Satanismi on pätemistä

Totuuden lorvi

Satanismi vaikuttaa tällaiselta teini-ikään jäänneiden filosofialta, jonka avulla he pönkittävät omaa itsetuntoaan ja asettavat muut alempiarvoisiksi yksilöiksi. Satanistit ymmmärtävät totuuden, muut ovat moukkia materialisteja. Toisin sanoen satanismi on elitismiä. Sen huomaa esimerkiksi internetkeskusteluista. Jos mainitseekin termit "satanismi" ja "saatananpalvonta" samassa viestissä, ovat heti "puritaanisatanistit" vinkumassa, että kyseessä on kaksi ihan eri asiaa, sinä mistään tietämätön aasi! No voi anteeksi, mutta syyttäkää vaan herraanne Anton LaVeytä, kun keksi tuollaisen nimen. Ja syynähän oli tietenkin vain provosoiminen, onhan se niin siistiä ja radikaalia sanoa olevansa satanisti.

Lisäksi satanistit ovat muka niin liberaaleja, niin liberaaleja. Heidän mielestään ihminen
saa tehdä mitä vain, olemmehan me vain eläimiä eläinten joukossa (tottahan tuo on biologian mukaan, ei siihen tarvitse minkään kaljun ukon horinoita tuon tajutakseen). Mutta annas kun henkilö A esittää omanlaisen version satanismista kuin oma "puritaaninen totuus" on, niin johan alkaa valitus taas: henkilö A on ihqudaateini, joka ei ymmärrä satanismia ja oikeastaan on mistään mitään tietämätön mäntti jne. Voi jumpe! Kristitytkin ovat vähän rennompia tulkintojensa kanssa, eivätkä heti ole itkemässä, jos joku esittää hiemankin poikkeavan näkemyksensä satanismista (siitähän vasta parku syntyy, kun mainitaan "saatananpalvonta", jos samassa viestissä esiintyy myös termi "satanismi"). Vai kiristääkö satanisteilla pipo yleensäkin noin paljon?

Satanismi on elitististä, omaa paremmuutta pönkittävää hömppää, joka ei voi sietää yhtään arvostelijaa tai vähänkään tietämätöntä ja lisäksi enemmänkin murrosikäistä muistuttavaa provosointia. Ja ei, en ole hihhulikristitty tai muunkaan uskonnon kannattaja. Päätinpähän vain esittää oman mielipiteeni.

8

910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3X3=9

      Öh, ja sinä olet nyt sitten viisaampi kun tuomitset kokonaisen filosofisen uskonnon tiedoilla jotka on selkeästi poimittu vain ja ainoastaan keskustelupalstoilta... Ainiin, mutta senhän täytyy olla totta kun se on internetissä.

      Kiva provo toki mutta ei voi mitään.

      Elitismiä... Jos sitä haluat siksi kutsua.
      Evil they call us... Evil we are.

      Ainoa syy miksi minua jurppii saatananpalvonnan (se teistinen humpuuki) liittäminen Satanismiin edes vahingossa, on se, että minä olen ylpeästi Satanisti mutta en minä palvo mitään jumaluutta kuin itseäni ja en varsinkaan uhraa eläviä olentoja tai tärvele vainajien leposijoja.
      Jonkinlainen vertaus (vaikkakin vähän ontuva) voisi olla se, että sulla on lähes sama nimi jonkun kanssa... Se toinen henkilö tappaa jonkun mutta jostain syystä sinä saatkin rangaistuksen... Eikö se vituttaisi sinua?

      Että kiitos nyt vaan mielipiteestäsi... Toivottavasti helpotti.

    • Satanismi = paskaa.

      Satanismi on pelkkien säälittävien typerysten filosofia. Anton LaVey oli pelkkä pateettinen, suuruudenhullu sekopää, jonka oikea paikka olisi ollut mielisairaalassa.

      Satanismi on, kuten sanoit, pelkkien typerien teinien puuhastelua. Kasvakaa spedet aikuisiksi ja tajutkaa satanistit se että te OLETTE PELKKIÄ PELLEJÄ!

      Paskat te mitään eliittiä tai superihmisiä ole! Pelkkiä idiootteja, itsekeskeisiä runkkareita ja kusipäitä vain.

      Nussikaa sitä teidän olematonta "saatanaa" perseeseen vajakit:)

    • Näkee

      Selvästi juuri satanistit ovat niitä teini-ikään jääneitä oman egon pönkittäjiä ja toisten alentajia :D

      Mutta kiva jos vituttaa, vii eim tu displiis

      • Utelias???

        Montako Satanistia nämä kritiikin airueet tuntevat henk. koht?


    • ases

      juupa juu, kyllähän täällä netissä aina pöljiä piisaa nii satanisteista ku mistä tahansa musutakin "uskon" lahkosta, pauhaamassa omia pöljyyksiä.
      Mutta tosi satanisti tai saatananpalvoja ei julista tiseään netissä ainakaa minun mielestäni, ne niin sanotut teinit liikuskelee täällä netissä esittämässä kovaa.
      Minun ei ainakaa tarvitse elvistellä omia uskomuksiani kenellekää täällä palstoilla, riittää kun itse tajuaa ja haluaa uskoa.

    • satanistiä

      mielipide asiathan ovat ainoa asia josta voi väitellä vakavasti..

      vastauksekseni tuohon : ''Vai kiristääkö satanisteilla pipo yleensäkin noin paljon?''

      ei .. huomautan kyllä jos käytetään toistuvasti virheellistä termiä saatananpalvoja, satanistista (tai toisin päin). mutta en rupea vikisemään mitään ylimääräistä.. tyhmyys on heidän oma asiansa, jos he eivät siitä itse tajua parantua.

      mielipiteet eivät ole tyhmyyttä vaan se että asiaoista ei opita vaikka niistä on jo muutan kerran neuvottu (ja näytetty mallia), ja silti tehdään väärin.

      itselläni on omat mielipiteeni eri asioista, myös satanismista, ja kuten jo aluksi sanoin ilman mielipiteitä ei koskaan synny tuloksiin johtavaa keskustelua mistään asiasta.

      kiitän mielipiteestäsi.

      kannatan kuitenkin mielummin yhä omiani. (joita en jaksa tosin ruveta tuomaan julki, koska niitä ei kukaan ole minulta henkilö kohtaisesti suoraan tullut edes kysymään.)

    • Light-bearer

      Satanismi on elitististä, sehän on perusideakin. Jotkut ihmiset vain ovat toisia parempia, ei sitä historian perusteella voi kieltää. Satanistit ovat myös materialisteja, jyrkkiä sellaisia. Elämä on tämä tässä, ei mitään henkistä tauhkaa.

      Ja ainakin itse olen hyvinkin liberaali(poliittinen mielipide jääköön jokaisen satanistin omaksi asiaksi)ja minusta ihminen saa vapaasti tehdä mitä vain mikä ei rajoita toisten vapautta.

      Arvostella toki saa, mutta argumentit tyyliin "satanismi on niinq teinien juttu" eivät oikein sytytä.

      • OmaNapani

        "In fact all religions are show business, we're just the only ones who admit that." - Magus Peter H. Gilmore, High Priest of The Church Of Satan

        Niin siis leikkiähän kaikki on.
        Toiset leikkii paremmin kuin toiset.
        Elitismiin luonnollinen seuraus on sekin, että on aina joku joka osaa jotain paremmin.
        Jotkut nauttivat siitä että tekevät itsestään ylimielisen vaikutelman, tai tekevät sen vaikutelman taitamattomuuttaan.

        Jos osaa todella nauttia elämästä kaikkine emootioineen ei häpeä virheitäänkään, ja jopa nauttii kritiikistä ja oman heikkouksiensa avoimen vihaamisen mukana tulevasta kehityksestä.

        Ylpeys käy lankeemuksen edellä, mutta lankeemus tuo vihaa ja viha voimaa.
        Siten ylpeys on voimavara joka asettaa heikkoudet hiottavaksi sen sijaan, että pakenisi heikkoutta asettamalla arvoa esim. heikkoutta laiskasti sietävään nöyryyteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe