Jyväskylän

naisista...

Tuossa aikaisemmin joku puhui naisista, joita pyörii ympärillä jos ylläsi on jokin tallin paita.

Saattaa olla mutta eipä tuota ilmankaan näkynyt juttu luistavan. Olin ystäväni kanssa ralleja katsomassa ja sunnuntai iltana kävimme keskustassa paikallisessa ruokapaikassa. Täyttä oli kuten arvasimmekin mutta nurkkapöytä näkyi olevan vielä miehittämättä. Siinä tilattuamme ja hetken syötyämme sisään ilmestyi pari kappaletta paikallisia naisihmisiä. Yhtään pöytää ei enää ollut vapaana, joten kaverini kohteliaisuuttaan kävi kysymässä tyttöjä samaan pöytään.

Nooh, tytöt istuutuivat mutta täytyy ihmetellä paikallisten naisten käyttäytymistä. Näkyy menevän sillä tavalla että kun kysytään niin vastataan...muuta ei puhuta. Mitä tahansa juttua yritimme heittää mutta ainoastaan kyllä tai ei olivat sanat mitä suusta irtosi. Esittely kyllä onnistui aluksi mutta siihempä se jäi.

Vaikea uskoa että em. asia on kovinkaan yleistä...vai onko?

12

981

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pate

Kyllä teillä on käynyt tilastotappio tai sitten vika löytyy peiliin katsomalla ja itsetutkiskelulla. Jos nämä kaksi olivat juuri ne paikallislehden mainitsemat ulkomaalaisia ihannoivat naiset!

• sama juttu

olen huomannut saman jutun - ravintelissakin usein paikallisten naisten kommentit jäävät yhteen tai kahteen sanaan, vaikka vikaa ei todistetusti ole omassa naamassa (makunsa silti kullakin)ja itse olen ollut yleensä selvin päin ja siististi pukeutunut käyttäytynyt kuten kuka tahansa muu.

näiden naisten perusteella saa paikallisista naisista todella ylimielisen ja luotaantyöntävän kuvan - tämä lähinnä huvittaa, koska eivät kuitenkaan ole "niin kauniita" että tähän ylimielisyyteen olisi syytä - ehkä heidän kannattais käydä jossain j-kylän ulkopuolella katsomassa onko maailmassa heitä kauniimpia ja muuten kiinnostavampia naisia, etteivät kuvittelisi itsestään niin paljon?

tämä ei koske kaikkia j-kylän naisia - mukaviakin on löytynyt - sellasia joilla vois ulkonäön puolesta varaa pitääkin sitä rimaa todella korkealla! onneksi näitäkin on!

olis tosi mielenkiintosta tietää, mitä noiden nirppanokkien päässä liikkuu, kai kuitenkin jotain?

• jälleen
        sama juttu kirjoitti:

olen huomannut saman jutun - ravintelissakin usein paikallisten naisten kommentit jäävät yhteen tai kahteen sanaan, vaikka vikaa ei todistetusti ole omassa naamassa (makunsa silti kullakin)ja itse olen ollut yleensä selvin päin ja siististi pukeutunut käyttäytynyt kuten kuka tahansa muu.

näiden naisten perusteella saa paikallisista naisista todella ylimielisen ja luotaantyöntävän kuvan - tämä lähinnä huvittaa, koska eivät kuitenkaan ole "niin kauniita" että tähän ylimielisyyteen olisi syytä - ehkä heidän kannattais käydä jossain j-kylän ulkopuolella katsomassa onko maailmassa heitä kauniimpia ja muuten kiinnostavampia naisia, etteivät kuvittelisi itsestään niin paljon?

tämä ei koske kaikkia j-kylän naisia - mukaviakin on löytynyt - sellasia joilla vois ulkonäön puolesta varaa pitääkin sitä rimaa todella korkealla! onneksi näitäkin on!

olis tosi mielenkiintosta tietää, mitä noiden nirppanokkien päässä liikkuu, kai kuitenkin jotain?

"- tämä lähinnä huvittaa, koska eivät kuitenkaan ole "niin kauniita" että tähän ylimielisyyteen olisi syytä"

Jos nainen on kaunis niin ylimielisyys olisi mielestäsi jotenkin hyväksyttävämpää???

• köh
        sama juttu kirjoitti:

sitäkö on kauniilla lupa olla ylpeä? Ei mieleen ole tullut, että ko. hiljaiset voivat myös olla ujoja?? Tai arkoja?

• see it
        jälleen kirjoitti:

"- tämä lähinnä huvittaa, koska eivät kuitenkaan ole "niin kauniita" että tähän ylimielisyyteen olisi syytä"

Jos nainen on kaunis niin ylimielisyys olisi mielestäsi jotenkin hyväksyttävämpää???

kulutat energiaasi - älä tuhlaa vaan ota kantaa tähän kysymykseen, jos tän otsikon alle vaivaudut.
        alkaa tympiä tää porukka joka nälvii ihmisten kirjotusvirheitä tai puuttuu sivuseikkoin!

ylimielisyys on vastenmielistä (samoin epäkohteliaisuus),olet sitten kaunis tai ruma - sinä teille mielipide!

• Kyllästynyt
        sama juttu kirjoitti:

äänekoskella kaikki akat on kuin hapannaamoja=( jyväskylässä mä ainakin juttelen kovasti neitojen kans ja ne ovat mukavia!! elekee puhuko paskoo..käykää äänekoskella ja puhukaa sitten vasta ylpeistä naisista..lieneekö sitten olleetkin just äänekoskelta ne jotka olette tavanneet?=) *uskoo ainaki* I HATE ÄÄNEKOSKI FOREVER!!

• hmm
        Kyllästynyt kirjoitti:

äänekoskella kaikki akat on kuin hapannaamoja=( jyväskylässä mä ainakin juttelen kovasti neitojen kans ja ne ovat mukavia!! elekee puhuko paskoo..käykää äänekoskella ja puhukaa sitten vasta ylpeistä naisista..lieneekö sitten olleetkin just äänekoskelta ne jotka olette tavanneet?=) *uskoo ainaki* I HATE ÄÄNEKOSKI FOREVER!!

...miehessäkin jotain vikaa...

• paikallinen

Paikalliset naisihmiset tuskin lähtevät keskustan ravintolaan
      syömään ralliviikonloppuna. Kyllä he tietävät, että tungosta on.
      Rallituristeja he olivat.

• naisista...

Kerroin muuten kokemuksestani eräälle tuttavalleni, joka on kylläkin kotoisin lievestuoreelta mutta asunut J-kylässä vuosikausia.

Hänen kommenttinsa oli että J-kylässä on suoranainen rikos mennä puhumaan tai kyselemään mitään ventovierailta....itse ihmettelin vain sitä että miksi tulivat pöytään jos istuvat tuppisuina. Meillä päin on tapana puhua ihmisten kanssa.

Enkä halua missään nimessä yleistää mutta vähissä on nämä ylistävätkin kirjoitukset...

• Joke
        naisista... kirjoitti:

Kerroin muuten kokemuksestani eräälle tuttavalleni, joka on kylläkin kotoisin lievestuoreelta mutta asunut J-kylässä vuosikausia.

Hänen kommenttinsa oli että J-kylässä on suoranainen rikos mennä puhumaan tai kyselemään mitään ventovierailta....itse ihmettelin vain sitä että miksi tulivat pöytään jos istuvat tuppisuina. Meillä päin on tapana puhua ihmisten kanssa.

Enkä halua missään nimessä yleistää mutta vähissä on nämä ylistävätkin kirjoitukset...

Homman nimi on se, että Jyväskylä on vireä opiskelijakaupunki, joten kyllä se läppä lentää täällä ihmisillä niin tuttujen kuin tuntemattomampienkin ihmisten välillä. On p-puhetta sanoa, että täällä on vaikea puhustella vieraiden kanssa. Jos muutama ihminen ei suostu sinulle puhumaan, niin voit syyttää siitä pärstäkerrointasi, ralliharrastustasi, vaikka näitä kyseisiä hiljaisia naisia, mutta näin yleensäkin ottaen: olet väärässä.

• Jyväskylästä juu

jyväskyläläinen nainen joutuu niin monen junttihyökkäyksen uhriksi, että monen käytös kyseisenä viikonloppuna voi olla tavanomaisesta poikkeavaa. Tuskin on mitään henkilökohtaista ollut kyseessä.

Mun mielestä Jyväskylä on yksi harvoista keskisuurista kaupungeista, joissa ventovieraalle ihmiselle puhuminen on sallittua. Kaupunki on täynnä ihan lepposaa porukkaa. Rallit/rallikansa vaan eivät kaikkia jaksa kiihottaa.

• RenttuReiska26

sunnuntainahan kaikki ovat hiukan kohmelossa ja oletkos kohmelossa suplikeimmillasi itse..vai olitko kenties itse kupilla ja ne gimmat selvinä? ei täällä kukaan selvänä mitään puhu..=) itse kyllä uskallan avata suuni selvänä..mutta jos yleinen käytäntö on se et vain päissään puhutaan niin miksi itsekään avautua? kohmelossa olen minäkin arka..en paljon kämpästä poistu=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      28
      2849
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2641
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      26
      2353
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1483
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1173
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe