Tarvitseeko päivälliselle pukeutua paremmin, esim. miehellä suorat housut?? Entä muuten, kun tuohan on islamivaltio?
Pukeutuminen
2
1891
Vastaukset
- P.K.
Kävin Kuredulla 1999. Silloin ei tarvittu pukeutua paremmin. 1999 jälkeen saari on kunnostettu huomattavasti ja on nyt aikamoinen luxus-saari. Jos päivälliselle tarvitsee pukeutua se johtuu siitä ei islaminuskosta. Kuredun saari sekä muut hotellisaarit ovat hotellialueita jossa ei asu paikallisväestöä enemmän kuin niitä jotka työskentelee siellä. Jos teette retken jollekin paikallissaarelle niin joutuu vähän enemmän ihoaan peittelemään.
www.kuredu.com on saaren internetosoite siellä varmaan mainitaan jos päivälliselle on "dress code" ! - Kure Kure
Moi,
Olen ollut Kuredulla -99 sekä -02. Silloin pukeutumiselle oli ainoana sääntönä, ettei ruokailu tiloihin saanut tulla märissä vatteissa eikä uimapuvusssa. Ihmiset ruokaili silloin ainakain perus loma vaatteissa ( miehet shortsit t-paita, naiset shortsit t paita tai rento mekko tai vastaava). Pitkissä housuissa tulee ehdottomasti tuskaisen kuumaa. Saaressa lomailijat liikkuivat paljain jaloin tai korkeintaan sandaaleissa.
Saarella ei ole varsianisia teitä vaan melko "löysää" valetata "koralli hiekkaa" joten mukavat sandaalit on hyvä ottaa mukaan. Parempia kenkiä on turha raahata.
Saarella ei mitenkään erikoisesti korostu islam. Auringon otto yläosattomissa oli ainakiin silloin kieletty 500$ uhkasakolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391