Permanenttitussi pois vaatteista!?

Seppovahvero

Mitenkä saa permanenttitussin pois vaatteista ilman et vaatteista lähtee värit? vai onko se edes mahdollista?

8

11171

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikkihiiri ;)

Onko sulla fairya,siis astiapesuainetta,sillä lähtee jos lähtee,mut nyt nopeesti kokeilemaan.Se on paras aine ,olen sitä mieltä et jos sillä ei joku tahra katoa niin ei sitten millään muullakaan.Laita ensin sitä ja kostuta vähän,hankaa ihan nyrkissä ja sitten peset.

• Seppovahvero

toimiiks se jos mulla on farkut jotka on ollu sotkettu jo aika monta kuukautta? siis ku oon sotkenu yhet farkut permanetti tussilla ite ja haluisin sotekee ne uuestaa jotenki järkevämmi ja sille vähä vaikee selitää..

• Asjantuntia

Eikös permanent tarkoita pysyvä?
      Siitäkin voisi päätellä jotain :(

• Seppovahvero

Permanetti tussihan on pysyvä enhän mä muuten ois piirelly housuihin tussilla.

• tätä

Permanenttitussin liuottimena käytetään spriitä, joten Sinolilla voisit yrittää. Kokeile ensin johonkin sellaiseen kohtaan vaatekappaletta, jossa tahra ei näy, jotta voit varmistua siitä, että kankaan väri kestää käsittelyn.

• Vanish-uskovainen

sen jälkeen kun oon kyseiseen tuotemerkkiin tutustunut, sen verran uskomattomia tahroja oon saanut sillä irti milloin mistäkin materiaalista (jopa huokoisesta puulevystä!) Eli farkkuihin, joissa on sotkua yltympäriinsä, käyttäisin jauhemaista Vanishia, vaatteiden värit eivät kärsi kunhan tuijotat tarkkaan ohjeissa neuvottuja vaikutusaikoja. Jos taas tahroja on vain muutamia, on suihkutettava Vanish näppärämpi. Tehoeroja en ole näiden kahden aineen välillä huomannut.

• B-A

Kokeile asetonia. Ota pumpulipuikko ja kasta se asetoniin, töpötä tussin päällä, kokeile ensin värikestävyys johonkin huomaamattomaan paikkaan.

• Anonyymi

No en tiedä vaatteista, mutta ainakin muuten permanenntti tussi lähtee kynsilakanpoistoaineella, kokeile ensin pieni määrä ja sitten jos toimii niin :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Hakulinen on kuollut - YÖ yhtyeen hittien tekijä

https://www.is.fi/viihde/art-2000008994171.html Vielä ei ole kerrottu kuoleman syytä. Jussi Hakulinen loi YÖ yhtyeen kuuluisimmat hit
      Maailman menoa
      202
      4118
    2. Loiri on kuollut.

Poistui kuvioista.
      Maailman menoa
      160
      2440
    3. Kirja: Martina Aitolehti näki narkomaani-siskonsa piikitetyn käsivarren: "Sillä hetkellä tajusin..."

Hyvinvointiyrittäjä ja triatlonisti Martina Aitolehti avautuu rehellisesti mm. pikkusiskonsa-Steffin huumehöyryisestä elämästä uudessa elämäkertakirja
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1756
    4. Yön Jussi Hakulinen on Kuollut

Näin kertoo lehdet, esim satakunnankansa. R.I.P. Jussi. Olit hyvä laulaja ja sanoittaja.
      Pori
      128
      1352
    5. Törkeä ryöstö Hyrynsalmella

Törkeä ryöstö Hyrynsalmella – miehet tunkeutuivat aamuyöllä taloon, otsikoivat lehdet. Kenen sakkija ovat tunkeutujat olleet ja missä??
      Hyrynsalmi
      40
      1186
    6. Martinan vastenmielinen menneisyys

Martinan kirjasta julkaistujen otteiden perusteella hän on vastenmielinen sarjapettäjä ja epävakaa persoona. Kukaan normaali ihminen ei huuda kuutta t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      995
    7. Joko kadonnut?

Onko löytynyt jo?
      Hyrynsalmi
      6
      864
    8. Miksi Martina puhuu kirjassaan

…muunneltua totuutta. Hän ei ole ollut apuvalmentajana hevostallilla nuoruudessaan. Hän on ollut ihan tavallinen tallityttö muiden tallityttöjen jouko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      826
    9. Käynköhän mä vielä siellä

lähiaikoina.. 🤔 Jaa-a, siinäpä mietittävää meille molemmille.
      Tunteet
      64
      773
    10. Kiinasta taas uusi virus maailman iloksi

Kiinassa on tunnistettu uusi Langya henipavirus (LayV), johon on sairastunut jo kymmeniä ihmisiä. Tutkijoiden mukaan virus on todennäköisesti tarttun
      Maailman menoa
      34
      761
    Aihe