gsxf 750 vm00

lisää tehoa

Mites saisin vm. 2000 gsxf 750 pyörään lisää tehoa, kun meinaa puhti loppua kesken.

ns. tehoputket voitte unohtaa vinkeistä, kaikki muut otetaan ilolla vastaan :)

17

4339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rempanaika

      Varmaan loppuun ajettu romu jos tehot tuosta loppuu.....

      • se ihan..

        No ei siitä perustehot ole loppu, eli huollettu viimeisen päälle koko ajan, mutta omaan makuun haluais vähän lisää tehoa, kun ei olis nyt rahaa kokonaan uuteen pyöräänkään ;)


      • Turo--Inkeri
        se ihan.. kirjoitti:

        No ei siitä perustehot ole loppu, eli huollettu viimeisen päälle koko ajan, mutta omaan makuun haluais vähän lisää tehoa, kun ei olis nyt rahaa kokonaan uuteen pyöräänkään ;)

        GSX-F on kovin vanha konstruktio, periaatteessa 1980-luvulta. Ei tosiaankaan kovin helppoa tai halpaa kaivaa semmoisesta lisaa tehoja. Joutuisit tekemaan perustavanlaatuisia muutoksia moottoriin, esim. nokka-akseleihin, sylinterikansiin ja kaasuttimiin.

        Sita paitsi, siita loppuisi runko-ominaisuudet pahasti kesken, ne on melkein siina hilkulla jo vakionakin. Onhan laitteessa melkein 100hv huipputehoa, ei aivan vahan, vaikkei nykyisiin sportteihin verrattuna paljon olekaan. Nykyisissa on kuitenkin aivan eri tason alumiinirungot.

        Joten, vaikka saisit siihen jollain tempulla taiottua lisaa tehoa, en usko, etta se olisi tuosta edella mainitusta johtuen kovinkaan hyvin kaytettavissa olevaa tehoa.

        Sen vakiojousitus muuten ei todellakaan ole kaksinen, eika ainakaan kaipaa yhtaan lisaa huipputehoa. Ja sita puolta parantelemalla voi seka ajo-ominaisuuksia etta pyoran ajotuntumaa kohentaa paljon enemman kuin pyrkimalla vain nostamaan tehoa. Nama muutokset eivat valttamatta ole edes kalliita, pitaa vain olla tietoa, mita haetaan ja miten siihen paastaan.

        GSX-F sopii rauhalliseen ajoon ja matkantekoon, niissa se on aivan mainio, mutta ei siita enaa tana paivana ole sporttipyoraksi.


      • Pertti Persereikä
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        GSX-F on kovin vanha konstruktio, periaatteessa 1980-luvulta. Ei tosiaankaan kovin helppoa tai halpaa kaivaa semmoisesta lisaa tehoja. Joutuisit tekemaan perustavanlaatuisia muutoksia moottoriin, esim. nokka-akseleihin, sylinterikansiin ja kaasuttimiin.

        Sita paitsi, siita loppuisi runko-ominaisuudet pahasti kesken, ne on melkein siina hilkulla jo vakionakin. Onhan laitteessa melkein 100hv huipputehoa, ei aivan vahan, vaikkei nykyisiin sportteihin verrattuna paljon olekaan. Nykyisissa on kuitenkin aivan eri tason alumiinirungot.

        Joten, vaikka saisit siihen jollain tempulla taiottua lisaa tehoa, en usko, etta se olisi tuosta edella mainitusta johtuen kovinkaan hyvin kaytettavissa olevaa tehoa.

        Sen vakiojousitus muuten ei todellakaan ole kaksinen, eika ainakaan kaipaa yhtaan lisaa huipputehoa. Ja sita puolta parantelemalla voi seka ajo-ominaisuuksia etta pyoran ajotuntumaa kohentaa paljon enemman kuin pyrkimalla vain nostamaan tehoa. Nama muutokset eivat valttamatta ole edes kalliita, pitaa vain olla tietoa, mita haetaan ja miten siihen paastaan.

        GSX-F sopii rauhalliseen ajoon ja matkantekoon, niissa se on aivan mainio, mutta ei siita enaa tana paivana ole sporttipyoraksi.

        Miksi vaivaudut runoilemaan paskaa varsinkaan kun jorinasi ei mitenkään vastannut alkuperäiseen kysymykseen.

        Kas kun et vielä liittänyt siihen mainintaa että tuolaista pyörää ei kannata ajaa alle tuhannen euron ajopuvulla kun kumminkin kaadut sillä. Ja kypärähän pitää olla vähintään tuhannen euron dd-lukollinen kuitukypärä ja ehdottomasti ei saa ajaa ylinopeutta ja etupyörän nosto on syntiä. Ja auta armias jos joskus kesähelteillä ajat lähikauppaan t-paitasillasi niin sinä ja pyöräsi joudutte helvetin tuleen.

        Häpeisit saatana!


      • hyvä vastaus
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        GSX-F on kovin vanha konstruktio, periaatteessa 1980-luvulta. Ei tosiaankaan kovin helppoa tai halpaa kaivaa semmoisesta lisaa tehoja. Joutuisit tekemaan perustavanlaatuisia muutoksia moottoriin, esim. nokka-akseleihin, sylinterikansiin ja kaasuttimiin.

        Sita paitsi, siita loppuisi runko-ominaisuudet pahasti kesken, ne on melkein siina hilkulla jo vakionakin. Onhan laitteessa melkein 100hv huipputehoa, ei aivan vahan, vaikkei nykyisiin sportteihin verrattuna paljon olekaan. Nykyisissa on kuitenkin aivan eri tason alumiinirungot.

        Joten, vaikka saisit siihen jollain tempulla taiottua lisaa tehoa, en usko, etta se olisi tuosta edella mainitusta johtuen kovinkaan hyvin kaytettavissa olevaa tehoa.

        Sen vakiojousitus muuten ei todellakaan ole kaksinen, eika ainakaan kaipaa yhtaan lisaa huipputehoa. Ja sita puolta parantelemalla voi seka ajo-ominaisuuksia etta pyoran ajotuntumaa kohentaa paljon enemman kuin pyrkimalla vain nostamaan tehoa. Nama muutokset eivat valttamatta ole edes kalliita, pitaa vain olla tietoa, mita haetaan ja miten siihen paastaan.

        GSX-F sopii rauhalliseen ajoon ja matkantekoon, niissa se on aivan mainio, mutta ei siita enaa tana paivana ole sporttipyoraksi.

        Kiitos turo-inkerille, en tiedä mikä tuota alemman vastauksen kirjoittajaa vaivaa ?

        Taidanpa jättää siis teho virittelyt sikseen ja keskittyä ajotuntuman parantamiseen, ja säästää ens talven aikana uuteen pyörään.


      • Turo--Inkeri
        Pertti Persereikä kirjoitti:

        Miksi vaivaudut runoilemaan paskaa varsinkaan kun jorinasi ei mitenkään vastannut alkuperäiseen kysymykseen.

        Kas kun et vielä liittänyt siihen mainintaa että tuolaista pyörää ei kannata ajaa alle tuhannen euron ajopuvulla kun kumminkin kaadut sillä. Ja kypärähän pitää olla vähintään tuhannen euron dd-lukollinen kuitukypärä ja ehdottomasti ei saa ajaa ylinopeutta ja etupyörän nosto on syntiä. Ja auta armias jos joskus kesähelteillä ajat lähikauppaan t-paitasillasi niin sinä ja pyöräsi joudutte helvetin tuleen.

        Häpeisit saatana!

        Pertilla se taitaa tuo sukunimi olla tosiaan hanen per(u)sluonnettaan kuvaava...

        GSX-F on vanhaa tekniikkaa edustava laite, eika semmoisen virittamisessa ole pienintakaan jarjen hiventa. Jos et, arvon Persereika, pysty sita sulattamaan, se ei ole minun ongelmani.

        Ja muuten vastasin esitettyyn kysymykseen, hyvinkin tarkasti. Itse keskityt taas kerran tyypilliseen tapaasi pelkkaan paanaukomiseen. Et edes tieda koko aiheesta yhtaan mitaan, etka tuo talle sivustolle mitaan muuta kuin sita mita sielta reiastasi tulee ulos.


      • ja inkeriltä
        hyvä vastaus kirjoitti:

        Kiitos turo-inkerille, en tiedä mikä tuota alemman vastauksen kirjoittajaa vaivaa ?

        Taidanpa jättää siis teho virittelyt sikseen ja keskittyä ajotuntuman parantamiseen, ja säästää ens talven aikana uuteen pyörään.

        (jos sinua nyt edes on ettet ole itse inkeri) varsin hyvinsuunniteltu "isku" yhtä kaikkien aikojen luotettavimmista ja kestäväkoneisinta suzukia vastaan.
        Kokemuksesta voin kertoa ja mistä ikinä löytämästänne testistä missä pyörä esiintynyt että parempaa "allround"pyörää saa etsiä!!
        Ollaan muijan kanssa kolmine laukkuinemme ajettu tyytyväisinä F:ällä monta vuotta ja tullaan ajamaan monta vuotta tuollaisista "wannabee professors" mielipiteille nauraen!
        Sporttipyöränä F.ää ei ole koskaan myyty eikä mainostettu vaan matkasporttina ja kaikki nämä "KATANAn" valmistusvuodet kertovat meille tästä pyörästä kaikista oleellisimman.


      • Turo--Inkeri
        ja inkeriltä kirjoitti:

        (jos sinua nyt edes on ettet ole itse inkeri) varsin hyvinsuunniteltu "isku" yhtä kaikkien aikojen luotettavimmista ja kestäväkoneisinta suzukia vastaan.
        Kokemuksesta voin kertoa ja mistä ikinä löytämästänne testistä missä pyörä esiintynyt että parempaa "allround"pyörää saa etsiä!!
        Ollaan muijan kanssa kolmine laukkuinemme ajettu tyytyväisinä F:ällä monta vuotta ja tullaan ajamaan monta vuotta tuollaisista "wannabee professors" mielipiteille nauraen!
        Sporttipyöränä F.ää ei ole koskaan myyty eikä mainostettu vaan matkasporttina ja kaikki nämä "KATANAn" valmistusvuodet kertovat meille tästä pyörästä kaikista oleellisimman.

        Alkuperainen kysymys oli, voiko F:sta virittaa lisaa tehoja, ja vastasin etta voi, mutta se ei kaytannossa kannata, ja kerroin, miksi se ei kannata. F edustaa vanhaa moottori- ja runkoteknologiaa, ja silla siisti, moiset virittelyt olisivat rahan heittamista kaivoon.

        Ei kukaan ole missaan kohti vaittanyt, etteiko se olisi oiva matkapyora ja yleispyora. Siita ei vaan ollut nyt kysymys.

        Minulla ei ole mitaan F:aa vastaan, eika pida ottaa kommenttejani ´hyokkayksena´.

        Pikkuisen sita pipoa nyt loysemmalle, niin saadaan parempaa jutustelua aikaiseksi.


      • vaikuttaa
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        Alkuperainen kysymys oli, voiko F:sta virittaa lisaa tehoja, ja vastasin etta voi, mutta se ei kaytannossa kannata, ja kerroin, miksi se ei kannata. F edustaa vanhaa moottori- ja runkoteknologiaa, ja silla siisti, moiset virittelyt olisivat rahan heittamista kaivoon.

        Ei kukaan ole missaan kohti vaittanyt, etteiko se olisi oiva matkapyora ja yleispyora. Siita ei vaan ollut nyt kysymys.

        Minulla ei ole mitaan F:aa vastaan, eika pida ottaa kommenttejani ´hyokkayksena´.

        Pikkuisen sita pipoa nyt loysemmalle, niin saadaan parempaa jutustelua aikaiseksi.

        tehoihin?


      • Helposti
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        Alkuperainen kysymys oli, voiko F:sta virittaa lisaa tehoja, ja vastasin etta voi, mutta se ei kaytannossa kannata, ja kerroin, miksi se ei kannata. F edustaa vanhaa moottori- ja runkoteknologiaa, ja silla siisti, moiset virittelyt olisivat rahan heittamista kaivoon.

        Ei kukaan ole missaan kohti vaittanyt, etteiko se olisi oiva matkapyora ja yleispyora. Siita ei vaan ollut nyt kysymys.

        Minulla ei ole mitaan F:aa vastaan, eika pida ottaa kommenttejani ´hyokkayksena´.

        Pikkuisen sita pipoa nyt loysemmalle, niin saadaan parempaa jutustelua aikaiseksi.

        Mulla on vakio -F .Kaverilla samanlainen siinä suutinsarja, Paremmin hengittävä ilman putsari. Kaverini pyörä on huomattavasti Tehokkaampi.Olemme ajaneet paljon matkaa.Viritys lisää polttoaineen kulutusta noin 2Litraa satasella.


      • sinä vastannut
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        Pertilla se taitaa tuo sukunimi olla tosiaan hanen per(u)sluonnettaan kuvaava...

        GSX-F on vanhaa tekniikkaa edustava laite, eika semmoisen virittamisessa ole pienintakaan jarjen hiventa. Jos et, arvon Persereika, pysty sita sulattamaan, se ei ole minun ongelmani.

        Ja muuten vastasin esitettyyn kysymykseen, hyvinkin tarkasti. Itse keskityt taas kerran tyypilliseen tapaasi pelkkaan paanaukomiseen. Et edes tieda koko aiheesta yhtaan mitaan, etka tuo talle sivustolle mitaan muuta kuin sita mita sielta reiastasi tulee ulos.

        alkuperäiseen kysymykseen ollenkaan. Keskityit vain perustelemaan miksei tota kannata virittää.

        Anna viritysvinkkejä sitä kaipaavalle jos tiedät hyviä keinoja ja jos et niin ole vaiti äläkä läyssytä.


      • Onko siinä
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        Alkuperainen kysymys oli, voiko F:sta virittaa lisaa tehoja, ja vastasin etta voi, mutta se ei kaytannossa kannata, ja kerroin, miksi se ei kannata. F edustaa vanhaa moottori- ja runkoteknologiaa, ja silla siisti, moiset virittelyt olisivat rahan heittamista kaivoon.

        Ei kukaan ole missaan kohti vaittanyt, etteiko se olisi oiva matkapyora ja yleispyora. Siita ei vaan ollut nyt kysymys.

        Minulla ei ole mitaan F:aa vastaan, eika pida ottaa kommenttejani ´hyokkayksena´.

        Pikkuisen sita pipoa nyt loysemmalle, niin saadaan parempaa jutustelua aikaiseksi.

        millainen potentiaali virittämiseen? Saako siitä millaisen pelin? I/Ö kone tietty kyseessä, voiko sitä virittää?


      • Turo--Inkeri
        Onko siinä kirjoitti:

        millainen potentiaali virittämiseen? Saako siitä millaisen pelin? I/Ö kone tietty kyseessä, voiko sitä virittää?

        GSX1100R ilma/öljyjäähdytteisenä on eräs historian lujarakenteisimmista pannuista, ja siksi myös eräs suosituimmista viritysaihioista. Niistä otetaan turbon kanssa 200 tai jopa 300 hevosvoimaa ilman suurempia ongelmia, ja täysin vakiolla alakerralla. Mutta senhän sinä taisitkin jo tietää.


      • Turo--Inkeri
        vaikuttaa kirjoitti:

        tehoihin?

        vaikuttaa runkoihin.


    • viritys vinkejä....

      niin poikkea speedersgarage.com sivulla ja kysy sieltä apua.

    • Tehoa

      Ittellä oli just sama ongelma, mut ratkaisin sen ostamalla 600 cc GSX-R:n niin ei tartte enää tehoista valitella kun ei liiku.

    • Anonyymi00017

      Millaisia tulppia olette käyttäneet? Iridium?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe