Ostin Skypeltä kreditiä. En vain voi käyttää sitä, koska vastaanottajat eivät kuule tai saa selvää.
Mitä pitäisi tehdä?
Vastaanottaja ei kuule
8
1416
Vastaukset
- mikrotukihenkilö
Oletko kokeillut tietokone-tietokone -yhteyttä? Jos et, mikrofoniasetuksissasi on vikaa. Voit testata sitä tunnukselle echo123, joka on Skypen robotti. Näin et suututa ystäviäsi kokeiluillasi.
- peppilottarullakartiini
Skype toimii tietokone-tietokone-yhteydellä hyvin, mutta "kreditilla" soittaessa vastaanottaja ei kuule minua, mutta minä kuulen vastaanottajan.
- jellovi
peppilottarullakartiini kirjoitti:
Skype toimii tietokone-tietokone-yhteydellä hyvin, mutta "kreditilla" soittaessa vastaanottaja ei kuule minua, mutta minä kuulen vastaanottajan.
kunnollinen mikrofoni.
Kaikki toimii Skypellä soitettaessa tietokoneelta tietokoneelle, mutta ei silloin kun soitan käyttäen kreditiä. Kun testaan Skypen testinumerossa kaikki toimii.
- jellovi
joltain kaverilta, jos et raaski ostaa sitä kunnon mikkiä, että saat kokeiltua.Puhelimiin soitettaessa tarvitaan kunnon vehkeet.
jellovi kirjoitti:
joltain kaverilta, jos et raaski ostaa sitä kunnon mikkiä, että saat kokeiltua.Puhelimiin soitettaessa tarvitaan kunnon vehkeet.
Olen ostanut kahdet hyvät kuulokkeet alan liikkeestä. Ei auta.Joku kertoi, että saattaa johtua vastaanottajien puhelimesta, koska ongelma esiintyy ainoastaan soitettaessa puhelimiin.
- jellovi
peppilottarullakartiini kirjoitti:
Olen ostanut kahdet hyvät kuulokkeet alan liikkeestä. Ei auta.Joku kertoi, että saattaa johtua vastaanottajien puhelimesta, koska ongelma esiintyy ainoastaan soitettaessa puhelimiin.
kertoi varmaan väärin ??? Vai eikö niihin puhelimiin pääse toisista puhelimistakaan ? Itsellä oli aikanaan sama ongelma, vastaajat lankapuhelimissa valittivat suhinoista ja kaiusta ym.ym. Ostin erillisen USB mikrofonin niin valitus loppui ja kuuluu nykyään todella hyvin.
- lp
käyttöjärjestelmä on windowsin vista niin siinä on olemassa mic boost johon voi laittaa ruksin.Minulla ainakin pitää olla se päällä ennenkuin toimii:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423