Onko kenellään muulla enää Gohomen laajakaistaa, kuin mulla? Meinaan vaan kun ei ole täällä keskustelupalstalla kirjotuksia kuin viime vuodelta. Itsekkin olen kyllä pikku hiljaa häipymässä, kun ei oikein netti toimi. Asiakaspalvelu on kyllä minusta ollut loistavaa. heti olen päässyt linjoille ja vikaa kuulemma etsitään. (ainakin luvataan etsiä)
onko kellään enää
4
1522
Vastaukset
- No jaa...
Kelvollisestihan se toimii, tosin hieman häiritsee kun täytää soittaa MAKSULLISEEN tukeen kun heidän omassa DHCP-palvelimessa on häikää, ainakin veikkaan sitä koska välillä yhteys häipyy ja vaikka ADSL-modeemi saa yhteyden niin IP:tä ei tule. Hinta ei ole paha 8/1M 40.50€ ikivanhana asiakaana...
- .......
Tänään ei ole tuo Gohome-laajakaista toiminut. Asun pk-seudulla. Jos ei huomenna toimi, niin menee kyllä vaihtoon.
- ....
ei toimi vieläkään? Lähetin heille sp:tia eilen,eipä ole sietä kukaan vastannut .Onneksi on tämä GPRS/EDGE (hidas) mobiililaajakaista läppärissä.
- mulla esimerkiksi
Ei se että joku liittymä on harvinainen tee siitä sen huonompaa tai parempaa, samat kuparilangat lähtee kotoonta jokaisella firmalla, ja keskuksesta eteenpäin samat valokuidut. Mitä sitä vaihtaa jos toimii, jos ei toimi niin vaihtoon vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3413984Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283610Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku52322- 1121714
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181668Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241359Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j148990Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit102989Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79885- 86791