CHAT-HUIJARI ?

kokenu

Kuinka paljon on täällä naisia joita miehet on hyväksi käyttäneet chat tapaamisten aikaan?
Minä olen menettänyt tyhmyyksissäni yhdelle miehelle n.400 euroa ja puh.ajat päälle
ja toiselle joka ei ole suomalainen 60 euroa?
-Onko tämä tavallista, vai olenko helposti huijattavissa???

24

3890

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luulen

taidat olla helposti huijattavissa. Pitäisinpä raha-asiat visusti taka-alalla suhteen alkuvaiheessa. Jos alkumetreillä toinen alkaa kertoa säälittäviä tarinoita yllättävästä akuutista rahapulastaan, joka pian korjautuukin kenties, lähtisin kävelemään koko suhteesta... jos heppu sitten on niiiin ihana, ettei malttaisi lähteä, surkuttelisin vaan kaverin huonoa tuuria, puhumatta omista raha-asioistani mitään. Ja suoraan lainakysymykseen on helppo vastata h e t i ei!

• sakotetaan

Oikeastikkos kehtaat edes kertoa, että olet langennut shätin satuihin?

Ulkona on elämää, shätissä vain mielikuvitusta!
      Toivottavasti olet oppinut kokemuksestasi!

Näitä vastaavia varmaan monia, mutta täytyyy sanoa, että jäitä hattuun ja ymmärrystä elämään!
      Shät ei ole sitä!

T.MC

• -kiitos-

OPPIA IKÄ KAIKKI ! oLKAA VIISAAMPIA , ÄLKÄÄ LANGETKO SAMAAN KUIN MINÄ!
        JOTTA TUOTA OLISI KAIKILLE PARASTA VOISIN ILMOITTAA HUIJAREIDEN NIMET, MUTT EN TEE SITÄ.
        vAIKKA ISOLLA KIRJOITAN,EN HUUDA, EN VAAN JAKSA cAPS LUKKIA KÄYTTÄÄÄ!
        oLKAA VIISAMPIA ku mä!!!!

• Sivusta_seurannut

Siis jokainen joka sättäilee, uskoo jotakin. Tunne erään melkoisen fiksun ihmisen joka nauroi viesteille. Nyt hän asuu yksin, ukko juo päätoimisesti ja lapset ovat heitteillä.

Siis jos saat kerran päivään kymmenen tarjousta seksistä, rahasta, maineesta .. jossakin vaiheessa alat uskoa.

Eräs nainen ehdotti seksiä kuppilassa, sanoi ettei se meinaa mitään jos mies ei tiedä. Minä totesin että meinaa, sinä tiedät, seuraavassa riidassa toteat "saan minä muiltakin"

Siis ei tyhmä ole se joka tunnusta tyhmyytensä vaan se joka luulee ettei ole tyhmä.
        La Rochefoucauld totesi että meitä on helppo pettää silloin kun luulemme olevamme muita viisaampia.

Siispä kaveri joka kuvittelee ettei usko sätin satuja ja uunottaa tyhmiä, oikeasti uskoo olevansa fiksumpi kuin ne uunotettavat ja siis nielee itse tekemänsä koukun.
        Elikkä, jos uskot ettet usko, olet ansassa. Jos myönnät menneesi ansaan, et siinä enää ole.

Itse en usko että kukaan voi käyttää tunteja päivässä vuosien ajan tähän ilman että menettää todellisuuden tajunsa. Tuntuu mahtavalta kun miljoona miestä / naista ilmoitta haluavansa naida. Se että ne ilmoittavat miljoonalle ei heti tule mieleen. Jopa meikäläinen menee sekaisin kun kolme kaunista muijaa tulee tunnin välein pyytämään. Ota siihen sitten tavan tallaaja. Saattaa nousta päähän.

• kknainen

ehkä oot huijarttavis. mietippä näin
      , jos et tunne niin annakko rahaa ?? vaa jos halluut tutustuu nii ookko valamis maxaan??? jos niinku jäläkimmäistä niin kuka huijjas ja ketä???

• pekkapj

siis onko ees totta mä en muuta kun kunniani erään sherffin takia

• kknainen

oot huijjattavis, kukkaan normaali halluu huijjatux, kävix näin jot ihastuit sättiääneen??jutskasit

• pekkapj

siin olet oikeessa huijareita täynnä

• sivusta tarkkaillut

Pieniä ovat nuo summat...

• naisissakin

Olen kuullut juttua, että joku nainen on kiristänyt mieheltä rahaa ja pikkusummasta ei ole kyse.

Minua itseäni on huijattu muttei rahallisesti, en ole niin tyhmä, että lainaisin kellekkään. Mies tuli käymään luonani, pidin 3 päivää häntä kuin herraa pappilassa, hän lähti kotiin Senkin jälkeen juteltiin ja kaikki oli OK. Yhtäkkiä hän katosi kuin pieru saharaan?? Piti näet tavata hänen luonaan viikonloppuna, yhteydenpito lopahti edeltävänä sunnuntaina. Ei uskalla tulla omalla nikillään sättiin.Luulen, että on vaihtanut nikin. Epäilen, että oli muitakin naisia kierroksessa ja pelkäsi jäävänsä kiinni tai jotain muuta salattavaa elämässään. Sen tiedän varmasti, ettei kotona ollut naista. Vaan eipä tuo minun maailmaani kaatanut, hyvä kun näytti kyntensä jo alussa eli oman tyhmyytensä. Rehellisenä miehenä olisi kertonut asian minulle, kai oli huijari.

• edes riittäisi noin

pienet summat:/ minulla meni varmasti 3 tonnia... oikeastaan en edes uskalla laskea:(

• ja Rehellisyys...siinnä kolme R-kirjaninta.

Ei ole tyhmyyttä tulla huijatuksi, tymyys ja sydämmettömyys asuu henkilössä, joka käyttä toista häikäilemättömästi hyväkseen. Oli kyseessä rahallinenhuijjaus tai rakkaudessa huijaus, aina se sattuu ja viiltää huijatuksi tulleen sydäntä, mutta uskon vahvasti, "sen minkä teet toiselle, saat sen moninverroin itsellesi".

Rehellisyyteen kasvatetun ihmisen huijaus on mielestäni helpointa, hän luottaa siihen, että toinenkin toimii samalla tavalla vilpittömästi. On vaikea muuttaa omia tyylejään ja ajatuksiaan ...mutta tämänpäivän yhteiskunnassa on kyseenalaista luottaa juuri mihinkään. Pieni varauksellisuus on jopa tervettä.

Turha kuitenkin soimata itseään, huijatuksi tulleen...ottaa sen oppina, oli sitten mies tai nainen. Ja jos rakkaudenkaipuu on...miksi tyytyä epätäydellisiin, turhamisiin kliseisiin, kun voi saada ymmärtävää, avointa, puhdasta rakkautta, ilman vilppejä? Rakkaus asuu meissä kaikissa ja se joka vähiten sitä hakee, hän suuremman onnen löytää. Sillä rakkaus ei tarvitse suuria tekoja, ei makeita puheita, ei suuria rahapusseja...se koostuu hyvin pienistä onnenjyväsistä....Se on kuin ohranjyvä...pienestä jyväsestä nusee sisukkaasti kaunis ja tuottoisa...Semmoinen on miusta rakkaus.

Halikaamme toisiamme, joita hyväksi käytetty...siitä saamme voimaa..nousta jaloillemme ja kukoistaa yhä kauniinpina ja vahvoina ja viisastuneina :) Senju

• myös takkiin saanut

Näin haluan uskoa, että vilpittömyys maan perii. Kantapään kautta tulee se paras oppi, karvaskin. Sopivasti varuillaan, mutta aina siihen ihmisessä parhaaseen luottaen. Tämä oppi on tullut osakseni. Tyhmä on se, joka toistaa samoja virheitä, viisas oppii kerrasta:)

• Saman asian huomannut

Kiitos kun asian toit esille hyvällä tavalla.On ollut luonani chatmies ja hyvin *pidetty*.Yllätys oli iso kun ei ole aikaa enää nähdä ja varmaan on toisia naisia hänellä. Toivottavasti tulee onnelliseksi kun kiertää näin ja itse lopulta pääsin tosi vähällä.Vain hän itse saa vamman itselleen kun tekee niin.

• Oma vika

Olet väärässä kun sanot ettei ole oma vika jos tulee huijatuksi... ONHAN SE ! Miten voi chatissa tai vastaavassa olla niin sinisilmäinen että antaa toisen huijata itseään ja vielä menettää rahaa.

Netti on pelkkää huijausta. Ja suurin osa seuran hakijoista täysi huijareita. Täällä on helppoa olla minkälainen haluaa, esittää roolia.

Tyhmä saa syyttää ainoastaan itseään, jos joutuu huijauksen kohteeksi.

• Sinisilmäinen nainen

On meitä liikaakin varmasti siellä chatissa, joita on sinisilmäisyyksissämme päässyt joku huijaamaan ja pahan kerran.

Mun kantaan iski huijarin lisäksi samassa paketissa tosi hyvä valehteljia.

Siinä meni vuoden aikana niin puheluihin rahaa (n80€/kk) ja sitten hermot ja turhaan kotona olemiset. Vielä sen lisäksi luulin että olen paatunut ja alkoholistikin, mutta onneksi kaikki selkisi ja nyt kaikki on kohdallaan.

Sille tyypille en enää suurin surminkaan anna puhelin numeroani, enkä missään nimessä anna tietoa olinpaikastanikaan.

Kunhan vaan voisin tiedottaa naisille chatissa kuka se huijari on, mutta se ei ole niin helppoa kertoa umpirakastuneelle, minkälainen se tyyppi on. Rakastunut ei kuuntele mitään eikä usko, vaikka kuinka toteen näyttäisi.

Toivon vaan, että jokainen sen huijarin huijatuksi tullut uskaltaisi tulla kysymään (jos tietää minusta) millainen se mies on... Kerron mielelläni kokemukseni siitä miehestä...

• kuin luottavainen

Meitä on sätissä niin monenlaisia. Ikävää kuitenkin, että joukossa on hyväksikäyttäjiä tavalla tai toisella.

Helposti ihastuu, jos antaa mielikuvitukselleen vallan. Kukapa ei haluaisia tuntea onnea ja iloa. Siinä sitten elät odotuksen ja ikävän ihanissa kiemuroissa.

Ajan myötä sitä kuitenkin oppii huomaamaan missä mennään. Jo toisen huolimattomuusvirheistä sätissä saatat tehdä oikeita johtopäätöksiä.

Netissä solmitaan kaikenlaisia tuttavuuksia ja säntäillään kuka kenenkäkin perään. Kesälomakin vietetään monen eri ns. sättiystävän luona.

Se on edullinen loma saada ilmainen yösija, ruoka ja ehkä vielä lemminleikit kaupan päälle. Aamulla on hyvä jatkaa seuraavan luokse. Sitä vaan ei tullut lähtijä ajatelleeksi, että hän polttaa sillat takanaan -toivottavasti ikuisesti.

Eipä ole onneksi kaikki vietävissä. Ja te jotka hiukkaakaan epäilette, jättäkää Hänet mielestänne. Säästyy oman arvon tunto ja isot itkut. Kaunista kesää kaikille.

• Sivusa seurannut
        kuin luottavainen kirjoitti:

Meitä on sätissä niin monenlaisia. Ikävää kuitenkin, että joukossa on hyväksikäyttäjiä tavalla tai toisella.

Helposti ihastuu, jos antaa mielikuvitukselleen vallan. Kukapa ei haluaisia tuntea onnea ja iloa. Siinä sitten elät odotuksen ja ikävän ihanissa kiemuroissa.

Ajan myötä sitä kuitenkin oppii huomaamaan missä mennään. Jo toisen huolimattomuusvirheistä sätissä saatat tehdä oikeita johtopäätöksiä.

Netissä solmitaan kaikenlaisia tuttavuuksia ja säntäillään kuka kenenkäkin perään. Kesälomakin vietetään monen eri ns. sättiystävän luona.

Se on edullinen loma saada ilmainen yösija, ruoka ja ehkä vielä lemminleikit kaupan päälle. Aamulla on hyvä jatkaa seuraavan luokse. Sitä vaan ei tullut lähtijä ajatelleeksi, että hän polttaa sillat takanaan -toivottavasti ikuisesti.

Eipä ole onneksi kaikki vietävissä. Ja te jotka hiukkaakaan epäilette, jättäkää Hänet mielestänne. Säästyy oman arvon tunto ja isot itkut. Kaunista kesää kaikille.

Lainaus "Helposti ihastuu, jos antaa mielikuvitukselleen vallan. Kukapa ei haluaisia tuntea onnea ja iloa. Siinä sitten elät odotuksen ja ikävän ihanissa kiemuroissa."

Siis tässähän kyse on todellakin siitä mitä toisesta kuvittelee, ei ole kenenkään tutun kertomusta, ei mitään.

Jos siis haluat rakastaa, kaveri joka ei sano sanaakaan sanoo kaikkeen kyllä.
        Oletko hetero? ei vast -> ihanaa, on.
        Oletko rikas ? ei vast -> ihanaa, on.
        jne.
        Kun saa luoda rauhassa haavekuvan, tyyppi on varmaan mahtava.

.

• kiinnostaisitietääjos

Kerro, kuka on nimimerkki....

• Terve nainen40+

Ei ole ole huijjauksella rajaa.

Ihastuin harhaan. Juttelimme chätissä, näimme kuvamme. Soittelimme ja ihastuimme.

Totuus iski silmille kuin jäinen sade. Kuva oli 5v vanha, siis valhetta sekin. Herra esitti normaalia elämää esittävää ihmistä. Hän tiesi suhtautumiseni alkoholiin. Käytän itse harkiten mutta en ole alkoholikielteinen. Kun kohtasimme, hän oli juopunut vahvasti. Epäröin jo sillon, teinkö virheen? 4 vrk olimme yhdessä ja 4vrk tämä mies joka kertoi olevansa ongelmaton, olikin alkoholisti ja käyttäytyminen humalassa oli agressiivistä jopa hyökkäävää. Opin, en koskaan enää tapaa chätistä miestä, en koskaan enää usko kirjoituksia, en koskaan enää myöskään luota kuviin.
      Tuo oli kolmas henkilö jonka tapasin. Ensimmäinen miestuttavuus käytti hyväksi monella tavalla rahallisesti ja rakkudessakin. Toinen rimpuili avioeronkriiseissä ja kolmas, tulikin yllä. Keski-ikäiset miehet, voi voi ongelmien vyyhtiä. Uskon nyt "siskoja" siirryn terveempään ikäryhmään.

• aika sievän

summan rahaa, lainaten hyvässä uskossa naiselle joka pyörii hyvinkin tiuhaan tän foorumin chäteissä. Uusi uhri löytyy vähän väliin, riippuen vähän siitä kuinka kauan höytyy toisesta. Tekis todellakin mieli laittaa nimimerkki tänne ja vaik todisteet menetetysitä varoista, jota muuten ihan sinisilmäisesti kerrottu maksetun takaisin. Sekin ihan "rehellisesti" myös täällä Suomi24 chatissa... :-)
      Ei todellakaan kannata luottaa porukkaan jota täällä pyörii, hyvän mittarin sa siitä miten addiktoitunut joku on chättiin. Eli miten useammin näkyy pärstä listoilla niin sen suuremmalla syyllä kannattaa välttää.

• PJJJKK

nänäin on.. 24 7 chatissa, kuten eräät kirkko chatissa.. välttäkää kuin ruttoa.. tosin hänellä 100 nikkiä vähintään käytössä ja ''verkko'' auki kaikilla.. phishing phishing.. kuvottava hahmo.

• taidantuntea,,

Koala puussa yksi nimimerkeistään... vai?

• Hyvin tavallista! Varoitan miehistä jotka käyttävät englantilaisia nimiä. Heidän tarinat ovat samankaltaisia. Sanovat asuvansa Amerikassa ja myös talo Englannissa. Leskiä, perinnyt paljon rahaa, valtava oma yritys tai jokin yrityksen johtaja. Kuvat missä komea mies on upealla paikalla, esim. lännen kartanolla,ulko juhlissa missä näkyy luxus autoja. Sanovat että matkustavat paljon töitten takia ja aina ovat liittyneet Afrikkaan. Sanovat lähtevänsä toimittamaan työasioita Afrikassa ja siellä sitten tapahtuu esim. ryöstö, onnettomuus tai joku vastaava hätätilanne. He ovat sitoneet naisen tunteellisesti kun olisi jo aviopari vaikka eivät ole tavanneet. Tämän onnettomuuden tapahtuneen jälkeen he pyytävät hätäänsä rahaa! Älkää menkö tähän lankaan! Vuosia sitten näin ohjelman DR:Phil jossa varoitettiin näistä miehistä jotka kuullema istuvat Afrikassa ja petkuttavat naisia. Kuvat on varastettu netistä ja ne henkilöt jotka ovat kuvissa eivät voi saada takaisin kuviansa! Mitä enemmän he kestulevat pohjoismaisten naisien kanssa sitä enemmän he oppivat. Voivat esim. kertoa suomalaiselle naiselle olevan Nokialla töissä taikka jotain vastavaa. Nämä tyypit kiertävät kaikilla treffisivuilla ja myös Facebookissa. Varokaa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3623
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2304
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1539
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1342
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1285
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe