suomen suurin kaukkis

rampe ja kaukkis

Minun kaukkis tappaa kaikki karhut kotimetsästä, painaa yhtäpaljon kuin tiikeri,juoksee nopeammmin kuin gepardi,puruvoimaa 10 kertaa enemmäm kuin täplähyeenalla, joten ainoa kanani saa siis olla turvallisin mielin häkissä espoossa, ai miksi hankin kaukkarin, noh sen takia että saa kana olla turvassa näiltä verenhimoisilta metsänpedoilta, joita tosin ei näy ikinä missään

21

2886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 357 tai

      44 magnum tai jopa 454 casull, ei pärjää
      luodin iskuvoimalle norsukaan... :D
      Ysimilliselläkin pärjää jo, pollaritkin
      niitä käyttää.

      • sotamies sus

        tiedän työni puolesta nuo hernepyssyt,mutta laumiksiin ne ei tehoa,tekeevät metsästäjistäkin selvää jälkeä,miksi siis tänne kiteen korpiin hankkia en meysästjiä',kun mulla on kaukkari,popsii 357 välpalaks


      • ysimillisellä

        se kytät tappo sen kaukkarinartun omalle pihalleen
        ja kun sitä oli ammuttu nämä urheat soturit vielä hakkasivat lapiolla päähän, että varmasti on tämä huonosti pidetty,nälkää nähnyt tappaja hengetön...
        voi veitti... on meitä...


    • tsihuahu-uhu-ähyä

      tulee ja panee sitä takaa, niin johan lakkaa uhoamasta.

    • Kaukkari

      sen takia ettei tarvitse kuunnella ketään idioottia, kenellä on noin paskaa huumoria. Pysyvät pois lähietäisyydeltä.

      • ...mutta...

        on mulla myös huumorintajua!!! En ikinä ole uhonnut mitään tuohon "tyyliin" (alotusviestin), niin en vedä hernettäkään siitä nenään. 'Wink, Wink', mites sulla...?
        Hauska juttu, joka nauratti paljon näin aamustuimaan!


    • kaukkis

      tappaa sun kaukkiksen koska se on vaan yksinkertaisesti niin "hullu" ja "paha" koira.

      • kaukkarista

        Suomessa ei ole yhtään mihinkään muuhun kuin räkyttämään ja pelkopuremaan. Aivan turha rotu Suomessa


      • larppaajat
        kaukkarista kirjoitti:

        Suomessa ei ole yhtään mihinkään muuhun kuin räkyttämään ja pelkopuremaan. Aivan turha rotu Suomessa

        Täällä kaiken maailman larppaajat,jotka elävät omissa fantasioissaan kehuvat omia "tappajiaan" ja vähättelevät muita rotuja.
        Itselläni on hyvä käyttölinjan sakemanni, mikä on mulle ainoa oikea koira, yk-hommissa koeteltu ja hyvin pärjänny.
        Ei koiran mielestäni kuulu olla peniksenjatke, vaan kaveri ja työkoira.
        Onneksi valtaosalla täällä kirjoittelevista ihmisistä omistaakin koiransa vain narniassa eikä tällä todellisuuden tasolla.
        Itse olen myös aikanaan kehunut esikouluikäisenä isäni ajokoiraa maailman kovimmaksi, nyt 25v myöhemmin olen päässyt tälläisista asiosta yli.
        Poikani 7v on sillä tasolla nyt ja mainostaa kavereilleen sakemanniamme ja isäänsä joka on kuulemma sotilaista parhaita ja pärjäis helposti wwe:ssä.


      • on hyvä
        larppaajat kirjoitti:

        Täällä kaiken maailman larppaajat,jotka elävät omissa fantasioissaan kehuvat omia "tappajiaan" ja vähättelevät muita rotuja.
        Itselläni on hyvä käyttölinjan sakemanni, mikä on mulle ainoa oikea koira, yk-hommissa koeteltu ja hyvin pärjänny.
        Ei koiran mielestäni kuulu olla peniksenjatke, vaan kaveri ja työkoira.
        Onneksi valtaosalla täällä kirjoittelevista ihmisistä omistaakin koiransa vain narniassa eikä tällä todellisuuden tasolla.
        Itse olen myös aikanaan kehunut esikouluikäisenä isäni ajokoiraa maailman kovimmaksi, nyt 25v myöhemmin olen päässyt tälläisista asiosta yli.
        Poikani 7v on sillä tasolla nyt ja mainostaa kavereilleen sakemanniamme ja isäänsä joka on kuulemma sotilaista parhaita ja pärjäis helposti wwe:ssä.

        koira niille jotka ei laumanvartioiden kanssa pärjää, peniksen jatkeesta puheen ollen, sotilasammateihin hakeutuneilla se on yleisesti ns. minikokoinen,siis se penis.


      • vastaukseen
        on hyvä kirjoitti:

        koira niille jotka ei laumanvartioiden kanssa pärjää, peniksen jatkeesta puheen ollen, sotilasammateihin hakeutuneilla se on yleisesti ns. minikokoinen,siis se penis.

        En tie mitä toho vastais. Koira valitaan tarpeen mukaan, eikä ekon mukaan.
        Siskoni luona kyläillessäni olen vain törmännyt Laumanvartiaan joka oli sen talon isäntä, mikä on väärin KOIRAN PITÄÄ OLLA HALLINNASSA, eikä toisin päin. Minä en ole enään sotilasalalla vaan juuri tuon peniskateuden tähden olen irtisanoutunut ja ryhtynyt sukellus oppaaksi thaimaaseen, jossa pienikin penis on iso


      • miska karhu
        kaukkarista kirjoitti:

        Suomessa ei ole yhtään mihinkään muuhun kuin räkyttämään ja pelkopuremaan. Aivan turha rotu Suomessa

        , sekö että koira puree haukkumatta, ja hiljää ääneti, vaiko se, että se ensin varoittaa, haukkumalla, avoimesti ja rehdisti....ja jos se ei auta, ...niin sitten purraan.

        Kaukasialainen puree usein vain nipistämällä, ei heti tosissaan,....tosin muitakin tosi versioita on.
        että purraan sitten pohjaan saakka!

        Kyllähän se on tähän asti riittänyt, jo pelkkä haukkuminen...vain tyhmä purettaa itsensä tahallaan, ...niinkuin eräs, joka uhosi voivansa mennä
        kaukasialaiseni häkkiin...ja meni myös!!

        Pääsi takaisin, kun minä menin apuun, ja karjaisin " irti olkavarresta"

        Kieli on pieni jäsen, mutta minkälaisen puremajäljen se voi tuottaa...hih


    • Mmjklms

      Ois ainakin Mun unelma...

      • herää

        nöffi


    • painaa 600 kg

      Ihanteesi painaa 600 kg. Saattaa olla, että et löydöä sellaista kaukkaria. Paras tyytyä jääkarhuun.

      • <<<

        TOISAALTA YKS MUN UNELMA OISKI AIKANAAN OMISTAAN TOMMONEN PYRRI TAI KAUKKIS


    • meijän

      koira on tehny teijän kaikkien koirat..

      • noista...

        ole edes talonvahdiksi... lyijyä ne tottelee kaikki...


      • <<<<<
        noista... kirjoitti:

        ole edes talonvahdiksi... lyijyä ne tottelee kaikki...

        OIS UPEETA JOS OIS JOSKUS DOGGI.BERNHARDILAINEN.NÖFFI.KAUKKARI.PYRRI JA LEONBERGER JA SEKOITUKSIA 2 JA KAUKKAREITA < 3


      • &lt;&lt;&lt;&lt;
        noista... kirjoitti:

        ole edes talonvahdiksi... lyijyä ne tottelee kaikki...

        MUN UNELMAT OLISIVAT SIIS BERNHARDINKOIRA.NÖFFI.KAUKAASIANPAIMENKOIRA.TANSKANDOGGI.PYRENNIENMASTIFFI.LEONBERGER JA 2 SEKOITUSTA JA ITALIAN TUONTINA PYRENNIENMASTIFFI JA NÖFFI SEKÄ KAUKAASIALAINEN RUOTSIN TUONTINA JA SITTEN NÖFFI


    • &lt;&lt;&lt;

      ITTELLE RIITTÄIS DOGGI TAI NÖFFI JOS SELLAISEN JOSKUS SAISI

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 123
      3069
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      88
      2813
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2208
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      21
      1776
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe