Mitenkä saa permanenttitussin pois vaatteista ilman et vaatteista lähtee värit? vai onko se edes mahdollista?
Permanenttitussi pois vaatteista!?
8
26919
Vastaukset
- mikkihiiri ;)
Onko sulla fairya,siis astiapesuainetta,sillä lähtee jos lähtee,mut nyt nopeesti kokeilemaan.Se on paras aine ,olen sitä mieltä et jos sillä ei joku tahra katoa niin ei sitten millään muullakaan.Laita ensin sitä ja kostuta vähän,hankaa ihan nyrkissä ja sitten peset.
- Seppovahvero
toimiiks se jos mulla on farkut jotka on ollu sotkettu jo aika monta kuukautta? siis ku oon sotkenu yhet farkut permanetti tussilla ite ja haluisin sotekee ne uuestaa jotenki järkevämmi ja sille vähä vaikee selitää..
- Asjantuntia
Eikös permanent tarkoita pysyvä?
Siitäkin voisi päätellä jotain :(- Seppovahvero
Permanetti tussihan on pysyvä enhän mä muuten ois piirelly housuihin tussilla.
- tätä
Permanenttitussin liuottimena käytetään spriitä, joten Sinolilla voisit yrittää. Kokeile ensin johonkin sellaiseen kohtaan vaatekappaletta, jossa tahra ei näy, jotta voit varmistua siitä, että kankaan väri kestää käsittelyn.
- Vanish-uskovainen
sen jälkeen kun oon kyseiseen tuotemerkkiin tutustunut, sen verran uskomattomia tahroja oon saanut sillä irti milloin mistäkin materiaalista (jopa huokoisesta puulevystä!) Eli farkkuihin, joissa on sotkua yltympäriinsä, käyttäisin jauhemaista Vanishia, vaatteiden värit eivät kärsi kunhan tuijotat tarkkaan ohjeissa neuvottuja vaikutusaikoja. Jos taas tahroja on vain muutamia, on suihkutettava Vanish näppärämpi. Tehoeroja en ole näiden kahden aineen välillä huomannut.
- B-A
Kokeile asetonia. Ota pumpulipuikko ja kasta se asetoniin, töpötä tussin päällä, kokeile ensin värikestävyys johonkin huomaamattomaan paikkaan.
- Anonyymi
No en tiedä vaatteista, mutta ainakin muuten permanenntti tussi lähtee kynsilakanpoistoaineella, kokeile ensin pieni määrä ja sitten jos toimii niin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1285764
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962579- 1342497
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv82079- 121373
- 621107
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101052- 51922
- 76835
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101825