typerää pelleilyä tämä satanismi oikein on? Ollaan muka ateisteja, mutta hihhuloidaan silti okkultismin ja ties minkä taikauskon kanssa. Ja on niin osuva nimikin valittu, että täytyy aina kaikkialla toitottaa, ettei satanismilla ole mitään tekemistä Saatanan kanssa. Siis sen Raamatusta tutun vihtahousun, vaan Saatana on jokin ihmeellinen luonnonpersoonatonhenkivoimaeikäjumala-höskä tai jokin, ota tuosta nyt selvää...
Minä olen vain ateisti hja jätän tuollaiset hömpänpömppä"filosofiat". Jumalaa ei yksinkertaisesti ole, sillä piste. Ei minun tarvitse uskoa mihinkään ihmeellisiin luonnonvoimiin, joka on Saatana, mutta ei sitten olekaan Saatana...
Mitäs
Totuuden lorvi
2
307
Vastaukset
- 2x2=7
Onnea sille. Nyt jatkan uskomista hömppäpömppään ja sinä voit voit jatkaa itsellesi uskottelua
- perustettiin
aikoinaan, kun pari skientologia laskeskeli että uuden kultin perustamisella ja tuubaa kaupittelemalla hekin voisivat rikastua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521987
- 621912
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p121445- 611251
- 501219
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41845Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118707Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit88707Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33678- 40643