Rakkauttako tämä

Kuumia väreilyjä
helliä suudelmia
rappukäytävän uumenissa
nuoruuden hurmassa.

Olin onnellinen
sydämeni kiitollinen
hehkuin kuin tulen liekki
poltin kaiken mikä tielleni ylti.

Rakkauttako tämä
vai suurta ihastusta
rakkausko sai minut
hullaantumaan
kehoni värähtelemään
kuuman tuulen puhaltamaan
vasta sydämeeni pysähtymään.

Huusin tähtitaivaalle
tuiki meille
oi tuiki tähti kirkkain
valaise tie
anna hänen olla mun rakkain.

Sanoin auringolle
lämmitä meitä
oi aurinko armain
anna valosi
luo lämpösi meihin parhain.

Rakkauttako tämä
kysyn sydämeltäin
pitkää, kestävää rakkautta
sitäkö tämä on
sinä siinä ja minä tässä!?

11

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakkautta on..
      sanasi sen sanoo..
      sydämesi sykkii..
      kehosi sen kertoo..
      sydämesi sille sykkii..
      rakkautta..
      se on.

      • voi kiitos, ihanaa, sinä sen sanoit, rakkauttahan se on. :)

        Sydän sykkii sillai
        keho reakoi tälläi
        rakkautta janoten
        kuin myös saaden ja antaen

        rakkauttahan se silloin on
        kiitos runosesta joka kertoi sen. :)


    • *Rakkaudenlahja*

      tuo mutta sen kestävyys ja rakkauden riittävyys sun täytyy siihen saada vastaus sydämeltäs.Osaat tuoda esille tunteet ja se on hieno taito josta voit olla onnellinen :)
      Hyvin kauniin rakkausrunon kirjoitit.Tämä kyllä toi hyvää mieltä iltaani.Sydämellinen kiitos ja ihanan illan jatkon toivotus!

      • Kyllähän sitä rakastutaan, mutta rakkauden kestävyys on tietenkin toinen juttu.
        Usein rakkaus aikanaan haalistuu, tai ei ehkä pysy yhtä kiihkeänä vuosikymmeniä,
        mutta kiintymys ja yhteenkuuluvuus, sekä yhteen kasvaminen tunne saattavat olla
        luja side, ettei kaipaakaan enää sitä tulista tunnetta joka oli alkuvuosina.

        Niin, tätä varmaan tarkoitit? Kiitos kun huomioit runoni, hyvää yötä, nukutaan hyvin.


      • *Rakkaudenlahja*
        diinaliin1 kirjoitti:

        Kyllähän sitä rakastutaan, mutta rakkauden kestävyys on tietenkin toinen juttu.
        Usein rakkaus aikanaan haalistuu, tai ei ehkä pysy yhtä kiihkeänä vuosikymmeniä,
        mutta kiintymys ja yhteenkuuluvuus, sekä yhteen kasvaminen tunne saattavat olla
        luja side, ettei kaipaakaan enää sitä tulista tunnetta joka oli alkuvuosina.

        Niin, tätä varmaan tarkoitit? Kiitos kun huomioit runoni, hyvää yötä, nukutaan hyvin.

        sitä tarkoitin.Alussa on niin tulista rakkautta mutta myöhemmin pelkästää sitä ei välttämättä tarvii.Ajan myötä voi toisen kanssa lähentyä paljonkin.Kaksi lintua on kuin yksi jotka liitää yllä maan.Jos toinen tulisi hylätyksi ei voisi lentää toinenkaan.


      • *Rakkaudenlahja* kirjoitti:

        sitä tarkoitin.Alussa on niin tulista rakkautta mutta myöhemmin pelkästää sitä ei välttämättä tarvii.Ajan myötä voi toisen kanssa lähentyä paljonkin.Kaksi lintua on kuin yksi jotka liitää yllä maan.Jos toinen tulisi hylätyksi ei voisi lentää toinenkaan.

        Meillä oli jokunen vuosi sitten undulaattipariskunta.
        He rakastivat toisiaan silminnähtävästi, suukottelivat orrella päivät pitkät.
        Heillä oli oma huone (häkin luukku auki) jossa saivat lentää vapaasti.

        Meillä oli myös kissa (vieläkin sama) "joka piti linnuista".
        Kerran huoneen ovi unohtui auki ja kissa pääsi "lintulaan"
        ja sai poikalinnun hampaisiinsa. Lintu eli noin neljä tuntia ja
        morsio vikisi orrella onnettoman näköisenä. Vieläkin puistattaa,
        itkin poikani kanssa (kenen lintu oli) koko illan vuolaasti.

        Ostimme välittömästi uuden sulhasen, mutta tämä morsio ei huolinut uutta,
        vaan lensi aina toiselle orrelle jos sulho yritti lähennelle.
        Lopulta lintu lopetti syömisen ja kuinka surullista kuoli pois.
        Myimme sulhon hyvään perheeseen.

        Sitä vain halusin kertoa linnuista, kuinka todellakaan, jos toinen ei lennä,
        niin ei lennä toinenkaan. :( Se on rakkautta ja suurta sellaista. :)


      • *Rakkaudenlahja*
        diinaliin1 kirjoitti:

        Meillä oli jokunen vuosi sitten undulaattipariskunta.
        He rakastivat toisiaan silminnähtävästi, suukottelivat orrella päivät pitkät.
        Heillä oli oma huone (häkin luukku auki) jossa saivat lentää vapaasti.

        Meillä oli myös kissa (vieläkin sama) "joka piti linnuista".
        Kerran huoneen ovi unohtui auki ja kissa pääsi "lintulaan"
        ja sai poikalinnun hampaisiinsa. Lintu eli noin neljä tuntia ja
        morsio vikisi orrella onnettoman näköisenä. Vieläkin puistattaa,
        itkin poikani kanssa (kenen lintu oli) koko illan vuolaasti.

        Ostimme välittömästi uuden sulhasen, mutta tämä morsio ei huolinut uutta,
        vaan lensi aina toiselle orrelle jos sulho yritti lähennelle.
        Lopulta lintu lopetti syömisen ja kuinka surullista kuoli pois.
        Myimme sulhon hyvään perheeseen.

        Sitä vain halusin kertoa linnuista, kuinka todellakaan, jos toinen ei lennä,
        niin ei lennä toinenkaan. :( Se on rakkautta ja suurta sellaista. :)

        jonka kerroit.Linnut ovat usein sellaisia että jos puoliso kuolee ei toinen elä kauaa.Kun miettii vaikka joutsenia niin yksi pariskunta elää koko elämänsä yhdessä.Meidän ihmisten ois hyvä ottaa oppia linnuista.Se on suurta rakkautta.


    • Mysteriet

      Voi taivas!

      • Ei monta sanaa, mutta paljon puhuvaa.
        Jos noin paljon pidit runostani,
        kiitän mitä lämpimimmin sanoistasi.


    • lindalinda1

      Jos tuo ei ole rakkautta, niin ei sitten mikään.

      Mahtava latauksin täytetty runo Sinulta.

      • kiintymys kulkevat käsi kädessä.

        Ensivuodet henkeäsalpaavan palavaa rakkautta
        seuraavina vuosina pystyy jo hengittämään
        lämmintä yhteenkuuluvaisuutta
        sitten seuraa monivuotinen kiintymys
        ja loppuhuipennoksi huomaa jopa uudelleen rakastuneen.

        Tosin on sitten niitäkin tapauksia, jotka sanovat "kasvoimme erilleen".

        Lämmin kiitos Lindalein, kun kävit tänne sanasi jättämässä. :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe