Hi,
Tietääkö joku, miten kulkee "feeder"-bussi Heustonin ja Connollyn välillä. Meneekö se läpi yön?
Tässä bussissa kelvannee rambler-ticket -bussilippu?
Kiitos vastauksista.
Heuston - Connolly
Ryanairisti
2
647
Vastaukset
- Luas
Minulla ei ainakaan ole mitään tietoa tuollaisesta bussista enkä pikaisella etsimiselläkään löytänyt mutta ainakin LUAS kulkee tuota väliä. Siinä ei tosin Rambler kelpaa eikä kulje läpi yön. Lisätietoja löytyy http://www.luas.ie
- Ryanairisti
Luas oli todella näppärä ja aloitti liikennöinnin riittävän aikaisin. Edestakainen lippu tällä lyhyellä välillä 2,80 euroa. Lippu on voimassa vain kalenterivuorokauden, eli jos palaa eri päivänä, ei se kelpaa. Tarkastajiakaan ei tosin näkynyt. Feeder-bussia mainostetaan netissäkin, mutta taitaa olla vanhaa tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249