Onko kenellään muulla enää Gohomen laajakaistaa, kuin mulla? Meinaan vaan kun ei ole täällä keskustelupalstalla kirjotuksia kuin viime vuodelta. Itsekkin olen kyllä pikku hiljaa häipymässä, kun ei oikein netti toimi. Asiakaspalvelu on kyllä minusta ollut loistavaa. heti olen päässyt linjoille ja vikaa kuulemma etsitään. (ainakin luvataan etsiä)
onko kellään enää
4
1276
Vastaukset
- No jaa...
Kelvollisestihan se toimii, tosin hieman häiritsee kun täytää soittaa MAKSULLISEEN tukeen kun heidän omassa DHCP-palvelimessa on häikää, ainakin veikkaan sitä koska välillä yhteys häipyy ja vaikka ADSL-modeemi saa yhteyden niin IP:tä ei tule. Hinta ei ole paha 8/1M 40.50€ ikivanhana asiakaana...
- .......
Tänään ei ole tuo Gohome-laajakaista toiminut. Asun pk-seudulla. Jos ei huomenna toimi, niin menee kyllä vaihtoon.
- ....
ei toimi vieläkään? Lähetin heille sp:tia eilen,eipä ole sietä kukaan vastannut .Onneksi on tämä GPRS/EDGE (hidas) mobiililaajakaista läppärissä.
- mulla esimerkiksi
Ei se että joku liittymä on harvinainen tee siitä sen huonompaa tai parempaa, samat kuparilangat lähtee kotoonta jokaisella firmalla, ja keskuksesta eteenpäin samat valokuidut. Mitä sitä vaihtaa jos toimii, jos ei toimi niin vaihtoon vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4854276Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743176Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1471506Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m221317- 831294
17-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais291262Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta14992Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen59979Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.71917- 57914