myynti/toimistopäällikön kk-palkka

???

Aika suuri on harava, kun olen tutkinut myynti/toimistöpäällikön palkkoja markkinointi-alalla....

Osaako joku kertoa, että minkä verran itse tai tietää jonku tutun tienaavan, siis kk-palkkaa.

43

10087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimistopäällikkö

      pohja 1000e

      provisio on toimiston myynnin mukaan. Jos hyvin porukkaa niin sellainen 4000-4500e on mahdollinen, itse olen saanut n.3000-3500e/kk

      • Nimimerkk:

        Puhelinmyyntiä?

        Nuo esittämäsi summat ovat siis se tonnin pohja ja provisio?


    • prinssi-eversti

      on yleensä konttorinhoitajan palkka sieltä 10.000 eurosta kuukaudessa ylöspäin. silloin kun menee hyvin, tulee päälle vielä bonukset, jolloin palkka on noin 20.000 euroa kuukaudessa tietysti normaaliedut. myyntitoimiston johtajat nettoavatkin sitten ihan eri sarjassa, eli lähtötaso on noin 50.000 euroa kuussa. eli ei muuta kuin onnea palkankorotusneuvotteluihin, ja jos tulee ongelmia, ota rohkeasti yhteyttä liittoon. ne pojat osaa kyllä auttaa jollei muuten yhteistyöhalua löydy.

      • justiinsa joo

        tottahan toki,... liittoon menee johtajat itkemään palkastaan.. just joo..


    • Mika R.M.

      Mulla lähtee 9000 €/kk, ja extrat päälle tulee jotain 15.000-20.000 € kuussa. Briteissä jengi kuulemma nettoaa 100.000 €/kk, mutta oma kielitaito ei taida ihan rittää niihin hommiin.

      • myyntialalla myös

        Jahas,
        missä tuollaiset maksetaan kerro lisää.


    • georgehettich

      Mutta johtaja on päällikön esimies yleisesti ottaen. Ei siis ole sama asia kuin päällikkö.

    • Myyntipirkko

      Sehän nyt tietysti riippuu täysin myynnin määrästä sekä siitä, missä päin Suomea toimii. Pääkaupunkiseudulla on parhaat palkat, mutta täällä kehä III ulkopuolella lähtötaso on ainakin itselläni tuo. Onhan täällä halvemmat elintasokustannuksetkin.

    • Markku O.

      Muistaakseni jossain oli että myyntityötä johtavan minimipalkka on PAMin mukaan jotain siinä 8000 €/kk tienoilla. En ole varma, eli soita liittoon ja kysy sieltä.

    • ???

      Vastauksia paljon kiitos siitä..

      Selventäisi ehkä enemmän, jos kerrotte, että miten paljon vaikuttaa toimiston sijainti, jos vaikuttaa?? Sekä tietysti henkilöstö-määrä.

      Palkka-harava siis todella suuri, sekä mahdolliset työn-antajan suomat edut, kuinka monella niitä on ja millaisia, sekin kiinnostaa??


      Sen vuoksi olen tästä aiheesta kiinnostunut, koska käyn neuvottelua kolmen eri työn-antajan välillä, kenen leipiin siis mahdollisesti lähden :)

      Tämä markkinointi-ala tuntuu puhuttavan todella paljon, asialliset ja selventävät keskustelut auttavat monia.

      • alalla jo vuosia

        Niinku näet, tältä forumilta ei paljon asiallisia vastauksia löydy. Hirveätä paskaa vaan kaikki!


      • Mika R.M.

        Henkilökunnan määrä eli myynnin määrä vaikuttaa palkkaan suoraan, kuten varmasti tiedätkin. Meillä henkilökuntaa on noin 30, ja sijainti on Tampereen laidalla. En usko että sijainti on niinkään ratkaiseva muun kuin rekrytoinnin kannalta, mutta myyntimäärät tietysti ovat suoraan se, jonka pohjalta provikat pohjapalkan päälle kerätään.


      • ???
        alalla jo vuosia kirjoitti:

        Niinku näet, tältä forumilta ei paljon asiallisia vastauksia löydy. Hirveätä paskaa vaan kaikki!

        Ota tästä nyt selvää, mitkä ovat niitä aitoja ja todenperäisiä vastauksia, ketkä taas huvikseen jotain heittävät.

        Niin ja jaa.... etsin keskitien ja valitsen minua sekä tulevaa uutta työn-antajaa tyydyttävän lopputuksen. Mikäli ei tarjoukset miellytä, jatkan nykyisen palveluksessa.


    • gdgdfg

      Itse vedän lehtiporukkaa, ja nettoan noin 7000 €/kk.

      • myyntipäällikkö

        Mä tienaan jotain 2000€/kk ja hoidan toimistossa kaiken. Ei se mun mielestä mikään huono ole, mutta tuntuu vähän valehtelulta noi 20.000 palkat ku ottaa huomioon et myyntitaloissa katteet ei vaan ole niin suuret et vois edes toimitusjohtaja nostaa tollasia rahoja!!! Jos ajattelee et yhestä tilauksesta sais talo vaikkapa 20€ niin tilauskappaleita pitäis olla pelkästään myyntijohtajan palkan maksuun 1000. Ja siinä ei ole vielä ja jos myyjien pitäis saada ainakin 1500€/kk ja sanotaan että myyjiä on vaikkapa 20 niin pitäis olla niitten palkkoihin 1500 tilausta. Plus sivumenot vuokrat puhelinlaskut jne. Niin tilauksia pitäis olla vähintään 4050 ja tällöin talo jää vielä miinuksille eikä toimitusjohtaja saa palkkaa ollenkaan. Joten tarkoittais sitä, että jokainen myyjä tekis nettotilauksia joka päivä minimissään 9,4. Hei haloo!!!


      • susku81

        Mun mielest liitot sanoo et joku 14.000 euroa olis semmonen normaali... siis tietysti pohjapalkkana.


      • minä tässä

        lehtimyynnin pikkupomo ja 12-14.000 palkka..
        niin varmaan, vai mistä summasta saat 7000 käteen?


      • journalism,kriest
        minä tässä kirjoitti:

        lehtimyynnin pikkupomo ja 12-14.000 palkka..
        niin varmaan, vai mistä summasta saat 7000 käteen?

        lehtimyynnin pikkupomon palkka 2000€ jos sitäkään n.8 myyjällä


    • tollaset summat

      Tollaset summat oli kyllä markkaaikoina. Missään kuluttajamyyntitoimistossa ei tollasia palkkoja kukaan päällikkö eikä edes firman johto nosta.
      Ellei kyse ole 500 päisestä call centeristä :D

      Mikäli nostaa minä pistän oman firman pystyyn saman tien.

      Yleisesti ottaen on takuupalkka 1000-2000€ provisiot myynnistä/bonukset

      Päälliköt pääsevät keskimäärin 2000-5000€ palkoille tuolla mallilla.

      Joten aika tyly väite minkä heitit.

    • myynti-mikko

      Myymme lehtiä, porukkaa muutama kymmenen, ja tulot viime kuussa 16.200 €. Että silleen meillä.

      • just joo..

        tuskin...

        satatuhatta markkaa lehtimyynnissä kuussa.. joopajoo


      • Nimi Merkki

        Tuo on varmasti todenmukaista että muutaman kymmenen lehtimyyjän ( toimisto/myyntipäällikön)tulot voivat olla 16.200€, YHTEENSÄ.


      • Marketing Male
        Nimi Merkki kirjoitti:

        Tuo on varmasti todenmukaista että muutaman kymmenen lehtimyyjän ( toimisto/myyntipäällikön)tulot voivat olla 16.200€, YHTEENSÄ.

        kerrotko varsin mistä päin kirjottelet? Tai no näkeehän sen jo tuosta IP:stäsi..Mielipiteesi ovat kuitenkin sen verran kirjavia että näistä voitaisiin keskustella ihan face to face mikäli uskallat lähteä kanssani kahville?


    • Orja vuodesta 2001

      Helsingissä palkat ihan perseestä! Olen ollut alalla kohta 7 vuotta, ja palkka vieläkin 9000 €! Laitonta jos minulta kysytään, mutta minkäs teet kun työnantaja pistää kilometritehtaalle heti kun edes vihjaiset palkankorotuksesta. Ei auta kuin kärsiä hiljaa kun pomot vie!

    • Johtaja.

      Se on sopiva raha paperinpyörittäjälle. Eri asia, jos tekee kunnolla itse kauppaa.

    • Karju78

      Mulla 21 T kk ( -3000 €) ja ei ole ollut valittamista Hkistä missään vaiheessa. Toisaalta alaisiakin on noin 30, eli organisaatiossa on kokoa! Ymmärrän kyllä että palkat on huonot, jollei jaksa itse edes perehtyä myymiinsä lehtiin! Tehkää työnne ja surfatkaa täällä vähemmän! Luuserit!!

    • dfgfdgfdgfd

      myydään suurimpien kustantajien lehtiä, ja välijohdossa palkka tuon verran viime kuussa. riippuu tietysti myyntimääristä.

    • päällikkönä 21 vuotiaana

      Aika isolla haarukalla palkat vaihtelee varmastikin riippuen myyntitoimistosta, sen koosta ja tuloksista sekä tietenkin firman palkkiojärjestelmästä.

      Itse olin pikkufirmassa liittymäpuolen toimistopäällikkö puhelinmyynnissä ja alussa työ oli silkkaa opettelua jolloin ylsin vain takuulle 1500 työsuhde-edut päälle.

      Homma alkoi kuitenkin luistamaan ja alaisia olikin parhaimmillaan jopa puolisen sataa jolloin palkkakin nousi ensin 3000 ja lopulta n. 5000 kuussa. Työpäivät tosin venyivät 12-13 tuntisiksi ettei se mitään ruusuilla tanssimista todellakaan ollut..

      • Myyntimies Oulusta

        Pohjat on 2100 kk kilometrit päivärahat provikat,haarukka noin 3000-12000 euroon. Kaikki riippuu itestä miten teet hommia ja turha täällä on itkeä muiden palkoista. Tehkää hommia älkääkä istuko sohvilla!!!!


    • Liittymämestari

      denun alihankkijan tp:nä. Työvoima pääasiassa vuokratyövoimaa.

    • hohhoijaa3

      Jumalauta mitä porukkaa, kun ihmiset kertovat tienaavansa hyvin, kaikki kateuksissaan pistävät vain miinusta:D itsekin toimistopäällikkönä tienaan hyvin, 7000ekk siitä ylöspäin

    • Totuus2727

      No moikka,
      Mä oon toimistoapulainen ja tienaan n. 23800€/kk. Joskus jos on ollut huono kk niin menee alle 20000€. Silloin ei auta muuta kuin stemppaa itteensä enempi ja muita niin taas päästään nomaali tuloksiin. En oo kyl ollu loppupeleissä hirveen tyytyväinen koska joudun myös välil keittää kahvit, siis jos automaatista on purut loppu. Mut en kyl ikin lähtis ees näihin hommiin alle 200 000€ vuosiansioil.. Ainii kivikosta terveisiä, siis kontulan viekusta! Heimoi

    • Uskomatontashaissee

      Mä keitän tosissaan kahvia myyntitoimistossa ja nettoan sellaset 17.800€/kk. Tosin jos kahvi kerkee mennä huonoks niin pomot sanoo että se lähtee palkasta pois eli sillon aina tienaan jonku 17.797€/kk.

      Uskokaa pois, uskottehan te kaikki muutkin asiat mitä täällä Suomi24:ssä kirjoitellaan ;)

    • paremmin sulla on...

      Sulla menee hyvin! Mä keitän leikilläni kahvia ja nettoan vain 7820e/kk

    • Ilman kalavaleita

      On tullut joskus oltua esimiehenä 2-3 eri toimistolle ja liksat huiteli reilussa tonnissa... palkkaus voi siis olla täysin hanurista.

    • olet oikeassa

      Joo, mutta sä olitkin vain 1-2 päivää kuukaudesta töissä. Silloin tonni kuussa on ihan hanurista.

    • Myyntireisga

      Tämä riippuu niin paljon toimiston koosta. Isommassa toimistossa ansaitsee päällikkö tottakai enemmän koska myyjiäkin on enemmän.

      Yleensä takuupalkka on 2000 e / kk ja provisio 7-10% koko toimiston alvittomasta myynnistä. B2B puolella mennään takuupalkan osalta jo 3000 e myytävien tuotteiden arvokkuuden vuoksi.

      Eli jos myytävästä tuotteesta firma saa 60 e alv 0 ja sulla on 10 myyjää jotka tekevät joka päivä 5 nettotilausta niin simppelillä matikalla voit laskea tuosta ansainta tasosi... eli 4410-6300 e /kk

    • Pikkupomo

      VITTU MITÄ PASKAA KOKO KETJU, ei edes naurattanut

    • meikä on myyntineuvottelija pasastsarissa ja saan just enkä melkein sovitun mukaista liksaa, en tiiä eikö muut colleegani osaa laskea tai lukea omaa kk liksaansa ko.yhtiön suhteen vai mistä tässäki foorumissa oikein maristaan! ?! -osa-aika vakituinen työtekijä

      • pasastarissa


    • staronpaslaa

      Pasasrar on paskastar. EI SIELLÄ MYYJÄ MITÄÄN TIENAA . LIKSAT OVAT ONNETTOMAT JA SUOSIKKIJÄRJESTELMÄ TALON SISÄLLÄ.

      ESIMIEHET SAAVAT KUNNOLLISEMPAA PALKKA JA YLEMPI JOHTO KELMII HILLOSSA!!

    • Taulapullo

      Olen Pasastarilla Jyväskylässä myyntineuvottelijana ollut n. 5 kk. Ensimmäisenä kk. sain nettoa n.750€. Myynti oli hyvää. Sen jälkeen pikkuhiljaa kaikilla myynti laskenut n. 70 prosenttia . En tiedäistä mistä se johtuu , mutta ei sinne tunnu tuleva nkukaan töihin ainakaan pitkäksi aikaa. Yhtiö on mitä parhain ja vaikka en saanut yhtenä kuukautena montakaan kauppaa takuupalkka oli 500€ . Siellä kyllä mättää joku en tiedä mikä. Myyntipäällikkökin on Samuli maailman parhaasta päästä. Toimistopäällikön tytär oli töissä jonkin aikaa ei enää. Yhtiö on sellainen ,ettävoin muuttaa etelämmäksi esim Lahteen johonkin aikaan. Paikka on jo luvattu Samulilta. Terv. Osmo Piispanen.

    • Lehtiguru

      Toimiston vetäjänä saan 1000 e/myyjä, joka on ollut ainakin viikon töissä myyjän myynnistä 20%. Ei pohjaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2231
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      65
      1873
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1695
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1621
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1594
    6. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      144
      1539
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1504
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1208
    Aihe