Olen kuullut että tallinassa toimii kuljetuspalvelu joka maksaa 20 eur tunti joka sisältää kuljetuksen, tukkukortit ja opastuksen.
Tietääkö kukaan yhteys tietoja ja onko käyttänyt sitä.
Minun tietojen mukaan Suomalainen kuljettaja.
Kuljetuspalvelu Tallinassa
6
1454
Vastaukset 6
- kuljetuspalvelu
- onko sellaista ?
Ruokakeskolla /Rimi on Virossa Supernetto-pikatukku /Kauplusladu .
SuperNetto hulgiladu, Tammsaare tee 55
Hypernetot samaa luokkaa.
http://www.rimi.ee/index.php?menuID=482&ids=333|481
muuten Toit&Trend loistava ruokalehti alle euron.
Markka-aikana sai Tallinnasta 200 FIM:llä päiväksi turvamiehen taksin (musta mersu) päiväksi käyttöön. Palvelu oli loistavaa . Kuski puhui englantia ja oli entinen venäjän armeijan luottohenkilö. Ilman turvamiestä ajeltiin päivä satasella . - asuva suomalainen
Milloin olisi kyydityksen tarvetta.
´Tukkukorttia` ei ole,mutta muut palvelut saattaisivat hoitua tuohon hintaan. - hyvä palvelu
Käytän usein sitä palvelua Tallinnan reissuilla, yhteyttä saa palveluun sähköpostilla [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210984Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 64623
- 64556
- 45540
- 37513
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 77493