hyi hyi tuhma minä

blondi-72hki

Eilen tytär tyhjensi astianpesukoneen ja sanoi siitä minulle ja olin vaan sanonut että joo mä täytän sen kohta.

Kului aikaa kun likka meni katsomaan ja huudahti "Äiti,sä et sit täyttänyt konetta vaikka siitä sulle sanoin ja vastasit joo!"

Nauroin ja pyysin anteeksi en nimittäin ollut kuullut kun täytin samalla kryptoja;)

Meillä työnjako koneen täytössä eli se homma kuuluu mulle koska inhoon tyhjentämistä ja tytöt tyhjentää koska he inhoavat täyttämistä.

Aurinkoista lauantaita!

4

732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä Äiti Joka Rakastaa Lapsia

      Aika naseva läppä, hihhii!!! Munkin lapset kerran sanoivat pari juttua. Oli tosi hauskaa, aina jaksaa yllättää kun ne osaakin sanoa juttuja. Ja vielä ääneen!

      • blondi-72hki

        vaikka ei hervotonta ollutkaan niin usein jo se äänen paino ja sävy tekee lapsen tai teinin sanomisesta hauskan jutun ;>


      • että kun keksit
        blondi-72hki kirjoitti:

        vaikka ei hervotonta ollutkaan niin usein jo se äänen paino ja sävy tekee lapsen tai teinin sanomisesta hauskan jutun ;>

        miten me muut lukijat ymmärrämme ja voimme käsittää sinun lastesi äänenpainot ja sävyt, niin jatka toki kirjoitteluas. sitä ennen...käsitä ny et ei ne teidän sävyt kanna tänne lukijoille!! :O :O

        Kerroppa onko tämä hauska ja jotenkin erikoinen letkautus: Meidän tyttö 13v sano tänään, "kato kärpänen ikkunassa" ????


      • blondi-72hki
        että kun keksit kirjoitti:

        miten me muut lukijat ymmärrämme ja voimme käsittää sinun lastesi äänenpainot ja sävyt, niin jatka toki kirjoitteluas. sitä ennen...käsitä ny et ei ne teidän sävyt kanna tänne lukijoille!! :O :O

        Kerroppa onko tämä hauska ja jotenkin erikoinen letkautus: Meidän tyttö 13v sano tänään, "kato kärpänen ikkunassa" ????

        äänenpainot palstalle välity.

        Vai kääpänen ikkunassa jaa-a en tiedä kun en ollut näkemässä katsomassa kuulemassa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 191
      2393
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2144
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      186
      2063
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1712
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1267
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      6
      1225
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1205
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      16
      1198
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1098
    Aihe