Mitenkä saa permanenttitussin pois vaatteista ilman et vaatteista lähtee värit? vai onko se edes mahdollista?
Permanenttitussi pois vaatteista!?
8
25734
Vastaukset
- mikkihiiri ;)
Onko sulla fairya,siis astiapesuainetta,sillä lähtee jos lähtee,mut nyt nopeesti kokeilemaan.Se on paras aine ,olen sitä mieltä et jos sillä ei joku tahra katoa niin ei sitten millään muullakaan.Laita ensin sitä ja kostuta vähän,hankaa ihan nyrkissä ja sitten peset.
- Seppovahvero
toimiiks se jos mulla on farkut jotka on ollu sotkettu jo aika monta kuukautta? siis ku oon sotkenu yhet farkut permanetti tussilla ite ja haluisin sotekee ne uuestaa jotenki järkevämmi ja sille vähä vaikee selitää..
- Asjantuntia
Eikös permanent tarkoita pysyvä?
Siitäkin voisi päätellä jotain :(- Seppovahvero
Permanetti tussihan on pysyvä enhän mä muuten ois piirelly housuihin tussilla.
- tätä
Permanenttitussin liuottimena käytetään spriitä, joten Sinolilla voisit yrittää. Kokeile ensin johonkin sellaiseen kohtaan vaatekappaletta, jossa tahra ei näy, jotta voit varmistua siitä, että kankaan väri kestää käsittelyn.
- Vanish-uskovainen
sen jälkeen kun oon kyseiseen tuotemerkkiin tutustunut, sen verran uskomattomia tahroja oon saanut sillä irti milloin mistäkin materiaalista (jopa huokoisesta puulevystä!) Eli farkkuihin, joissa on sotkua yltympäriinsä, käyttäisin jauhemaista Vanishia, vaatteiden värit eivät kärsi kunhan tuijotat tarkkaan ohjeissa neuvottuja vaikutusaikoja. Jos taas tahroja on vain muutamia, on suihkutettava Vanish näppärämpi. Tehoeroja en ole näiden kahden aineen välillä huomannut.
- B-A
Kokeile asetonia. Ota pumpulipuikko ja kasta se asetoniin, töpötä tussin päällä, kokeile ensin värikestävyys johonkin huomaamattomaan paikkaan.
- Anonyymi
No en tiedä vaatteista, mutta ainakin muuten permanenntti tussi lähtee kynsilakanpoistoaineella, kokeile ensin pieni määrä ja sitten jos toimii niin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694313
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺684158Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363572Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163143Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342812En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142572Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102354IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251491Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571292Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751079