Suurin osa tämän palstan viesteistä kertoo vain suomalaisten äärimmäisen huonosta itsetunnosta ja olemattomista käytöstavoista. Pystymetsästä olemme ja siellä pysymme!
Itsetunto
5
788
Vastaukset
- kyllä
Samaa mieltä! Arvasin, kun tää palsta aukes, et millasta paskaa täällä tulee olemaan.
Itse omistan 3 laumanvartijaa, enkä rotua ole heti kertomassa, kun joku kysyy lemmikeistä. Mieluiten olen ihan hissun kissun, kun ihmisten mielipiteet roduista perustuu just näiden "tynkien" (aivo-tynkä, muna-tynkä jne.) juttuihin. - takuulla
SAMAA MIELTÄ ;)
- L.A.M.H
näyttää olevan selvää miksi jotkut on valinneet tän rodun täälläkin, paljon on kyllä samaa koirassa ja omistajassa.
- mieltä
täälläkin. Kaikki menee hyvin kun kerrot koiria olevan. Jopa jossain tilanteissa rapsutellaan hyvillä mielin. Kun tulee rodusta kysymys, ensimmäinen lause on "Mut eiks nää oo niit tappajia/hulluja/tms." Ja sen jälkeen valistetaan sujuvasti miksi ei pitäisi koiria edes olla.
Kun kertoilee koirasta kaikkea muuta paitsi rodun samojen ihmisten kanssa menee aivan mainiosti. - Repse
Tuu jo ihmees ihmisten ilmoille. Sielhä sekoo, tulee vaikka millaisia hallusinaatioitta ja skitsofreenisia oireita. Kuten viesteistäsi jo sen huomaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283376- 973166
- 763004
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim702928"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532881Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862648- 352460
- 572331
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432185- 321953