Miten hitossa olette saaneet korvateipit pysymään????? Meidän koira repii/raapii heti ne pois vaikka millä laittaisi!
Korvien teippaus!
2
661
Vastaukset
- mulla
Minä laitoin korvaan tampaxin ja sellaiella ihoteipillä pyörittelin korvaan kiinni! sitä ei helpolla irroitettu.
laitoin vielä väliin jätskitikun että pysyivät kunnolla pystyasennossa- jotsu
meidän kasvattaja sanoi ettei tampaxin asettimia kannata käyttää, vaan paras keino on laittaa korvan sisäpuolelle vahvalla ihoteipillä pumpulipuikko kiinni.. sitten vaan korvan tyveen teippiä ympäri ja korvasta toiseen kruunun malliksi.. ja sitten vielä korvien kärkeen teippiä ympäri...
Niin et mikäli joku tosta sai mitään tolkkua... ;D mutta voin kyllä s-postissa antaa vinkkejä ja laittaa kuvankin jos kiinnostaa ja apua haluaa... jonkun verran on jo kokemusta, myös tuosta tamppoonin avulla nostattamisesta... ;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614378KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1493165Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482482Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?502407- 982065
- 241883
- 301616
- 231612
- 1541451
- 341253