Mun lapsi osaa puhua. Oikeesti. Tänäänkin se puhui. Pistäkääpä paremmaksi!
Arvaatkaapa mitä?
9
936
Vastaukset
- blondi-72hki
meidän tyttö osaa nostaa ja laskea auton nosturin ja vielä sammuttaa siitä valotkin kuten teki äsken ja uskalsi seistä siinä päällä samalla wau kukas nyt laittaa paremmaksi
- Äippäliini
Ei kyllä varmaan kukaan. Tuo oli jo sen tasoinen suoritus. Ehdottomasti sun kantsii laittaa se jatko-opintoihin yläasteelle.
- blondi-72hki
Äippäliini kirjoitti:
Ei kyllä varmaan kukaan. Tuo oli jo sen tasoinen suoritus. Ehdottomasti sun kantsii laittaa se jatko-opintoihin yläasteelle.
ois ite tuota hokannutkaan kiitti
- osasi
puhua jo 15 vuotta sitten. :D)))
- blondi-72hki
jo alle vuoden ikäisinä lähes kaikki samoin kävelemään aikaisin ;O)
- kasvitiedettä?
blondi-72hki kirjoitti:
jo alle vuoden ikäisinä lähes kaikki samoin kävelemään aikaisin ;O)
emillä?
- tosi hyvä
kasvitiedettä? kirjoitti:
emillä?
veto!!!! :D :D :D
- blondi-72hki
kasvitiedettä? kirjoitti:
emillä?
tuo oli silkka vahinko ja kirjoitusvirhe;>
- blondi-72hki
tosi hyvä kirjoitti:
veto!!!! :D :D :D
En nimittäin aikaisemmin virhettäni huomannut ;O)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235528Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891918Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1201084
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60825- 72801
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714