Oot mahtava tyyppi

Anonyymi-ap

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta.

Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jotenkin se miten kuuntelet ja ymmärrät mua onnistui vaikuttamaan. Olet myös erittäin kaunis kaikin puolin. Oot myös saattanut huomata, miten takkuilen sanoissa ja meen vähän vaikeeks sun seurassa. Ootan aina välillä, että näkisin sua.

Harmikseni en tiedä susta paljoakaan, eikä nähdä enää vähän ajan päästä ollenkaan. Antaisin kyllä kaikkeni sun etees, mutta tilanteeni on hieman vaikea. Niin kuin tiedät. Mulla on omat huonot puoleni, enkä halua olla taakkana.

Toivon sulle pelkkää hyvää ja, että pärjäät elämässä😊❤️.

M->N

50

5561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ihana viesti jollekin. Miksi ette nää enää vähän ajan päästä? Lähdet siis jostain pois missä hän on, ehkä samalta työpaikalta.

• Anonyymi00002

Ei ihan🤔

• Anonyymi00003

Kiitos kauniita sanoja, hyvää viikoloppua ja yötä 🫰

• Anonyymi00004

Samoin sulle!

• Anonyymi00005

Kenelle tämä nyt sitten on?

• Anonyymi00006

R

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

R

Mihin päin menee?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00006 kirjoitti:

R

🤔🤔

• Anonyymi00014
        Anonyymi00006 kirjoitti:

R

En ole kyllä koskaan huomannut että olisit jotenkin takkuillut sanoissasi tms, kun olemme jutelleet. Minä se olen enemmän tainnut takkuilla ja jännittää.. 😄

Mutta nyt kyllä vähän huolestuin sinusta, miten niin emme pian voi nähdä enää koskaan?! Et ainakaan voi olla muuttamassa pois, se on aika lailla kyllä mahdotonta jos olet hän.. et kai ole kuolemansairas tms, mitään muuta syytä kuin kuolema tai tosi vakava sairaus en sille keksi, miksi emme enää koskaan näkisi 😥😭

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

En ole kyllä koskaan huomannut että olisit jotenkin takkuillut sanoissasi tms, kun olemme jutelleet. Minä se olen enemmän tainnut takkuilla ja jännittää.. 😄

Mutta nyt kyllä vähän huolestuin sinusta, miten niin emme pian voi nähdä enää koskaan?! Et ainakaan voi olla muuttamassa pois, se on aika lailla kyllä mahdotonta jos olet hän.. et kai ole kuolemansairas tms, mitään muuta syytä kuin kuolema tai tosi vakava sairaus en sille keksi, miksi emme enää koskaan näkisi 😥😭

Ohi

• Anonyymi00007

Minä käytän varattuja ukkoja kun ovat helppoja ja vähän tyhmiä..

• Anonyymi00045

No on sullakin elämä.

• Anonyymi00010

Nää kuulostaa ihan hyvästeiltä. Sitäkö haluat? Surullista jos niin.

Sun "puutteet" ei ole mitään siihen verrattuna, mitä olen jo kokenut elämäni aikana. Se tuntuu aika pieneltä. Vai tarkoititko perhesiteitäsi? Terveydelliset asiat...ne vain kulkee elämässä mukana ja ne täytyy hyväksyä sellaisena kuin ne on.

• Anonyymi00012

Jatkan vielä, että kun kumarrat yhteen suuntaan, niin pyllistät toiseen. Aina teet miten teet, johon kuhun sattuu.

• Anonyymi00013

No joo🤔. Pääasiassa tarkoitin sellaisia terveyteen liittyviä asioita tosiaan.

• Anonyymi00015

Ei mulle sitten. Jatkan muualla.

• Anonyymi00017

Kuka kenelle

• Anonyymi00020

E->R

• Anonyymi00018

Ei ollut sitten minulta tämä Rakas, vaikka mahtava oletkin. 😊

• Anonyymi00021

Heh... :D

• Anonyymi00026

No joo mahtava en ole enkä halua olla,olen normi äijä tykkään vain sinusta.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00026 kirjoitti:

No joo mahtava en ole enkä halua olla,olen normi äijä tykkään vain sinusta.

Meni mahtavalle naiselle.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Meni mahtavalle naiselle.

Olisiko muita tuntomerkkejä, mahtailun lisäksi?
        Raisaa joku kaipasi...

• Anonyymi00046
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Olisiko muita tuntomerkkejä, mahtailun lisäksi?
        Raisaa joku kaipasi...

Ei mennyt tuo Raisalle.

• Anonyymi00022

En tiedä onko minulle... Ollaan nähty aina välillä vaikka keskustelua ei pahemmin ollutkaan.
      Jotenkin vaan kiinnostuin se on sitä selittämätöntä.
      Kyllä sinä annoit ymmärtää silloin vuosi takaperin ettei tule mitään just niiden huonojen puolien takia, et halua rasittaa.
      Mutta olisihan se ollut kiva tuntea ja tietää sinustakin enemmän kun et sinäkään tiennyt minusta mitään oikeastaan, joten jääpä tämä nyt harmittamaan, mutta enhän voi sinun puolestasi asioita päättää.
      Kuitenkin jotain hyvää sinussa näin tai ehkä paljonkin, vaikka itse et itsestäsi sitä ehkä huomaakaan.
      Jos sinulla on vielä numeroni voit vapaasti jättää minulle viestiä!
      Samat on tunteet kuin mitä sinullakin, pitäisihän sinun se tietää sillä minähän se lähestyin ensimmäisenä, sinä et olisi sitä varmaan koskaan tehnyt muuten
      😉 Mutta jollei kuitenkaan enää tavata toivon sinulle kaikkea samaa hyvää ja ehkä parempaakin kuin tällä hetkellä, jos asiat ei suju ihan niin kuin toivoisit kohdallasi.
      Niin kuin sanoin jo alussa kun otin yhteyttä. Ajattelin silloin ja yhä edelleen sinua ainoastaan hyvällä ja erittäin suurella lämmöllä, sillä ihastun vain erityisiin tyyppeihin minäkin 😊😘
      Miehelle.

• Anonyymi00024

Se mikä minussa aiheutti ristiriitaa, on tavallaan hyvän luonteesi esiintuonti, mutta samalla siihen sotketaan business ja raha, joten minulla tulee mieleen, että pitää ostaa palvelua saadakseen ihan perusinhimillistä kanssakäymistä. En siksikään mielellään maksa ihmissuhteista, koska tulen tarvittaessa pyytämään rahaa toiminnastani maailmalla, silti olematta ”iloinen mies”.

• Anonyymi00023

Koskas me sitten oikein nähdään? Ei olla meinaan nähty pitkään aikaan ja ikävä riipii sielun sopukoita myöten 🥺🥹
      Sulle miehelle tämä.

• Anonyymi00025

Mulla loppuu verenkierto alakerrassa sut nähdessä.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00025 kirjoitti:

-sivusta

• Anonyymi00035
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Taitaa olla verenkierto vähissä yläkerrassakin.

• Anonyymi00027

Ai jaa 🫠🥰

• Anonyymi00028

Hyvä kuitenkin ettei yläpäästä sentään 😉

• Anonyymi00033

Mitä??

• Anonyymi00029

Luulisi ettei miehen ole hyvä paljastella verenkierron vähyyttä alakerrassaan, ihan vaan jatkoa ajatellen, varsinkin jos sitä tapahtuu aina toisen nähdessään.

• Anonyymi00031

Just joo

• Anonyymi00038

Hei, tuohoan on vain miehinen syy. Kun nainen valittaa päänsärkyä kun mies ehdottaa jotain intiimiä. Mies sensijaan: "Rakas, ensinnäkin rakastan ja himoitsen sinua valtavasti, mutta katso naamaani, se on aivan punainen, hemoglobiini on 170, mutta katsoppa tätä munaa, se on ihan valkoinen, kuin englantilaisen leidin valkaistu naama. Olen yrittänyt antaa sille sähköshokki-hoitoa mut ainoastaan karvat nousee pystyyn ympäriltä. Rakastan sinua syvästi. Tietenkin voisin nuolla sinut intohimoisesti hullun himon partaalle, mutta juuri nyt minun pitää juoda kahvia ja miettiä tuota pahuksen verenkiertoa, saatampa pari rukoustakin lurauttaa."

• Anonyymi00034

Fake fake fake 🤭

• Anonyymi00039

Ok. Mikä tästä tekee sellasen?

• Anonyymi00036

Palstatrollin aloituksia ja tulee nauramaan jälkikäteen tänne ^^^^^^

• Anonyymi00040

Veikkaan, että joku muu saattaa nauraa mun alotukselle ja tulee trollaamaan kommentteihin😅.

• Anonyymi00037

Siis kumpikin ajatellaan olevamme toiselle taakka!
      Ei sit ole syy olla erossa... 💚

• Anonyymi00041

Ei asiat noin ole ollut.

• Anonyymi00044

Pelkuri ei uskalla sanoa face to face

• Anonyymi00052

Uskallan, jos saan tilaisuuden😌.

• Anonyymi00047

Joskus ei kaikki pystyy sanoa face to face vaikka olis se tietty paljon parempi tehdä niin.

• Anonyymi00048

Suomalaisen sivistys-sana näyttäis olevan tuo ? face face hace ,tää on aikein FACE palstaa !

• Anonyymi00049

Joo en lue aktiivisesti palstaa ,,joitakin vastauksia olen kirjoittanut ,,, joo tiedän olen erityisen erityinen ja sehän on jo riittävä syy pelottamaan pelokkaimmat loitomalle ..No itse olen varjotyöskentelyn tehnyt eikä minulla ole pelkoja lainkaan ,, On minulla treffisivulla profiili jos haluat ihan oikean yhteyden saada

• Anonyymi00050

Eipä ole koskaan tarvinnut asennella mitään tindereitä eikä muitakaan treffipalveluja.

• Anonyymi00051

Hyvä👍🏻

• Anonyymi00053

Ihhah haa ,sanoi hevonen!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4188
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3163
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      929
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe