Moi.. elikkäs on sellane ongelma autossa kun moottori on kylmä auto toimii täysin moitteettomasti , mutta kun kone lämpenee niin tyhjäkäynti alkaa seilaamaan niin alast että auto meinaa sammua mutta kun on sammumasssa niin tyhjäkänti nousee jonnekkin 1300 rpm ja sitten laskee taas jonnekkin 600rpm tällästä seilaamista tapahtuu.... ja auto ns. pooaa/pätkii lämpimänä / tökkii...autoon vaihdettu uusi tyhjäkäyntilisäilmaventtiilia että siinä ei vika ole...oliko esim jossain ilmamäärämittarissa tai jossain vika,,,kunnei nyt viitti mennä ostamaan 250e mittari jos vika ei ole siinä...elikkä apua kaivataan..
460 Turbo tyhjäkäynti&pätkimis ongelma ?
Pasi
2
754
Vastaukset
- ..............
just samat oireet ku mulla, vika oli ilmamäärämittarissa. lue vikakoodit
- Volvo460 2.0i
Mutta se vika oli kaasuläpänsäätö anturissa se oli mennyt öljyä täyteen käynti tyhjäkäynti ja kierrosten ottoparani kummasti heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372320
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575