Permanenttitussi pois vaatteista!?

Seppovahvero

Mitenkä saa permanenttitussin pois vaatteista ilman et vaatteista lähtee värit? vai onko se edes mahdollista?

8

27746

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikkihiiri ;)

Onko sulla fairya,siis astiapesuainetta,sillä lähtee jos lähtee,mut nyt nopeesti kokeilemaan.Se on paras aine ,olen sitä mieltä et jos sillä ei joku tahra katoa niin ei sitten millään muullakaan.Laita ensin sitä ja kostuta vähän,hankaa ihan nyrkissä ja sitten peset.

• Seppovahvero

toimiiks se jos mulla on farkut jotka on ollu sotkettu jo aika monta kuukautta? siis ku oon sotkenu yhet farkut permanetti tussilla ite ja haluisin sotekee ne uuestaa jotenki järkevämmi ja sille vähä vaikee selitää..

• Asjantuntia

Eikös permanent tarkoita pysyvä?
      Siitäkin voisi päätellä jotain :(

• Seppovahvero

Permanetti tussihan on pysyvä enhän mä muuten ois piirelly housuihin tussilla.

• tätä

Permanenttitussin liuottimena käytetään spriitä, joten Sinolilla voisit yrittää. Kokeile ensin johonkin sellaiseen kohtaan vaatekappaletta, jossa tahra ei näy, jotta voit varmistua siitä, että kankaan väri kestää käsittelyn.

• Vanish-uskovainen

sen jälkeen kun oon kyseiseen tuotemerkkiin tutustunut, sen verran uskomattomia tahroja oon saanut sillä irti milloin mistäkin materiaalista (jopa huokoisesta puulevystä!) Eli farkkuihin, joissa on sotkua yltympäriinsä, käyttäisin jauhemaista Vanishia, vaatteiden värit eivät kärsi kunhan tuijotat tarkkaan ohjeissa neuvottuja vaikutusaikoja. Jos taas tahroja on vain muutamia, on suihkutettava Vanish näppärämpi. Tehoeroja en ole näiden kahden aineen välillä huomannut.

• B-A

Kokeile asetonia. Ota pumpulipuikko ja kasta se asetoniin, töpötä tussin päällä, kokeile ensin värikestävyys johonkin huomaamattomaan paikkaan.

• Anonyymi

No en tiedä vaatteista, mutta ainakin muuten permanenntti tussi lähtee kynsilakanpoistoaineella, kokeile ensin pieni määrä ja sitten jos toimii niin :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2395
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1377
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      74
      1185
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1107
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      835
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      780
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      678
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      82
      660
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      24
      638
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      626
    Aihe