Hitto mä

oon 57.

Joo'o ja pidän palstan kirjoittajia lapsellisina.
Mutta sama se näyttää olevan muillakin saiteilla.
Tunnen jonkinlaista myötä-häpeää puolestanne.

49

1518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettei sun tarttreis

      enää hävetä...meitä ei kykllä hävetä olla lapsellisia...nauru pidentää ikää!

      • täti puskasta

        jestas sentään.


      • kuullut

        että räkänokastakin tulee mies, mutt'ei tyhjän naurajasta. Kai tuota voi myös soveltaa naisiinkin.


      • tuo vanhus
        täti puskasta kirjoitti:

        jestas sentään.

        jestas sentään!!


    • on taas päässyt

      koneelle,varo ettet saa vitsaa.

      • tuo ajatus

        juoksee.


    • täti puskasta

      virkeään joukkoomme. Älä ole tosikko.

      • puoleltasi.

        Sanot virkeä joukko. Eipä todellakaan oikein sytytä moinen kauhu skenaario.
        Mulla on hautajaisissakin hauskempaa.


      • Lisbet
        puoleltasi. kirjoitti:

        Sanot virkeä joukko. Eipä todellakaan oikein sytytä moinen kauhu skenaario.
        Mulla on hautajaisissakin hauskempaa.

        Voisitko valostaa meitä , millainen kirjoittelu olisi mieleistäsi?

        Onko sinut joku "molllannut", ja siksi olet noin kielteinen?

        Iloista ja suruistahan nämä jutustelut täällä on , sehän sitä tuiki tavallista elämää on.

        Toisten kanssa kokemusten jakamista, ihan mukavaa.;)


      • täti puskasta
        puoleltasi. kirjoitti:

        Sanot virkeä joukko. Eipä todellakaan oikein sytytä moinen kauhu skenaario.
        Mulla on hautajaisissakin hauskempaa.

        takerruit kuitenki tänne kirjoittelemaan, jokin täällä kiinnostaa sinua kuitenki.:)
        Yrität vedättää.


      • 57 vuotta pitäisi
        Lisbet kirjoitti:

        Voisitko valostaa meitä , millainen kirjoittelu olisi mieleistäsi?

        Onko sinut joku "molllannut", ja siksi olet noin kielteinen?

        Iloista ja suruistahan nämä jutustelut täällä on , sehän sitä tuiki tavallista elämää on.

        Toisten kanssa kokemusten jakamista, ihan mukavaa.;)

        "valostaa teitä" Et kai todella odota tuota minulta.
        Ei, ei ole mollannut kukaan. Enkä koe olevani kielteinen.
        Ilosta ja suruista, kirjoittajalle ehkä on ilo, mutta lukijalle suru.


      • arvelet
        täti puskasta kirjoitti:

        takerruit kuitenki tänne kirjoittelemaan, jokin täällä kiinnostaa sinua kuitenki.:)
        Yrität vedättää.

        miksi vastasit.
        Minua kiinnostaa vain se, että onko tällä saitilla minkäänlaista kipinää havaittavissa.
        Liikkuu kyllä, mutta elääkö kuitenkaan.


      • Lisbet
        57 vuotta pitäisi kirjoitti:

        "valostaa teitä" Et kai todella odota tuota minulta.
        Ei, ei ole mollannut kukaan. Enkä koe olevani kielteinen.
        Ilosta ja suruista, kirjoittajalle ehkä on ilo, mutta lukijalle suru.

        Kyllä minä ihan todella odotan selitystäsi, ja miten niin en voisi sitä pyytää SINULTA???

        Millä kriiteereillä jaat kirjoittajan/lukijan
        tuntemukset?

        Sinä vain hyökit, etkä perustele sanomisiasi.


      • Et voi pyytää..
        Lisbet kirjoitti:

        Kyllä minä ihan todella odotan selitystäsi, ja miten niin en voisi sitä pyytää SINULTA???

        Millä kriiteereillä jaat kirjoittajan/lukijan
        tuntemukset?

        Sinä vain hyökit, etkä perustele sanomisiasi.

        Missä vaiheessa huomasit minun jakavan kirjoittajan/lukijan tuntemukset.
        Minä tiedän vain ja ainoastaan omat ajatukseni.
        Muuten miksi et myös vaatisi tuota samaa palstan vaki osallistujilta. Kysyn vaan.
        Mielestäsi "hyöykin" vain, miksi pitäisi perustella
        irrallisia ajatuksiani.


    • muija maalta..

      Jos tunnet myötähäpeää sinulla on sisällä käsittelemättömiä asioita. Se että tuntee myötähäpeää ei tee sinusta täydellistä. Valitettavasti.

      • totta sanoin.

        Sisälläni ei todellakaan ole käsittelemättömiä asioita. Vastauksesi on tyypillistä (kuten nuo muutkin),tämän palstan seko-logiikkaa.

        Viittaan "Se, että tuntee myötähäpeää ei tee sinusta täydellistä".
        Mitä tuo nyt sitten tarkoittaakin, niin lause ei ole tosi.
        Mitäs arvelet?


      • muijamaalta
        totta sanoin. kirjoitti:

        Sisälläni ei todellakaan ole käsittelemättömiä asioita. Vastauksesi on tyypillistä (kuten nuo muutkin),tämän palstan seko-logiikkaa.

        Viittaan "Se, että tuntee myötähäpeää ei tee sinusta täydellistä".
        Mitä tuo nyt sitten tarkoittaakin, niin lause ei ole tosi.
        Mitäs arvelet?

        Täyttä totta jos osaat analysoida. Paljonko olet lukenut kirjallisuutta itsetuntemuksesta. Epäilen että et yhtää.


      • pois vaan huoletta.
        muijamaalta kirjoitti:

        Täyttä totta jos osaat analysoida. Paljonko olet lukenut kirjallisuutta itsetuntemuksesta. Epäilen että et yhtää.

        Mistä kirjasta halut keskustella.
        Tahtoisitko ehkä jopa kirjallisuus luettelon.
        Vai riittääkö pelkkä sana, että aika paljonkin.


    • tunnet,

      ole hyvä vain, jos muuten kaikki on valmista maailmassasi.

      • maailmassa jo

        valmista minun puolelta.
        Entä itse, oletko jo mielestäsi kypsä tekemään suuria tekoja? Vai tyydytkö pelkkään ylimielisyyteen.
        Tietysti lapsellisuus on helppo keino väistää vastuu.


      • en ole
        maailmassa jo kirjoitti:

        valmista minun puolelta.
        Entä itse, oletko jo mielestäsi kypsä tekemään suuria tekoja? Vai tyydytkö pelkkään ylimielisyyteen.
        Tietysti lapsellisuus on helppo keino väistää vastuu.

        välttynyt vastuulta koskaan.
        Ylimielisyys ei kanna pitkälle, ja omahyväisyys haisee.


      • tuon
        en ole kirjoitti:

        välttynyt vastuulta koskaan.
        Ylimielisyys ei kanna pitkälle, ja omahyväisyys haisee.

        allekirjoitan.


    • ja elän!!!

      Miksi pitää olla tosikko ja ilman huumoria,en mä ainakaan aio lopettaa lapsellisuuttani vaikka ikää lisääntyy,en sano vanhaksi itseä vaan olen ja tulen olemaan ikinuori ja lapsellinen niin kauon kun jalat kantaa ja aivot pelaa.

      • hitto jo'o

        Monesti tuossa/tässä iässä on ongelmana se, että kyllä jalat vielä kantaisi, mutta aivojen peluu niin ja näin.


      • leenuska 1
        hitto jo'o kirjoitti:

        Monesti tuossa/tässä iässä on ongelmana se, että kyllä jalat vielä kantaisi, mutta aivojen peluu niin ja näin.

        jalat kantaa ja pääkin vielä toimii luojan kiitos


    • teepä se

      Päästäpä nyt se älykkyytesi valloilleen ja kirjoita meille vapaasti omolla sanoilla itsestäsi. Pistä pienet saagat.

      • miksei tule

        Vuodatusta oikeasta elämän mallista ja ajattelutavasta. Loppuiko kapasiteetti?


      • löytyy blokistani.

        Mutta eikö oo harmillista, että et tiedä osoitetta.


      • nyt vähäsen
        löytyy blokistani. kirjoitti:

        Mutta eikö oo harmillista, että et tiedä osoitetta.

        höyryä, kyllä tänne mahtuu.
        Joku tuossa mainitsi toimivat jalat ja vikkelän pään, vai miten se meni......
        Minulla jalat pelasivat 50v ja nyt rullailen ihan järjissäni............


      • tai älä
        nyt vähäsen kirjoitti:

        höyryä, kyllä tänne mahtuu.
        Joku tuossa mainitsi toimivat jalat ja vikkelän pään, vai miten se meni......
        Minulla jalat pelasivat 50v ja nyt rullailen ihan järjissäni............

        tämä oli vähän tämmöinen surullinen viesti, tänne "hulabaloon" sekaan. Minä olen suruissani asiasta, lopetan sekoilun nyt.
        Toivon sinulle kaikkea hyvää ja paljon iloa tulevaisuuteen.

        57 mä oon jo.


      • muijamaalta
        löytyy blokistani. kirjoitti:

        Mutta eikö oo harmillista, että et tiedä osoitetta.

        Kyllä minua sitten harmittaa kun en ole tavannut edes laistasi. Olen niin paljosta jänyt vaille. Kirjallisuus ja kaikki. Ilan hämärässä keskustelu.


    • tuttu nikki

      aivan tulee joku nelikirjaiminen mieleen,

      • onkin

        juuri samanlainen töykeä päällepäsmäri.


      • olet,

        jos näin on, kannatta elanto etsiä muualta, vaikkapa oikeista töistä.
        Todella on ensimmäinen kerta kun täällä olen. Todennäköisesti myös tähän jää.


      • kaipaamaan jäädään
        olet, kirjoitti:

        jos näin on, kannatta elanto etsiä muualta, vaikkapa oikeista töistä.
        Todella on ensimmäinen kerta kun täällä olen. Todennäköisesti myös tähän jää.

        kyllä Tänne yksi älykkö mahtuu,mistä muuten ensikertalaisena tiedät kenestä puhutaan.


      • HTZA

        ja taas kerran, minä en käytä muita nimimerkkejä.


      • on puhunut?
        HTZA kirjoitti:

        ja taas kerran, minä en käytä muita nimimerkkejä.

        pientä rajaa itserakkauteen.


      • kawe
        on puhunut? kirjoitti:

        pientä rajaa itserakkauteen.

        itserakkauteen????
        Teillä tuntuu olevan kovasti "asenteellista" välillä keskustelu, vai onko nämä inside vitsejä?


      • HTZA
        on puhunut? kirjoitti:

        pientä rajaa itserakkauteen.

        kaikkihan minusta puhuu, ja tämä ei ole itserakkautta vaan totta!
        :)


      • olen 57
        kaipaamaan jäädään kirjoitti:

        kyllä Tänne yksi älykkö mahtuu,mistä muuten ensikertalaisena tiedät kenestä puhutaan.

        Täytyy myöntää, että nyt minullakin kyllä soittaa tyhjää. Enhän minä edes tiedä kuka minä olen.

        Joku ilmoitti, että ei ole minä. Tuon olen taipuvainen uskomaan. Toinen kertoi tietävänsä kuka minä olen. Sitten sinä sanot, että tiedän kenestä täällä puhutaan. Pyytäisin nyt hiukan apua teiltä kahdelta.

        Sinä joka tunnet minut, ole ystävällinen ja kerro, että kuka olen. Sinulta taas kysyn kenestä me puhumme, emmekö puhukaan minusta.
        Olisi näin päivän päätteeksi kiva saada identtisyytensä takaisin.


      • moi vaan
        HTZA kirjoitti:

        kaikkihan minusta puhuu, ja tämä ei ole itserakkautta vaan totta!
        :)

        Oletko sinä todella minä, jos näin on, niin sittenhän
        minä olen sinä vai?


      • HTZA
        moi vaan kirjoitti:

        Oletko sinä todella minä, jos näin on, niin sittenhän
        minä olen sinä vai?

        on noin.
        Vain Jumalat voivat meidät eroittaa toisistamme.
        Tai sitten palstalaiset. He eivät ole tyhmiä.


      • muijamaalta
        olen 57 kirjoitti:

        Täytyy myöntää, että nyt minullakin kyllä soittaa tyhjää. Enhän minä edes tiedä kuka minä olen.

        Joku ilmoitti, että ei ole minä. Tuon olen taipuvainen uskomaan. Toinen kertoi tietävänsä kuka minä olen. Sitten sinä sanot, että tiedän kenestä täällä puhutaan. Pyytäisin nyt hiukan apua teiltä kahdelta.

        Sinä joka tunnet minut, ole ystävällinen ja kerro, että kuka olen. Sinulta taas kysyn kenestä me puhumme, emmekö puhukaan minusta.
        Olisi näin päivän päätteeksi kiva saada identtisyytensä takaisin.

        Päättyykö sinulla päivä. Minä vasta aloittelen mutta minä teenkin näitä hämärän hommia. Saat minun luvallani olla kuka tahansa. Yhtäänei sureta vaikka olisit ukkomustalainen. Ole vapaasti ja tuijota vessan peiliin. kukaan ei kysele eikä ketään piinaa vaikka et sanonut kuuluvalla äänellä koko nimeäsi.


      • muija maalta
        moi vaan kirjoitti:

        Oletko sinä todella minä, jos näin on, niin sittenhän
        minä olen sinä vai?

        Minä olen suna ja sinä olet MUNA näinhän on soVITTU jo aika päiviä,


    • Ja myönnän että minua lapsettaa, naurattaa enkä halua olla hapan. On ihmisiä joista jo nuorena mainitaan, että on vanhana syntynyt. Jos sinä rassukka ressukka heihin kuulut niin älä meihin pahaa mieltäsi pura, ei me välitetä.

    • sAiTTiLaInEn

      mINÄ NYT IHMETTELEN MITKÄ IHMEEN SAITIT?
      Katsele vanhoja Suomalaisia leffoja niin alat hallita myötähäpeääsi. Se poistuu harjoittelemalla ja siedättämällä. Usko pois.

    • Tuttiritarin ritari

      Minähän olenkin jo 57 ja rapiat 4v päälle.

      • varmaan luit myötähäpeä jut...

        vanhoista. tiedätkö nyt mikä on edes myötähäpeä? hidasta kehitystä. kannattais enemmän lueskella vahnempien viisaitten naisten juttuja eikä hehkuttaa 57 ikää. se on hetken hurmaa jos et pidä itsestäsi henkisesti ja fyysisesti huolta. lenkille luontoon. hörypää kuntoon.


    • narsistinen luonne

      joka on vain itseään niin täysi, ettei sinne muita sovi.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      55
      1553
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1228
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe