Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Quality Vacation Club Co., Ltd.

jepjep123

Tietääkö jokin jotain otsikon lomaosake kauppiaasta/yrityksestä ja sen yritys omistus pohjasta. Lähinnä myy thaimaassa osakkeita, mutta samat omistajat toimineet ennen canarialla. Tosin en tiedä onko nimi vaihtunut.
Ei muuta kun lupailivat vain ilmaista lomamatkaa sukulaiselle joka kävi esittelyssä. (heh heh) Ymmärrätte yskän...

39

6702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikään---

      Tässä elämässä ei ole mikään ilmaista, Joku sen maksaa ilmeisesti sinä itse. Älä vaan sorru ....

      • jepjep123

        En sorru en! Kiinnostais vaan tietää ko virman taustoista. Niin ja jos vaikka itellä ylimäärästä aikaa olis ni vois vaikka piruuttaan ruveta tivaan et mites se luvattu "ilmanen" loma matka? Kyllä selitystä varnmaan riitäis.


    • onngood

      QVC on thairakennuttaja ja siellä toimivat suomilinja myy heidän lukuun jäsenyyksiä sopimuksella, eli samat omistajat (QVC)eivät ole myyneet mitään canarialla.Samoja suomimyyjiä on ollut esim. anfin palveluksessa canarialla ja osa tietty suomessa lomaosakemyyjinä.

      • jepjep123

        Kiitos infosta lisää otetaan vastaan jos joku tietää. Netistä kun en löydä muuta kun ko. firman omat sivut. Muuta tietoa en löytäny. Tuota sinunkaan tietoa kun ei niiden sivuilta löydy tai sitten meni jotain multa ohi!?


    • onngood

      QVC on thairakennuttaja ja siellä toimiva suomilinja myy heidän lukuun jäsenyyksiä klubilta sopimuksella, eli QVC ei ole myynyt mitään kanarialla.Samoja suomimyyjiä on tosin aiemmin ollut töissä canarialla anfin palveluksessa ja suomessa erinäisissä lomaosakeyhtiöissä.

    • onngood

      QVC on thairakennuttaja ja suomilinja myy heidän lukuun jäsenyyksiä.Samoja myyjiä ollut anfilla canarialla aiemmin ja osa tietty suomessa myyjinä.

      • TARDE

        Tiedän tästä aika paljon, kun olen ostanut lomaosakkeen thaimaasta.
        TÄSTÄ EI OLE PALJOAKAAN TIETOA SEN TOIMIVUUDESTA, KOSKA SUOMEEN MYYNTI ON ALKANUT VASTA MARRASKUUSSA 2007.
        monikaan ei ole käynyt niiden lomilla vielä.
        myyntimiehet lupaavat paljon.ilmaisten lomaviikkojen varaminen on kovin hankalaa ja monimutkaista. käyn juuri tätä proserssia läpi.


      • onngood
        TARDE kirjoitti:

        Tiedän tästä aika paljon, kun olen ostanut lomaosakkeen thaimaasta.
        TÄSTÄ EI OLE PALJOAKAAN TIETOA SEN TOIMIVUUDESTA, KOSKA SUOMEEN MYYNTI ON ALKANUT VASTA MARRASKUUSSA 2007.
        monikaan ei ole käynyt niiden lomilla vielä.
        myyntimiehet lupaavat paljon.ilmaisten lomaviikkojen varaminen on kovin hankalaa ja monimutkaista. käyn juuri tätä proserssia läpi.

        toki miten asiat etenee.Pitikö myyntimiestenn puheet kutinsa..


      • jumbum
        TARDE kirjoitti:

        Tiedän tästä aika paljon, kun olen ostanut lomaosakkeen thaimaasta.
        TÄSTÄ EI OLE PALJOAKAAN TIETOA SEN TOIMIVUUDESTA, KOSKA SUOMEEN MYYNTI ON ALKANUT VASTA MARRASKUUSSA 2007.
        monikaan ei ole käynyt niiden lomilla vielä.
        myyntimiehet lupaavat paljon.ilmaisten lomaviikkojen varaminen on kovin hankalaa ja monimutkaista. käyn juuri tätä proserssia läpi.

        moro,mäkin ostin osakkeen kun ei ollu olevinaan kallis,mut en oo maksanu vast ku käsirahan. nyt oon koittanu ottaa toiminnast selvää ja niil on tosi huonot sivut varsinkin ku ei osaa tota lontoota myyjä lupas et sivut suomennetaan ennen kuin ollaan kotona mut ei oo mitään tapahtunu.ne anto pari sala sanaa mut ei niil aukee kun niit samoi hotellien kuvii,lupasivat mullekin lisä viikon heti mut tarttis maksaa ensin etsais jonkun paremman katalokin, en tiä mitä oikein tekis?


      • Elih
        TARDE kirjoitti:

        Tiedän tästä aika paljon, kun olen ostanut lomaosakkeen thaimaasta.
        TÄSTÄ EI OLE PALJOAKAAN TIETOA SEN TOIMIVUUDESTA, KOSKA SUOMEEN MYYNTI ON ALKANUT VASTA MARRASKUUSSA 2007.
        monikaan ei ole käynyt niiden lomilla vielä.
        myyntimiehet lupaavat paljon.ilmaisten lomaviikkojen varaminen on kovin hankalaa ja monimutkaista. käyn juuri tätä proserssia läpi.

        Kerro miten ilmaisen loman varaaminen edennyt !
        Minä voitin arvalla ilmaisen loman mutta tuntuu ettei sen varaaminen onnistu.


      • Pattaya
        TARDE kirjoitti:

        Tiedän tästä aika paljon, kun olen ostanut lomaosakkeen thaimaasta.
        TÄSTÄ EI OLE PALJOAKAAN TIETOA SEN TOIMIVUUDESTA, KOSKA SUOMEEN MYYNTI ON ALKANUT VASTA MARRASKUUSSA 2007.
        monikaan ei ole käynyt niiden lomilla vielä.
        myyntimiehet lupaavat paljon.ilmaisten lomaviikkojen varaminen on kovin hankalaa ja monimutkaista. käyn juuri tätä proserssia läpi.

        Ostin joulun alla QVC:n omistuksen ja nyt olen silla eka lomalla Pattayalla. Eli on se oma viikko lahjaviikko. En oikein alynnyt systeemia aluksi, joten otinpa rohkeasti yhteytta myyjaan sahkopostilla. Apu loytyi ja han neuvoi varauksen ym. ja hups, nyt olen 2 viikkoa Pattaya Hill resortissa lomailemassa. Kaikki pelas ihan kivasti, eika hintaakaan lomalle juuri kertynyt. Tosin hotelli ei kylla viitta tahtea ole (ehka 4), mutta hienommankin oisi saanut, jos olisin menny Phukettiin tai Koh Samuille. Halusinpa nyt vaan tanne Pattaylle.
        Ajattelen, etta aika moni joka on pettynyt, ei vain ymmarra, miten systeemi toimii. Vinkkina, etta ottakaa myyjan sahkoposti muistiin, han ainakin minua neuvoi ja opasti.


      • Elih
        Pattaya kirjoitti:

        Ostin joulun alla QVC:n omistuksen ja nyt olen silla eka lomalla Pattayalla. Eli on se oma viikko lahjaviikko. En oikein alynnyt systeemia aluksi, joten otinpa rohkeasti yhteytta myyjaan sahkopostilla. Apu loytyi ja han neuvoi varauksen ym. ja hups, nyt olen 2 viikkoa Pattaya Hill resortissa lomailemassa. Kaikki pelas ihan kivasti, eika hintaakaan lomalle juuri kertynyt. Tosin hotelli ei kylla viitta tahtea ole (ehka 4), mutta hienommankin oisi saanut, jos olisin menny Phukettiin tai Koh Samuille. Halusinpa nyt vaan tanne Pattaylle.
        Ajattelen, etta aika moni joka on pettynyt, ei vain ymmarra, miten systeemi toimii. Vinkkina, etta ottakaa myyjan sahkoposti muistiin, han ainakin minua neuvoi ja opasti.

        Kiitos vinkistä/rohkaisusta näin olin ajatellutkin toimia...katsotaan miten käy.


      • unelias
        jumbum kirjoitti:

        moro,mäkin ostin osakkeen kun ei ollu olevinaan kallis,mut en oo maksanu vast ku käsirahan. nyt oon koittanu ottaa toiminnast selvää ja niil on tosi huonot sivut varsinkin ku ei osaa tota lontoota myyjä lupas et sivut suomennetaan ennen kuin ollaan kotona mut ei oo mitään tapahtunu.ne anto pari sala sanaa mut ei niil aukee kun niit samoi hotellien kuvii,lupasivat mullekin lisä viikon heti mut tarttis maksaa ensin etsais jonkun paremman katalokin, en tiä mitä oikein tekis?

        Mitähän mahdollisesti olet tehnyt asian eteen?


      • TARDE
        onngood kirjoitti:

        toki miten asiat etenee.Pitikö myyntimiestenn puheet kutinsa..

        Nyt on loma patongilla varattu. mutta ei ollut helppoa. Se päävoitto ilmainen lomaviikko ei onnistunut millään. Ensinnäkin se ei ollut saman yhtiön eli qvc:n joten lomakohteet olivat eri paikoissa. Eikä lomaa saatu sovitetuksi peräkkäisiksi viikoiksi. Koska sen lahjan piti käyttää vuoden sisällä eli tässä tapauksessa tammikuun loppuun mennessä 2009. He oli ensimmäinen vapaa viikko toukokuussa 2009. Yritimme varailla sitä huhti-toukokuussa 2008. Olen sitä mieltä, että se päävoitto on kusetusta.


      • TARDE
        jumbum kirjoitti:

        moro,mäkin ostin osakkeen kun ei ollu olevinaan kallis,mut en oo maksanu vast ku käsirahan. nyt oon koittanu ottaa toiminnast selvää ja niil on tosi huonot sivut varsinkin ku ei osaa tota lontoota myyjä lupas et sivut suomennetaan ennen kuin ollaan kotona mut ei oo mitään tapahtunu.ne anto pari sala sanaa mut ei niil aukee kun niit samoi hotellien kuvii,lupasivat mullekin lisä viikon heti mut tarttis maksaa ensin etsais jonkun paremman katalokin, en tiä mitä oikein tekis?

        en ostais enää. Jos voisin peruisin.Voi sinne suomeksi lähetellä viestejä vastaus kestää vaan kauemmin.Menemme nyt tammikuussa patongille ja voit olla varma että meillä on pari kysymystä sinne toimistoon. Matka maksaa 950 euroo suora lento aamiainen lentokenttätaxi.Mutta, jos paljon matkustaa se on hyvä koska samalla liityt hcv:n sen kautta pääset muualle maailmaan edullisemmin ja helsingissä on toimisto mihin voit soittaa ja puhella suomeksi. Ne järjestää sun matkoja.


      • jumbum9
        TARDE kirjoitti:

        en ostais enää. Jos voisin peruisin.Voi sinne suomeksi lähetellä viestejä vastaus kestää vaan kauemmin.Menemme nyt tammikuussa patongille ja voit olla varma että meillä on pari kysymystä sinne toimistoon. Matka maksaa 950 euroo suora lento aamiainen lentokenttätaxi.Mutta, jos paljon matkustaa se on hyvä koska samalla liityt hcv:n sen kautta pääset muualle maailmaan edullisemmin ja helsingissä on toimisto mihin voit soittaa ja puhella suomeksi. Ne järjestää sun matkoja.

        no ,ostin sen nyt kun oli niin hyvä kurssikin,kattoo sitte miten käy kun rupeen tilaan .eihän toi 950e oo paha jos se on ees taas. meirän täytyy järjestää suomeen oma klubi joka valvoo meirän etui, piretään yhteyttä ku jotain tapahtuu


      • Nimetön
        TARDE kirjoitti:

        en ostais enää. Jos voisin peruisin.Voi sinne suomeksi lähetellä viestejä vastaus kestää vaan kauemmin.Menemme nyt tammikuussa patongille ja voit olla varma että meillä on pari kysymystä sinne toimistoon. Matka maksaa 950 euroo suora lento aamiainen lentokenttätaxi.Mutta, jos paljon matkustaa se on hyvä koska samalla liityt hcv:n sen kautta pääset muualle maailmaan edullisemmin ja helsingissä on toimisto mihin voit soittaa ja puhella suomeksi. Ne järjestää sun matkoja.

        hei,koska olette phuketissa?Ihan kuin olisin lukenut omaa tarinaa,10-17.1.09 andamanbeach suites,sit ei oo tietoo missä viikko,ei voittoviikko onnistunut millään mutta eiku toimistoon avautumaan


      • untuvikko..
        TARDE kirjoitti:

        en ostais enää. Jos voisin peruisin.Voi sinne suomeksi lähetellä viestejä vastaus kestää vaan kauemmin.Menemme nyt tammikuussa patongille ja voit olla varma että meillä on pari kysymystä sinne toimistoon. Matka maksaa 950 euroo suora lento aamiainen lentokenttätaxi.Mutta, jos paljon matkustaa se on hyvä koska samalla liityt hcv:n sen kautta pääset muualle maailmaan edullisemmin ja helsingissä on toimisto mihin voit soittaa ja puhella suomeksi. Ne järjestää sun matkoja.

        moi,

        Onko hcv sama-asia kuin hcs? hcv :llä on siis toimisto helsingissä.


    • Vieläkin joku

      Olla Noin tyhmä että antaa ulkolaisten lomaosakehuijarien vieläkin kusettaa itseään vaikka lehdissä on jo moneen kertaan kerrottu totuus näiden touhuiluista ja kuinka rankasti ne kusettaa osakkeen idiootti ostajaa.Älkää sitten tulko tännen itkemään kun teitä on huijattu. Hei haloo löy vaikka pari kertaa päätäs seinään jos vaikka sitten alkaisi pääkoppa toimiin.

    • kokemusta on

      Kokemuksen syvällä rinta-äänellä voin kertoa kaikille, että älkää ihmeessä vaan ostako kyseiseltä firmalta loma-osaketta. Ne lupaa sata hyvää ja tuhat kaunista. Kaikki on vaikeaa, varaukset, lennot ym. Eikä perumisoikeutta ole, menee loppujen lopuksi perintään eli irti ei pääse vaikka kuinka haluaisi. Ei kun karkuun vaan, jos joku yrittää kadulla saada teidät esittelyyn. Ottakaa neuvosta vaari hyvät ihmiset.

      • jepjep123

        Kiitos sullekkin vastauksesta kun joku vielä vanhaan ketjuun kirjoittelee. Seuraan mielenkiinnolla eri kokemuksia.


      • kokemusta on
        jepjep123 kirjoitti:

        Kiitos sullekkin vastauksesta kun joku vielä vanhaan ketjuun kirjoittelee. Seuraan mielenkiinnolla eri kokemuksia.

        Totta maar täytyy ihmisiä valistaa. Lomakausi alkaa marraskuussa Thaimaassa ja kyseisen firman odotukset ovat korkealla suomalaisten suhteen. Meitä on niin helppo jymäyttää, onhan se muka hienoa omistaa loma-osake Thaimaasta. Sinne pääsee kyllä ilman osakettakin ja edullisemmaksi tulee pitkällä juoksulla. Edelleenkin neuvoksi: ÄLKÄÄ LÄHTEKÖ KYSEISEN FIRMAN ESITTELYIHIN, tulette pettymään katkerasti.


      • Malmin raitti
        kokemusta on kirjoitti:

        Totta maar täytyy ihmisiä valistaa. Lomakausi alkaa marraskuussa Thaimaassa ja kyseisen firman odotukset ovat korkealla suomalaisten suhteen. Meitä on niin helppo jymäyttää, onhan se muka hienoa omistaa loma-osake Thaimaasta. Sinne pääsee kyllä ilman osakettakin ja edullisemmaksi tulee pitkällä juoksulla. Edelleenkin neuvoksi: ÄLKÄÄ LÄHTEKÖ KYSEISEN FIRMAN ESITTELYIHIN, tulette pettymään katkerasti.

        Ja voin suositella. Ainakin meidän eka loma Koh samuille sujui niinku piti, sen voin sanoa että omatoimisuutta se varaaminen vaati mutta sen jälkeen kaikki meni sujuvasti niinku luvattiin. Ensi lomaa suunnitellaan ja nyt on varaaminenki jo vanhassa muistissa. Kannattaa ehkä kysyä miten homma toimi ennen kun olettaa olevan kusetusta. Toki olin epäluuloinen vaikka ostinkin.


      • Kempele
        Malmin raitti kirjoitti:

        Ja voin suositella. Ainakin meidän eka loma Koh samuille sujui niinku piti, sen voin sanoa että omatoimisuutta se varaaminen vaati mutta sen jälkeen kaikki meni sujuvasti niinku luvattiin. Ensi lomaa suunnitellaan ja nyt on varaaminenki jo vanhassa muistissa. Kannattaa ehkä kysyä miten homma toimi ennen kun olettaa olevan kusetusta. Toki olin epäluuloinen vaikka ostinkin.

        Tulimme viime sunnuntaina rci/finmatkojen suoralla lennolla omaan asuntoonpatongille. hyvin mahuttiin tanne koko poppoo kuusi henkea,. ostettiin qvc omistus viime lomalla ja varattiin heti loma samaan hotelliin. homma toimii kun vaan osaa sahkopostia kayttaa. sataa pirusti :)


      • ikuinen matkaaja
        kokemusta on kirjoitti:

        Totta maar täytyy ihmisiä valistaa. Lomakausi alkaa marraskuussa Thaimaassa ja kyseisen firman odotukset ovat korkealla suomalaisten suhteen. Meitä on niin helppo jymäyttää, onhan se muka hienoa omistaa loma-osake Thaimaasta. Sinne pääsee kyllä ilman osakettakin ja edullisemmaksi tulee pitkällä juoksulla. Edelleenkin neuvoksi: ÄLKÄÄ LÄHTEKÖ KYSEISEN FIRMAN ESITTELYIHIN, tulette pettymään katkerasti.

        olen kaynyt monissa maissa ja halusin jostain hankkia jotain sellaista mita muualta ei saa. olen nytkin maailman toisella puolella 3 viikon lomalla. ja vain mahtavaa. en ole pettynyt mita on joskus tullu tehtya. tulkaa ihmeessa mukaan ette mitaan tassa havia. hauskaa kesaa ja iloisia lomia tulevaisuudessa. aurinkoa ja lampoa riittaaa ja erittain hyvat palvelut. jep


    • pekkapaarma

      Olen ollut kaksi viikkoa(ilmaista ko. lomaosakeketjun viiden tähden lomakohteessa ja kaikki toimi hienosti. Siskoni perheineen oli arvalla voitetulla ilmaislomalla marraskuussa viikon, maksoi vain lisäviikosta 100e.

      • poks47

        Voisitko antaa tarkemmat varausohjeet varaukselle.
        Voutcherissani oleva sähköposti heittää jonnekkin shattailu ja kotisivu yrittäjälle.
        kiitos etukäteen.


      • pekkapaarma
        poks47 kirjoitti:

        Voisitko antaa tarkemmat varausohjeet varaukselle.
        Voutcherissani oleva sähköposti heittää jonnekkin shattailu ja kotisivu yrittäjälle.
        kiitos etukäteen.

        phanthep(alaviiva, en muista mistä alaviiva tulee)[email protected] , tällä osoitteella hoidin kaikki ilmaislomiin liittyvät asiat.
        Ehkä virallisempi osoite on [email protected], ensin mainittu on vain jonkin asiaoita hoitavan virkailijan osoite. Voit soittaa jos kysyttävää puh. 0500 130 321


      • sepi
        pekkapaarma kirjoitti:

        phanthep(alaviiva, en muista mistä alaviiva tulee)[email protected] , tällä osoitteella hoidin kaikki ilmaislomiin liittyvät asiat.
        Ehkä virallisempi osoite on [email protected], ensin mainittu on vain jonkin asiaoita hoitavan virkailijan osoite. Voit soittaa jos kysyttävää puh. 0500 130 321

        tulipa tuossa soitto eilen illalla suomen lomanvaihtokeskuksesta. Kaveri siellä kysyi, haluammeko siirtää qvc osakkeemme rci osakkeeksi koska qcv club kuulemma on konkurssissa. Eli hyvänä puolena tuossa on siirtyä suomalaisen yrityksen osakkeenomistajaksi?. Tietääkö joku asiasta enemmän?. Mistähän tuonkin konkurssin voi tarkistaa?


      • lollo
        sepi kirjoitti:

        tulipa tuossa soitto eilen illalla suomen lomanvaihtokeskuksesta. Kaveri siellä kysyi, haluammeko siirtää qvc osakkeemme rci osakkeeksi koska qcv club kuulemma on konkurssissa. Eli hyvänä puolena tuossa on siirtyä suomalaisen yrityksen osakkeenomistajaksi?. Tietääkö joku asiasta enemmän?. Mistähän tuonkin konkurssin voi tarkistaa?

        sain soiton thaimaasta,suomalainen mies,kertoi että firma on menossa konkurssiin,yks omistaja ois maanpaossa englannissa ja toinen norjassa,kysyi,haluaisimmeko vaihtaa viikko-osakkeen suomessa toimivaan firmaan,ei maininnut rci.tä,käskin ottaa emailin kautta yhteyttä,oli minun tiedot...mitään ei ole kuulunut.
        pistin emailia pangokin toimistoon,vakuuttivat,että kaikki ok,mutta epäilen suuresti....


      • Lomia jäljellä
        lollo kirjoitti:

        sain soiton thaimaasta,suomalainen mies,kertoi että firma on menossa konkurssiin,yks omistaja ois maanpaossa englannissa ja toinen norjassa,kysyi,haluaisimmeko vaihtaa viikko-osakkeen suomessa toimivaan firmaan,ei maininnut rci.tä,käskin ottaa emailin kautta yhteyttä,oli minun tiedot...mitään ei ole kuulunut.
        pistin emailia pangokin toimistoon,vakuuttivat,että kaikki ok,mutta epäilen suuresti....

        Varokaa tai olkaa ainakin tarkkoja näitä vaihdon tarjoajia kohtaan, joudutte vielä kahden osakkeen loukkuun.
        QVC toimii edelleen normaaliin tapaan.


      • taidakkaan
        Lomia jäljellä kirjoitti:

        Varokaa tai olkaa ainakin tarkkoja näitä vaihdon tarjoajia kohtaan, joudutte vielä kahden osakkeen loukkuun.
        QVC toimii edelleen normaaliin tapaan.

        toimia enää normaalisti. Tuli sähköpostissa oikein omalla jäsennumerolla ilmoitus firman MTC:n konkurssista ja että jäsenyys siirtyy QLifen pistejärjestelmään ja siinäkin vain pronssille. Jos haluisi esim. kultasarjaan pitäisi maksaa aika paljon lisää rahaa. Huh huh.
        Lisäksi minusta toi QLife on homojen ja lesbojen matkanjärjestäjä. Onko muille tullut sama viesti?


      • luotto lomailija
        taidakkaan kirjoitti:

        toimia enää normaalisti. Tuli sähköpostissa oikein omalla jäsennumerolla ilmoitus firman MTC:n konkurssista ja että jäsenyys siirtyy QLifen pistejärjestelmään ja siinäkin vain pronssille. Jos haluisi esim. kultasarjaan pitäisi maksaa aika paljon lisää rahaa. Huh huh.
        Lisäksi minusta toi QLife on homojen ja lesbojen matkanjärjestäjä. Onko muille tullut sama viesti?

        Kyllä toimii hutchinsonin kautta normaalisti.
        Qlife pistejärjestelmä on QVC:n oma piste järjestelmä eli ei mitään tekemistä tämän takaportin poikien matkanjärjestäjän kanssa


      • sepi
        luotto lomailija kirjoitti:

        Kyllä toimii hutchinsonin kautta normaalisti.
        Qlife pistejärjestelmä on QVC:n oma piste järjestelmä eli ei mitään tekemistä tämän takaportin poikien matkanjärjestäjän kanssa

        juu itsellä juuri qvc/mtc (ja hutchinsonin osakeet on), ja matka on varatto 2010 thaikkuihin, eli ne lomanvaihtokeskuksen soittajat kannattaa tosiaan jättää omaan arvoonsa. Älkää vaan ihmeessä lähettäkö niitä osakepapereitanne kellekkään (ne on sentään n 9k$ kipale), älkääkä myöskään laittako nimeänne mihinkään vuokraus/omistajansiirto papereihin. Itselläni rupesivat kellot soimaan kun jamppa soitti sunnuntaina että 'voit myös maksaa jo heti tilisiirrolla, niin pääset kaikesta vastuusta qvc:tä kohtaan', heh, mistähän vastuusta, ma vaan kysun. Eli epäilkää heti, tulee selkeesti halvemmaksi.


      • huijatta
        lollo kirjoitti:

        sain soiton thaimaasta,suomalainen mies,kertoi että firma on menossa konkurssiin,yks omistaja ois maanpaossa englannissa ja toinen norjassa,kysyi,haluaisimmeko vaihtaa viikko-osakkeen suomessa toimivaan firmaan,ei maininnut rci.tä,käskin ottaa emailin kautta yhteyttä,oli minun tiedot...mitään ei ole kuulunut.
        pistin emailia pangokin toimistoon,vakuuttivat,että kaikki ok,mutta epäilen suuresti....

        Pattayalla toimii ainakin kaksi kundia jotka on halukkaita vaihtamaan maksua vastaan QVC:n glubijäsenyyden ja tarjoavat vaihdossa Koy Ylläksen Siepakkan viikko-osaketta joka laitetaan sitten vuokralle kolmeksi vuodeksi. Ensin maksetaan käsiraha 500 euroa ja loppu 3.400 euroa sopimuksen mukaan jonka saa sitten takaisin vuokratakuuna kun loppumaksusta on kulunut kaksiviikkoa.
        Tämä on HUIJJAUSTA!!
        Pojat antavat väärän firman tiedot ja y-tunnuksen, eivät siis työskentele siinä firmasa jonka tiedot antavat!
        Enkä tiedä tota QVC todellista tilaa, meille ei ainakaan sieltä ole tullut mitään ilmoitusta konkasta.


      • untuvikko..
        pekkapaarma kirjoitti:

        phanthep(alaviiva, en muista mistä alaviiva tulee)[email protected] , tällä osoitteella hoidin kaikki ilmaislomiin liittyvät asiat.
        Ehkä virallisempi osoite on [email protected], ensin mainittu on vain jonkin asiaoita hoitavan virkailijan osoite. Voit soittaa jos kysyttävää puh. 0500 130 321

        moi,

        Onko tuo puh nro. 0500 130 321 Suomen toimistoon. Entä puhelin maksut soitosta. Onko tietoa?

        Mun pitäisi hoitaa loma-asiat: [email protected] sta.


      • Sepi..
        huijatta kirjoitti:

        Pattayalla toimii ainakin kaksi kundia jotka on halukkaita vaihtamaan maksua vastaan QVC:n glubijäsenyyden ja tarjoavat vaihdossa Koy Ylläksen Siepakkan viikko-osaketta joka laitetaan sitten vuokralle kolmeksi vuodeksi. Ensin maksetaan käsiraha 500 euroa ja loppu 3.400 euroa sopimuksen mukaan jonka saa sitten takaisin vuokratakuuna kun loppumaksusta on kulunut kaksiviikkoa.
        Tämä on HUIJJAUSTA!!
        Pojat antavat väärän firman tiedot ja y-tunnuksen, eivät siis työskentele siinä firmasa jonka tiedot antavat!
        Enkä tiedä tota QVC todellista tilaa, meille ei ainakaan sieltä ole tullut mitään ilmoitusta konkasta.

        Itselläni tuo meni niin että juuri halusivat 3400 € siihen 3vuoden vuokraan, ja vaihtaisivat lomaosakkeeni siihen sitten 3v n jälkeen päittäin. Eli vaihtaisin 5000 euron suomalaiseen (jota nämä pallopäät siis ensin vuokraavat sen 3v minun 'lainaamallani' rahalla) ja antaisin n18000 paperit vielä palkaksi, outoa etten suostunut.
        Ja kyseinen firma toi viime vuonna kankaita päätoimenaan Suomeen.


      • Sepi..
        untuvikko.. kirjoitti:

        moi,

        Onko tuo puh nro. 0500 130 321 Suomen toimistoon. Entä puhelin maksut soitosta. Onko tietoa?

        Mun pitäisi hoitaa loma-asiat: [email protected] sta.

        Mtcn sivuille mennään maksamaan jäs maksua (tai ylläpito), sekä sieltä voi tilata niitä Thaimaan matkoja. Itse maksan nuo ja mailaan toimistoon että siirtävät viikkoni rtc-järjestelmään (rtcllä on samanlainen manuaali kuin esim finnmatkoilla/ tsäreborgilla) , niin ja tuo manuska on suomeksi. eli kohteita on hieman enemmän. Mutta ei tuolta silti kannata mitään Suomen mökkiä vuokrata ;)
        itsellä meni ekan matkan tilaamiseen varmaan joku 2 kk kun ei ollut mitään hajua mistään. nyt joko rcin kautta suomeksi tai qvc/mtc kautta mailitse.


    • liisa

      Meillä on ollut MTC osake samuilta ostettuna jo monta vuotta, Kelluva viikko joten voi käyttää koska tahansa.Thaimaassa ei olla käytetty vielä kertaakaan, vaan ollaan siirretty viikko vuosittain RCI-järjestelmään ja käytetty RCI:n lomakohteita.Jos lomailee kerran vuodessa ei ole mitään järkeä ostaa lomaosaketta jossa on kiinteä viikko koska joutuisi joka vuosi menemään samalla viikolla lomalle.Jos lomailee parikinkertaa vuodessa niin RCI:n lisälomat on kyllä todella edullisia ja ajankohdan ja paikan voi valita vapaasti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2288
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1984
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1812
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1542
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1422
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1382
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      40
      1375
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe