lökärit on ihan perseestä ja teille hoppareille vitun huonot kesät
lökärit sucks
18
989
Vastaukset
- lalla
Kiitos Kiitos!!!
- likka
ja mikäs muu on perseest? jos vaik jättäisit muitten arvostelun sikseen ja keskittyisin siihen omaan vaatetuksee. ja jos ne lökärit on perseestä, ni voithan olla ylpee et sul on hienommat vaatteet? jonkun mielestä sun vaatteet voi olla perseestä, et mieti sitä..
t. lannefarkkujen pitäjä- Höh
Kaikillahan saa silti olla oma mielipide, right?
- Typy
on sexyjä...
- fuck
mee vittuun senki pissaliisa, sullakaan ei varmasti oo mitään hajua oikeista skinheadeista helvtin idiootti
- Typy
fuck kirjoitti:
mee vittuun senki pissaliisa, sullakaan ei varmasti oo mitään hajua oikeista skinheadeista helvtin idiootti
EN ole pissis, ja tiedän, että oikeat skinit ei ole rasisteja, vaan niistä on lähtenyt ns. alalajina Boneheadit, jotka näyttää samalta mutta kannattaa "white power" -aatetta.
Ja, voihan mä silti sanoa että skinit on sexyjä vaikka en koko aatteesta tietäis hevonpaskaa. :D
- fear69
Nii oo sun kans skini samaa mieltä... mut sehän on vaan mun mielipide...
- rockabilly
Sammaa mieltä skinin kaa! kuolkaa lökärit sukupuuttoon!! kiitos!!
- ....
olen täysin samaa mieltä!! hoppareita yms. paskahousuja ei todellakaan tarvita!!
- hiphope
.... kirjoitti:
olen täysin samaa mieltä!! hoppareita yms. paskahousuja ei todellakaan tarvita!!
Kaikilla ihmisillä on oikeus olemassaoloon, myös vihaamillasi paskahousuilla.:) Vaikka saisin poistaa sinut olemassaolevien kirjoista, en sitä tekisi. Erilaisuus on rikkaus. Kypsä ihminen kykenee hyväksymään ilman vihaa sellaisetkin mielipiteet, musiikkimaun tai elämäntavan, joita ei itselleen haluaisi. Miksi pitää niin valtavalla aggressiolla suhtautua erilaisuuteen? Tekeekö se sinusta paremman tai tälle yhteiskunnalle hyödyllisemmän ihmisen, että pidät hoppareita tarpeettomina? Jos olet niin varma mielipiteestäsi, niin mikset vain leiju siinä onnellisuudentunteessa, että olet ainakin jossain asiassa parempi kuin jotkut muut ihmiset?
- joopaa
et taida olla edes oikea skinhead, oot varmasti joku ankee amis-bonari... ja sulla ei oo hajuakaan skinhead liikkeen alkamisesta joten älä helvetissä kutsu itseäsi Skinheadiks idiootti!
- *~miss~*
hopparit rulez!!!!! painukaa vittuu vitun rasisti paskat..!
t: hopparimuija - elina
*~miss~* kirjoitti:
t: hopparimuijaOnko rasismia, mikäli käyttää medianlukutaitoaan ja suhtautuu varauksella muoti-ilmiöihin? Ei minun mielestäni. Nykyään suurin osa lapsista ei löydä itseään ja tempautuu mainstreamin virtaan. Siitä oravanpyörästä on hankala päästä pois.
- Viksu
*~miss~* kirjoitti:
t: hopparimuijaOnko hopparit joku oma ihmisrotunasa :)???
- Hiphope
Antaako se sinulle itsetuntoa, että suhtaudut niin äärinegatiivisesti ilmiöihin joista et pidä? Ei minulla ainakaan ole tarvetta vihata lentäjäntakeissa ja maihareissa kuljeskelevia "nahkapäitä". Erilaisuus on elämän rikkautta ja itse olen ainakin tyytyväinen siihen, että kaikki eivät käytä "lökäreitä". Hiphopiin kuuluu suvaitsevaisuus, myös toisenlaisia aatesuuntia kohtaan. Oikein hyvää kesänjatkoa sinulle! :)
- hiphop
skinit niitä vitun pellei jotka hakkaa ala-aste ikäsii skeittareit ja sit on olevinaan niin isänmaallisii...?
- rockabilly(f)
räppiapinoita ei kyl todellakaa kaivata...mut tuo oli miun mielipide!!
**REBEL Till I Die**- hiphope
ei tee kenestäkään kapinallista. Suurin osa ihmisistä on jollakin tavalla suvaitsemattomia. Suvaitsemattomat eivät erotu joukosta, mutta eikö sen pitäisi olla kapinallisuuden tavoite?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915896
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48754