http://www.uusisuomi.fi/raha/20437-taman-takia-microsoft-kaatuu
Onnex on sentään vielä olemassa Xp.:)
Tämän takia Vista yskii
6
475
Vastaukset
- ......
Asiallinen artikkeli.
Ensi vuonna tuleva Windows Vienna lienee ainakin kooltaan vain murto-osa Vista-möhkäleestä.
Joten kai Mikkik$ellä on lamppu syttynyt?
Iso moka oli alimitoitetut Vistan laitevaatimukset.
Mikki$ rahanahneudessaan laski esim. Premiumit 1 Gt:n keskusmuistilla varustettuihin koneisiin, ja jos liittymäkin on hidas ja kaiken lisäksi vistailija menee vielä S24-keskusteluihin ei ihmettelyllä ole rajoja, että miksi mikään ei toimi?- vistailija
Minulla on toisessa koneessa Xp ja tässä Vista. Aluksi vista tuntui omituiselta mutta nyt, muutaman kuukauden jälkeen en juurikaan avaa Xp konetta vaan olen tykästynyt tähän vistaan. Mitään ongelmia en ole havainnut ainakaan vielä. No, prosessien määrä on kolminkertainen xp.hen verrattuna mutta toisaalta uusi kone on myös tehokkaampi. Ainakin itseni kohdalla vista tuo nautintoa surffailuun, ei enää odottelua sivujen avautuessa hiljakseen vaan ne räpsähtävät auki heti ja välittömästi. Myös kaikki koneella olevat ohjelmat avautuvat ilman viivettä, viivettä joka xp.ssä oli ärsyttävän pitkä.
Minä pidän Vistasta. Niin se vain on. - yski...
vistailija kirjoitti:
Minulla on toisessa koneessa Xp ja tässä Vista. Aluksi vista tuntui omituiselta mutta nyt, muutaman kuukauden jälkeen en juurikaan avaa Xp konetta vaan olen tykästynyt tähän vistaan. Mitään ongelmia en ole havainnut ainakaan vielä. No, prosessien määrä on kolminkertainen xp.hen verrattuna mutta toisaalta uusi kone on myös tehokkaampi. Ainakin itseni kohdalla vista tuo nautintoa surffailuun, ei enää odottelua sivujen avautuessa hiljakseen vaan ne räpsähtävät auki heti ja välittömästi. Myös kaikki koneella olevat ohjelmat avautuvat ilman viivettä, viivettä joka xp.ssä oli ärsyttävän pitkä.
Minä pidän Vistasta. Niin se vain on.Vista on Windowsin paras käyttis.Onnittelut Billille.
yski... kirjoitti:
Vista on Windowsin paras käyttis.Onnittelut Billille.
enää riitä.
http://www.businessweek.com/technology/content/apr2008/tc20080410_206881.htmvistailija kirjoitti:
Minä pidän Vistasta. Niin se vain on.ihan hyvä. peleissä vista on huonompi vaihtoehto kuin XP.
- Atktuki
vistailija kirjoitti:
Minä pidän Vistasta. Niin se vain on.Taitaa tuo surffailu ollakin ainoa missä vista menettelee, tosin siihenkin löytyy pienempiä ja parempia xydeemejä.
Lienet poikkeus joka vahvistaa tuon vista on p...stä säännön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139