Voisiko miehelläkin olla kaksi sormusta eli hänkin saisi vihkisormuksen kihlasormuksen kaveriksi...?
Kaksi sormusta
7
3322
Vastaukset
- Ukkomies
Miksei voisi olla. Saahan sormuksia ostaa niin paljon kuin lompakko ja sormet antavat myöten.
- tiia
moni tekee nykyään noin et molemmat saa sormuksen naimisiin mentäessä, just mun kaveri meni naimisiin viime kuussa ja ne hankki molemmille. onhan se kiva et on miehelläki joku merkki siitä et naimisissa ollaan... :)
- PTO
kun emme olleet sekunttiakaan kihloissa ja kun en työni takia voi pitää sormusta on se yksi ja ainoa ollut kaapissa jo reilut 30 vuotta ja yhtään se ei ole liitoamme heikentänyt, välillä vain tuntuu että varatulla on esim tansseissa vientiä kun se on niin että kun on varattu niin se ei jälkeenpäin perään huutele eikä siitä ole vaivaa kun on toisen oma. Sormus ei ole mikää merkki siitä ettemme toisiamme rakastaisi.
- vaimo
Minä halusin ostaa omalle miehelleni toisen samanlaisen sormuksen avioliiton symbooliksi.
- mies jonka ympäriltä tuolit...
Niin, itellä on sekä kihla-, että vihkisormus. Itse halusin näin ja vaimokin oli vaan mielissään. Se miksi halusin oli että alttarilla kumpikin antaa toisilleen jotain liiton merkiksi ja tokihan siitä kiinnostuneet heti näkee että on "koskematon" :)))
- Minna
Mun työkaverilla (mies) on molemmat sormukset ihan niin kuin vaimollaankin. Ja mun mielestä se on todella hienoa.
- rouva V
Meillä molemmilla on sekä kihla- että vihkisormus ja molemmilla täysin samanlaiset. En näe asialle mitään estettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805029
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734668Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv832917Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232384Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska201760- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131415- 1851318