Yaris Verso käyttökokemuksia

Eve

Kertokaa omia käyttökokemuksia Yaris Versosta.ajattelin kipakkaa kaupunkiautoa vm.2001 1.5 Yaris Verso.Vai pitäisikö suosiolla ostaa Corolla Verso?

5

1038

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toi ota

Voin suositella sinulle ko. autoa. Mukava ajaa,
      runsaat muunneltavat tilat. Luulisi ajavansa suuremmallakin autolla. Monikäyttösempi se on kuin Corolla.

• Pasi

Minä 192/120, vaimo ja lapset 1v ja 3v (turvaistuimet), saksanpaimenkoira 12v tavaraa, suhteellisen mukavasti pitkiäkin matkoja....

Ostan vielä toisenkin!

Tällä kropalla ei edes kaikissa kalliissa autoissa viihdy...ainakaan se joka istuu kuskin takana!

• ...

Tilat noissa autoissa ovat eri tyyppisiä, eli tilatarve ratkaisee sikäli. Mutta kannattaa huomata, että Corolla on huomattavasti tukevampi, hiljaisempi, laadukkaampi olemukseltaan ja uutena siinä on mm. ilmastointi vakiona joka täytyy melko kalliilla ostaa erikseen Yarikseen. Hintaero autoilla ei ole suuri. Itse valitsisin Corollan noista, mutta mm. työkaveri päätyi juuri Yarikseen juuri kuutiomaisen tilan vuoksi. Huonoina puolina on tullut esiin jousituksen kovuus ja melutaso.

• Lauri

Minäkin olin ostamassa Yaris Versoa mutta päädyin kuitenkin Corollaan. Yaris on mielestäni kallis siihen nähden mitä sillä rahalla saa. Yaris on meluisa ja sivutuuliherkkä, sillä ei viitsi ajella pitkiä matkoja. Olisin itse ostanut erään toisen merkkisen auton mutta appiukko ei olisi sen jälkeen puhunut minulle enää mitään :) joten valitsin pienemmän pahan ja ostin Corolla Verson. Corolla muistuttaa jo enemmän autoa.

• Eve

Kiitos kaikille vastauksista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      70
      4505
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      119
      3412
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      35
      1958
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      88
      1202
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      93
      965
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      922
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      827
    Aihe