöhän se päättää mitä firmaa käytetään ja mitä ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1750
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      5
      1040
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe