Mitenkä saa permanenttitussin pois vaatteista ilman et vaatteista lähtee värit? vai onko se edes mahdollista?
Permanenttitussi pois vaatteista!?
8
23772
Vastaukset
- mikkihiiri ;)
Onko sulla fairya,siis astiapesuainetta,sillä lähtee jos lähtee,mut nyt nopeesti kokeilemaan.Se on paras aine ,olen sitä mieltä et jos sillä ei joku tahra katoa niin ei sitten millään muullakaan.Laita ensin sitä ja kostuta vähän,hankaa ihan nyrkissä ja sitten peset.
- Seppovahvero
toimiiks se jos mulla on farkut jotka on ollu sotkettu jo aika monta kuukautta? siis ku oon sotkenu yhet farkut permanetti tussilla ite ja haluisin sotekee ne uuestaa jotenki järkevämmi ja sille vähä vaikee selitää..
- Asjantuntia
Eikös permanent tarkoita pysyvä?
Siitäkin voisi päätellä jotain :(- Seppovahvero
Permanetti tussihan on pysyvä enhän mä muuten ois piirelly housuihin tussilla.
- tätä
Permanenttitussin liuottimena käytetään spriitä, joten Sinolilla voisit yrittää. Kokeile ensin johonkin sellaiseen kohtaan vaatekappaletta, jossa tahra ei näy, jotta voit varmistua siitä, että kankaan väri kestää käsittelyn.
- Vanish-uskovainen
sen jälkeen kun oon kyseiseen tuotemerkkiin tutustunut, sen verran uskomattomia tahroja oon saanut sillä irti milloin mistäkin materiaalista (jopa huokoisesta puulevystä!) Eli farkkuihin, joissa on sotkua yltympäriinsä, käyttäisin jauhemaista Vanishia, vaatteiden värit eivät kärsi kunhan tuijotat tarkkaan ohjeissa neuvottuja vaikutusaikoja. Jos taas tahroja on vain muutamia, on suihkutettava Vanish näppärämpi. Tehoeroja en ole näiden kahden aineen välillä huomannut.
- B-A
Kokeile asetonia. Ota pumpulipuikko ja kasta se asetoniin, töpötä tussin päällä, kokeile ensin värikestävyys johonkin huomaamattomaan paikkaan.
- Anonyymi
No en tiedä vaatteista, mutta ainakin muuten permanenntti tussi lähtee kynsilakanpoistoaineella, kokeile ensin pieni määrä ja sitten jos toimii niin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289