Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys

Anonyymi-ap

Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩

Laita biisin sanat, älä linkkiä.

Aloitan:

Peukalot pystyyn, kyynerpäät taa, polvet yhteen, peppu pystyyn, leuka eteen..

Sutsi Satsi Satsaa, Sutsi Satsi Satsaa - Sutsi Satsi Satsaa, Sutsi Satsi Satsaa

Peukalot pystyyn, kyynerpäät taa, polvet yhteen, peppu pystyyn, leuka eteen, kieli ulos

Sutsi Satsi Satsaa, Sutsi Satsi Satsaa - Sutsi Satsi Satsaa, Sutsi Satsi

14

1297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00004

Don't you want to spread your wings and fly?
      Don't you really wanna live your life?
      Don't you want to love before you die?
      What are you waiting for?

• Anonyymi00010

En mitään enkä ketään koska ei aikakaan odota mua elämän suhteen kun ei ole toista mahdollisuutta kun päätyy hautaan ni se oli siinä loppu kaikki huolet murheet ongelmat ei tarvi miettiä yhtään mitään ei ole kuin korkeintaan ikuinen pimeys eikä kai sitäkään kun ei henkikään pihise (ikuinen rauha ja lepo) eikö ole houkuttelevaa kaikki jää jonkun muun huoleksi ja murheeksi

• Anonyymi00005

Palapelin kokosin paksuin rukkasin
      Ihmetellen minne kaikki palat hukkasin
      En saanut unta
      Ja näin
      Jäin miettimään

• Anonyymi00007

Toiko saa sut hymyilemään?
        Miksi?

• Anonyymi00006

Ei nyt tule mieleen

• Anonyymi00008

Kiva aloitus perjantai-iltaan.

J (m) ajatellen

Full moon in the city
      And the night was young
      I was hungry for love
      I was hungry for fun

I was hunting you down
      And I was the bait
      When I saw you there
      I didn't mean to hesitate

Meissä molemmissa on valoisa ja pimeä puoli. Kummasta tää kappale kertoo, kun mua mietit?

• Anonyymi00009

Ajatukset siihen yhteen ainoaan mihin mulla se mikä yleensä on mielessä (pillu) ei ole mitään biisiä mikä ketään henkilöä toisi mieleen ja miksi näin mulla koska seksi on ainoa asia josta nautin enkä ole nähny mitään hyötyäkään muutakaan sillai miettiä kun yleisin mitä naiset musta ajattelee "ei siitä kuitee muuhunkaan ole" sitä en ole sillai keksiny miksi hän on päättänyt saada mut tavalla tai toisella sen tiedän että hänellä on vahvat tunteet mua kohtaan mutta edes omasta mielestäni en ole mitään sellaista mitä joku voisi vahingossakaan haluta enkä ole edes yrittäny saada ketään rakastumaan itseeni en edes lapsiani mutta se lienee jotain jota olen isänä ansainnut heiltä ja taas miksi en koe ettäkö olisin itse kykenevä edes rakastamaan ainakaan perinteisellä tavalla joka olisi ehkä jopa ymmärrettävissä rakkaudeksi ihan kenellä/kenelle tahansa ja si taas toisaalta kuulemma jo se että välitän on enemmän kuin tyhjät rakkauden tunnustukset ilman tarkoitusta tekoja tai osoitusta

• Anonyymi00011

Miks just tuo 😁 😂 🤭

• Anonyymi00012

Siinähän se aloituksessa lukee :D ap.

• Anonyymi00013

Ei onnistu kombo ikävä ja hymy huulille eli ei ole sellaista biisiä.

• Anonyymi00014

En tahdo sinua enää,nyt on pakko lähteä kauas pois.Junan ikkunasta katson silmiin...

• Anonyymi00015

Surullista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      149
      4382
    2. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      195
      3941
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      30
      2653
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      10
      2442
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      32
      2193
    6. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      5
      1780
    7. Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?

Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1498
    8. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      49
      1424
    9. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      24
      1301
    10. Ei ne päivät ole samanlaisia...

Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah
      Työpaikkaromanssit
      36
      1119
    Aihe