Pelottaako

kirjoittaa

tänne , kun ei tänne ilmesty enää mitään , mikkä innoittaa?
rohkeneeko enää kysyä mitään vai tuntuuko, että tuomio tulee ?
onko tärkeää kuka kommentoi?
leimautuuko täälä uiveloksi?
saako täältä ohjeita selviytymiseen arkisissa ongelmissa?
voiko tunnustaa epäonnistumisia?
esitetäänkö parempaa kuin onkaan?
odotatko muiden aloituksia?
onko joidenkin aloitukset aina parhaita?

25

1176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaahas nääs

      tänne ilmestyy kaikenlaista kirjoittamista ja ihan mielenkiintoista asiaa. Nyt vaan on vaihe jossa eräs tyytymätön yrittää kylvää riidansiementä kirjoitusten muka olemattomuudella ja sisällyksettömyydellä. Eihän sitä aina tarvitse olla pseudodramaattinen, eihän?

      • Siis eihän kirjoittaminen itsessään pelota laisinkaan, eihän vaan. On vaan tottunut jo itsesuojeluvaiston perusteella ohittamaan tiettyjen nimimerkkien vastauksia. Koittavat sivaltaa sanoilla ja se on inhottavaa. Kuka se tyytymätön sitten onkaan, kaikki muut puhuvat niinkuin voisivat osoittaa suoraan tiettyä nimimerkkiä tai sen taakse kätkeytyvää ihmistä sormella. Minä vaan oon niin tyhmä, että en tiedä ketä minkäkin nimimerkin taa kätkeytyy, jos ei ole rekattu...mitä tarkoittaa pseudodramaattinen?


      • jaahas nääs
        satumaa kirjoitti:

        Siis eihän kirjoittaminen itsessään pelota laisinkaan, eihän vaan. On vaan tottunut jo itsesuojeluvaiston perusteella ohittamaan tiettyjen nimimerkkien vastauksia. Koittavat sivaltaa sanoilla ja se on inhottavaa. Kuka se tyytymätön sitten onkaan, kaikki muut puhuvat niinkuin voisivat osoittaa suoraan tiettyä nimimerkkiä tai sen taakse kätkeytyvää ihmistä sormella. Minä vaan oon niin tyhmä, että en tiedä ketä minkäkin nimimerkin taa kätkeytyy, jos ei ole rekattu...mitä tarkoittaa pseudodramaattinen?

        pseudodramaattisella ajattelin vain, että ihan tavalliseen asiaankin tulee sellaista väkisintehtyä liioittelua. Joihinkin juttuihin se sopii ja on sinällään ihan hauskaa ja jouhevaa, mielikuvitusta kutkuttavaa.


      • HTZA
        satumaa kirjoitti:

        Siis eihän kirjoittaminen itsessään pelota laisinkaan, eihän vaan. On vaan tottunut jo itsesuojeluvaiston perusteella ohittamaan tiettyjen nimimerkkien vastauksia. Koittavat sivaltaa sanoilla ja se on inhottavaa. Kuka se tyytymätön sitten onkaan, kaikki muut puhuvat niinkuin voisivat osoittaa suoraan tiettyä nimimerkkiä tai sen taakse kätkeytyvää ihmistä sormella. Minä vaan oon niin tyhmä, että en tiedä ketä minkäkin nimimerkin taa kätkeytyy, jos ei ole rekattu...mitä tarkoittaa pseudodramaattinen?

        tarkoittaa useimmiten, näennäistä, eli Pseudodramaattinen on asia, ihminen, joka on keinotekoisen "dramaattinen".
        Tai mitten vaan "keinotekoinen".
        "Pseudoälykäs" voisi olla ihminen jolla on vastaus kaikkeen, mutta sellainen vastaus joka ei ole mitenkään älykäs, sananvalinta ja kirjoitustapa vain kuulostaa älykkäältä.
        Monet luontaistuotteet ovat "Pseudoparantavia".
        Eivät tietenkään kaikki.
        Plasebo-lääke ona vähän samanlainen. Tyhjää täynnä mutta parantavat aika monta koska heihän sairautensakin on "Pseudoa".
        Joitain tapauksia on joissa ihan oikea sairauskin on sellaisella parantunut, syytä siihen ei tiedetä, mutta epäillään sen liittyvään samaan ilmiöön kun "rakkaussurut".


      • jaahas :DD
        HTZA kirjoitti:

        tarkoittaa useimmiten, näennäistä, eli Pseudodramaattinen on asia, ihminen, joka on keinotekoisen "dramaattinen".
        Tai mitten vaan "keinotekoinen".
        "Pseudoälykäs" voisi olla ihminen jolla on vastaus kaikkeen, mutta sellainen vastaus joka ei ole mitenkään älykäs, sananvalinta ja kirjoitustapa vain kuulostaa älykkäältä.
        Monet luontaistuotteet ovat "Pseudoparantavia".
        Eivät tietenkään kaikki.
        Plasebo-lääke ona vähän samanlainen. Tyhjää täynnä mutta parantavat aika monta koska heihän sairautensakin on "Pseudoa".
        Joitain tapauksia on joissa ihan oikea sairauskin on sellaisella parantunut, syytä siihen ei tiedetä, mutta epäillään sen liittyvään samaan ilmiöön kun "rakkaussurut".

        olet suloisen ritarillinen tänään.


    • k/k

      mutta kirjoittamisen arvoisia asioita putkahtelee harvoin mieleen.
      Tottakai jokaisella on omat suosikit,toisten kanssa tulee heti juttuun ja toisten kanssa ei mitenkään.

      • kawe

        ajattelin, mutta toisaalta keskusteluissa voisi olla enemmin sisältöä. (pohdiskelua, syvyyttä)
        Johtuuko siitä että kirjoittajat (minä myös)ovat arkoja ilmaisuissaan ettei oma raadollisuus, herkkyys ym.mitenkään tule julki. Kirjoitetaan varmistellen ja mielummin rehvakkasti jne....


      • k/k
        kawe kirjoitti:

        ajattelin, mutta toisaalta keskusteluissa voisi olla enemmin sisältöä. (pohdiskelua, syvyyttä)
        Johtuuko siitä että kirjoittajat (minä myös)ovat arkoja ilmaisuissaan ettei oma raadollisuus, herkkyys ym.mitenkään tule julki. Kirjoitetaan varmistellen ja mielummin rehvakkasti jne....

        varmaankin puuttuu siksi kun valtaosa kirjoittajista on vielä työelämässä,palsta on lepo ja rentoutumis paikka.
        Ainakaan itse en oikein haluakkaan "raskasta" keskustelua rankan päivän jälkeen.


      • k/k kirjoitti:

        varmaankin puuttuu siksi kun valtaosa kirjoittajista on vielä työelämässä,palsta on lepo ja rentoutumis paikka.
        Ainakaan itse en oikein haluakkaan "raskasta" keskustelua rankan päivän jälkeen.

        että aihepiiri on niin heppoisen keveä? Minä olin olettanut että kaikki asialliset viestit johdatetaan omiin lokeroihinsa "sile ja sille" palstalle ja tänne jää vaan viestit joita ei ymmärrä kuin kirjoittaja itse:) (josko hänkään).

        Ei päätä huimaa keskustelun lennokkuus eikä happi lopu mietelmien syvyyksissä. Onhan tämä rentouttavaa.


      • k/k kirjoitti:

        varmaankin puuttuu siksi kun valtaosa kirjoittajista on vielä työelämässä,palsta on lepo ja rentoutumis paikka.
        Ainakaan itse en oikein haluakkaan "raskasta" keskustelua rankan päivän jälkeen.

        vielä kyytipoikaa


      • k/k
        Paloma.se.co kirjoitti:

        että aihepiiri on niin heppoisen keveä? Minä olin olettanut että kaikki asialliset viestit johdatetaan omiin lokeroihinsa "sile ja sille" palstalle ja tänne jää vaan viestit joita ei ymmärrä kuin kirjoittaja itse:) (josko hänkään).

        Ei päätä huimaa keskustelun lennokkuus eikä happi lopu mietelmien syvyyksissä. Onhan tämä rentouttavaa.

        omat aiheeni on hepposia,ei tee mieli avautua ja kertoa kaikkea.
        Puhun nyt vain omastapuolestani,jos joku haluaa palstalla avutua en minä häntä pilkkaamaan rupee.
        Omat viestini olen kyllä tajunnut,murre voi haitata jonkun muun ymmärtämistä.
        Sen verran olen selannut eri sivuja että tierän vakavien palstojen olevan olemassa,omalla koulutuksella niille ei ole asiaa,ainakaan minulla.


    • luulevat omien aloituksiensa olevan muiden aloituksia parempia ja käyttävät aikansa muiden kirjoitusten torpedoimiseen. Aluksi karttelin aloitusten tekoa sen vuoksi, mutta nyt voin tehdä aloituksen kun haluaisin jostain asiasta keskustelua. Ollaan rohkeita vaan eikä anneta kaikenmaailman hapan naamojen pilata hyvää keskustelufoorumia. Odotan tiettyjen henkilöiden aloituksia innokkaasti, tottahan on jo tullut tavaksi kunkin tapa kirjoittaa

      • Viimeisen lauseen piti olla, tottahan on jo tullut tutuksi kunkin tapa kirjoittaa


    • ,,,,,,,,,,,,,,,

      ,,,,,,,,,,,

      • s_s*

        ZZzzzzzzzzz? 14.02!


    • pelottaa :-/

      hui hui.

    • henrii

      pitäisi pelätä?

      • juttamutta

        palavasilmäistä sarviankelia jolla on häntä ja kuuma atrain jolla se tökkää sanansäilän ohessa arkaan paikkaan ;)


      • henrii
        juttamutta kirjoitti:

        palavasilmäistä sarviankelia jolla on häntä ja kuuma atrain jolla se tökkää sanansäilän ohessa arkaan paikkaan ;)

        on lutuisia ja hauskoja, sarvineen/atraimineen, murr, murr.


      • juttamutta
        henrii kirjoitti:

        on lutuisia ja hauskoja, sarvineen/atraimineen, murr, murr.

        sulla onkin sellainen rontti huumorintaju :DD ja hehkutat vaan lissää jos kipunoille pääset


      • henrii
        juttamutta kirjoitti:

        sulla onkin sellainen rontti huumorintaju :DD ja hehkutat vaan lissää jos kipunoille pääset

        omista näkemyksistä, yritän olla arvostelemasta, tai mollaamasta toisten näkemyksiä.


    • Kirjoitit: " ...ei tänne ilmesty enää mitään , mikkä innoittaa?"

      Taidat puhua nyt lähinnä omasta puolestasi, kun kirjoittelu on edelleen melko vilkasta...

      "Aatelepa ite" - keksi uusia aiheita:)

      Itse en ainakaan ole kokenut tänne kirjoittamista ja muiden kommentteja pelottaviksi - onkohan minussa jotakin vikaa??;DD

    • Otto-Vaan

      Kaikkiin voisi vastata juu ja ei.

      Kyllä minua jo pelottaa kirjoittaa, olen sitä varten
      hommannut kypärän ja siitä laitan visiirin suojaksi.
      Ettei enää jatkossa lyötäisi uusia leimoja otsaan.

    • Kaivanto

      Pelkään vain ampiaisia. Niitäkin ainoastaan kesäisin.

      Muihin kysymyksiin kai ei ole tarpeen edes vastata, kun tuohon ensimmäiseen vastaus oli kielteinen?

    • kuivalta naiselta

      Mikäs sähköjänis sinä oot ja kuka sut on pelästyttänyt?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1812
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1297
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      66
      638
    Aihe